Yalçın Bey Ameliyat Oluyor

1.9K 308 109
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Hayat ; imtihan yurduydu. Ne zaman ne olacağı belli değildi.

Yalçın bey, kalp krizi geçirdiği gece ölü vaziyetinde ambulansla hataneye yetiştirilmişti.
Zeynep hanım ve Dilber nine,hepsi çıldırmış gibi ağlıyordu.

Yavuz, annesini ve ailesini perişan görünce aklını başına toplayarak dimdik durmak zorunda kalmıştı.

Furkan , babasının kalp krizi geçirdiğini duyar duymaz kalkıp gelmişti ve kendisini suçluyordu herşey için.

Tam iki hafta olmuştu Yalçın bey hastanede yoğun bakımda uyutuluyordu...
Bu sürede tüm aile perişan olmuştu.
Doktor Engin, hepsine destek olmak için canla başla mücadele etmişti.

Ali bey, Hatice hanım ve çocukları da zaten en büyük dayanakları olmuştu.

Yalçın bey, bu sürede tam iki defa daha kalp krizi geçirince doktorlar mecburen bypass ameliyatına karar vermişlerdi.
Çünkü artık bundan başka seçenekleri kalmamıştı.

Kalp cerrahı olan Kaan bey, Yavuz'u, Zeynep hanımı, Furkan'ı ve Erhan'ı ,Azra'yı odasına çağırdı.
Doktor Engin'de meslektaşının yanında yerini aldı.

" Evet ,Yavuz bey durum şu ki bypass ameliyatına karar verdik ekibimle birlikte. Bunu sizede bildirmek zorundayım. Yoksa bir kalp krizini daha kaldıramaz. Ve babanızı kaybederiz.
Babanız 53 yaşında ve bu ameliyatın riskleri de çok fazla ama kabul ederseniz her şeye hazırlıklı olmanız gerekiyor..."dedi.

Zeynep hanım ağlamaktan konuşamıyordu. Şu iki haftada canından can gitmişti.
Daha 48 yaşında olmasına rağmen çökmüştü bu süreçte.31 yıllık hayat arkadaşı can yoldaşı ölümle yaşam arasında gidip geliyordu.
Ve bir an olsun hastaneden ayrılmamıştı. Kimse eve gitmeye ikna edemiyordu.

Yavuz, gözleri dolu dolu halde ağlayan annesine ve perişan kardeşlerine bakarak " başka seçeneğimiz yok doktor bey. Babam zaten bir kalp krizini daha kaldıramaz...Ve çok acı çekiyor. Günlerdir yoğun bakımda uyutuluyor zaten. Bu ameliyatın yapılması gerekiyor...Riske atamayız..."dedi.

Zeynep hanım ve diğer aile üyeleri de kabul ettiler mecburen.

" Yavuz bey, bu ameliyat çok maliyetli. Ve hastanemiz bu tür ameliyatlarda bir numaradır. Ama bazen bize destek olarak Amerika'da bulunan Türk meslektaşım ve ekibinden de yardım alıyoruz.
Kadir Deniz ismini duymuşsunuzdur. Neredeyse bir numara diye bilirim.
Ama onu getirtmek çok maliyetli. Şayet sizin için uyarsa O'nu ve ekibini de getirdelim. Çok yoğun çalışıyor ama O'ndan rica edebiliriz. Fark etmez gece bile olsa yaparız biz ameliyatı. Yeter ki o gelsin..."dedi.

Yavuz , hiç düşünmeden " getirdelim o zaman doktor bey. Ne gerekiyorsa yapacağız biz...Gerekirse özel jet kiralayıp gönderir aldırırız onları. Yeterki bir an önce babamın ameliyatı yapılsın..."dedi.

" Abim haklı doktor bey...Riske atamayız...Ne gerekiyorsa yaparız..."dedi Furkan'da, Erhan'da.

*******

Bu süreçte Fatma, hergün hastaneye ziyarete geliyordu. Yemekler yaparak. Abileri veya babası getirip götürüyordu.
Çünkü kocası ve kayınvalidesi, Furkan sürekli hastanedelerdi.
Fatma, babası gibi sevdiği kayınbabasının durumuna kahroluyordu. Hergün ağlayarak gelip, ağlayarak gidiyordu.

Yavuz, bu süreçte karısını ve çocuklarını çiftliğe bırakmak zorunda kalmıştı.Çiftliğe tüm güvenlik tedbirlerini de aldırmıştı.
Çünkü tüm aile perişan ve üzgün bir şekilde ev ve hastene arası yorucu günler geçiriyordu. Çocuklarının iyiliği için daha iyi olacağına karar vermişti.
Kendiside hergün kısa bir sürede olsa çocuklarını da görmeye gidiyordu.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin