Fatma Doğuruyor

2.3K 315 101
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Yavuz , karısının acı için de kıvranışına daha fazla dayanamayarak, yoldan doktor Aslı hanımı ve doktor dostu Engin'i arayıp durumu anlattı...
Vakit kaybetmeden en kestirme yollardan hastaneye geldi.

Fatma, acı içinde bile dilinde dualarla Allah'a sığınıyordu.
Hastanenin kapısında doktor Aslı hanım ve Engin ,sağlık ekipleri hazır bekliyordu.

Yavuz'un, arabasını gören doktor Aslı hanım ve Engin koşarak gittiler.

Yavuz, hızlıca arabadan inip karısından taraftaki kapıyı açtı.
"İyi misin ahu gözlüm...?"dedi endişeyle.

Fatma,derin bir nefes alarak " iyiyim demek isterdim ama zor dayanıyorum Yavuz..."dedi.

Doktor Aslı hanım " hemen sedyeye alalım seni Fatma..."dedi.

Yavuz, karısını dikkatlice arabadan çıkarıp sedyeye uzanmasına yardım etti. Ekip sedyeyeyi vakit kaybetmeden ameliyathaneye götürdü.
Peşlerinden Yavuz, dokror Aslı ve Engin'de gitti.

" Yavuz bey, zaten doğumu şu bir kaç hafta içinde bekliyorduk...Ama iyiki siz yanındaymışsınız...Şimdi karınızı ameliyathaneye alıyoruz direk olarak...Baksanıza suyuda gelmeye başlamış...Zaten bir aydır hamileliği uzata bilmek için tedavi uyguluyorduk...Bebekler için bir gün bile faydalı olacaktır diye.Ama artık daha fazla gecirgetemeyeceğiz...Hem dördüz hamilelik olmasına rağmen iyi bir haftaya ulaştık. Artık sekiz aylık üç günlük oldu bebebekler..."dedi.

"Ne yani doktor hanım şimdi hemen doğuma mı girecek karım...?"

" Yavuz bey, sakin olun lütfen. Anlıyorum sizi ama siz sakin olup karınıza destek olmalısınız..."

Yavuz "karımı görmek istiyorum ben doktor hanım..."dedi kendini zor tutarak.

Doktor Aslı hanım, Yavuz'un karakterini az çok öğrendiği için
" tamam, karınız daha ameliyat haneye girmedi ama çabuk çıkın lütfen...Zaman kaybetmememiz lazım. Resmen normal doğum sancısı başlamış. Çocuklar kanala inmeden sezeryanla almalıyız..."dedi.

Yavuz,hızlıca hemen ameliyat için hazırlanan karısının olduğu odaya girdi.

Fatma, kocasını görünce " sakin ol Yavuz'um...Aklı selim düşünmeye çalış ve bizim için dua et.
Ailelerimize de haber et...
Çocuklar hemen alınacakmış..."dedi.

" Fatma'm, benim gülüm ,ahu gözlü  karım. Ben ben..."dedi ama ağlamaktan devamını getiremedi.

" Yavuz, sen güçlü bir adamsın...Neler neler yaşayıp görmüş olmana rağmen dimdik duran güçlü bir yiğitsin...Her şeyden önemlisi Allah'a layık olmaya çalışan birisisin.
Metanetli ol Yavuz'um..."

Doktor Aslı hanım odaya girerek
" Yavuz bey zaman daralıyor lütfen..."dedi.

Yavuz, gözyaşları içinde karısının alnından öptü.
"Seni ve yavrularımı, sizleri bana emanet eden, en güzel emanetlerimin ve hepimizin sahibi olan Rabbim'e emanet ediyorum ahu gözlü yarim..."dedi.

Fatma'da, dayanamayıp ağlayarak
" Yavuz'um şayet bana bir şey olursa yavrularım önce Rabbim'e sonra sana emanetler...Onlara ve kendine iyi bak..."dedi.

Yavuz'a, hemşire hanım bir evrak uzatarak " bunu imzalayın Yavuz bey..."dedi.

Yavuz, evrağı alıp okurken gözyaşları sel olup akmıştı.
Ameliyattaki herhangi bir komplikasyon ve ölüm ihtimaline karşı imzalatılıyordu.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin