🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...Zavallı Yavuz'un duygularını en iyi anlatan türkü 😔
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Fatma, giden Yavuz'un peşinden midesinin bulandığını ve bir ateş bastığını , karnının ağrıdığını ve bir anda üzerine çöken halsizlikle kötü olduğunu hissederek kimseye belli etmeden masadan müsade isteyerek kalktı.
Zorla evdeki giriş katta bulunan banyoya kendini attı.
Tam lavobaya dayanmıştı ki mecalsizce titreyen bedeniyle, renginin iyice gittiğini, gözlerinin kızardığını ve dudaklarının morardığını görünce iyice korkmuştu.
Midesi bulanıyordu ama kusamıyordu bir türlü."Ne oldu ki bana birden bire?" dedi...
Zorla kendini banyodan dışarıya atıp birinden yardım istemek istemişti daha da kötü olduğunu hissederek ama dönen başına ve halsizliğe,titreyerek terler dökerken daha fazla dayanamayarak banyonun kapısını açamadan yere yığılıp kaldı."İçim yanıyor, sanki deliniyor ciğerim. Ateş gibi yakıyor tüm vücudumu bir şey. Allah'ım öleceğim galiba ..."Dedi bağırmak istemişti ama sesi çıkmıyordu. Çok güçsüz ve tükenmişti artık.
"Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü..."Dedi gözleri kapanmadan evvel...
Elleri üşüyordu. Kanı çekilmiş hissediyordu...
Bilinci kapanmak üzereyken aklına sevdiği ve doyamadığı yari ,annesi, babası , kardeşleri şu anda dışarıdan seslerini duyduğu yeni ailesi geldi."Bitti artık galiba herşey...
Yavuz'um..."Dedi içinden ve artık tamamen bilinci kapanmıştı.*******
Yavuz, bahçeyi dolaştıktan ve sivil polislerle konuştuktan sonra masaya ailesinin yanına geldi.
Karısını göremeyince " Fatma nerede Hatice anne...?"Dedi yanında ki kayınvalidesine." Müsade isteyerek kalktı oğlum galiba wc ye gitti..."Dedi.
Yavuz, evin kapısına doğru bakmaya başladı karısı geliyor mu diye.
******
İlker,pis pis sırıtarak Nur'un üzerine üzerine yürürken Furkan hiddetle "neler oluyor burada ?Bırak kızı...
Sende kimsin lan...? Abim ve yengeme ne yaptın ?
Seni öldürürüm söyle..."Dedi delirmiş gibi yakasından tutup yere fırlattı.Nur, ağlayarak "Furkan abi bu pislik İlker, garson kılığına girmiş...Ablamın ve eniştemin meyve suyuna zehir koymuş..."Dedi.
" Demek sana yar olmayan Fatma'yı ve Fatma'yı kendine kadın yapan abimi öldüreceksin sonrada diğerlerini öylemi şerefsiz?"diyerek yerde yatan İlker' e ardı ardına yumruklarını indirdi.
Aklına gelen şeyle Furkan endişeyle "çabuk abimi ara Nur!!Çabuk meyve suyunu içmesinler , içmişlerse de hemen hastaneye götürsünler onları...!!"Dedi.
Nur, ağlayarak, elleri titreye titreye meyve suyunu içmemiş olmaları için dualar ederek Yavuz'u aradı.
Yavuz, çalan telefona bakınca Nur'un olduğunu görünce masadan kalkıp "Alo hayırdır Nur...?"Dedi.
Nur, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu "ne oldu Nur bir şey mi oldu...?"Dedi panikle.
"Enişte burada o pislik İlker var garson kılığına girmiş..."der demez Yavuz "ne!! Nasıl olur bu...?"Dedi hiddetle.
Nur, hıçkırarak" dinle beni enişte acil .Bu pislik ablamla senin meyve suyuna zehir koymuş. İçtiniz mi yoksa?"Dedi.
Yavuz, aklına gelenin başına gelmemesi için koşarak eve doğru gitti " ben içmedim ama ablan içim yanıyor bugün stresten yemekte yiyemedim bari meyve suyu içeyim dedi bir seferde içince bende benimkini de vermiştim ikisini de o içti " dedi ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...