🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz... Tam da Yavuz ve Fatma'yı anlatıyor, artık Yavuz ve Fatma'nın masalı başlıyor...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Öğlen saatlerinde Yavuz, Fatma ve diğerleri villaya geldiler.
Zeynep Hanım ve Yalçın Bey" hoş geldin kızım evine. Buyur geç hiç çekinme... Artık burası senin evin. Zaten burayı Yavuz yaptırmıştı..." dediler.Fatma sıcak gülümsemesi ile" hoş buldum anne ve baba..."dedi etrafına bakındı.
" Çok güzelmiş burası.Annemlere de yakın bayağı.
Geniş bir arazi üzerine inşa edilmiş..."dedi içinden.Hemen yan tarafında bitişiğine çatı ile birlikte üç katlı bir villa daha yapılıyordu.
Yanında da üç dört tane daha villa sığacak bir arazisi vardı.
Etrafı komple boydan boya çevriliydi duvarla ve tel örgüyle.
Bahçeleri ağaçlı ve çiçekli çok ferahtı. Havuz iki villanın tam ortasındaydı. Masmavi ve berrakça güneş ışığının etkisi ile ışıldıyordu.Fatma'nın etrafa baktığını fark eden kaynanası" orayı da tekrar Yavuz yaptırıyor kızım. Çok ısrar ettim kendine bir ev yapalım diye. Orayı yaptırdık ama herşey çabucak olduğu için sizin düğününüze yetişemedi. Birkaç aya hazır olur.
Sizin illerinizde ki boş arazileri de diğerler kardeşlerine birer tane ev sığacak şekilde planladı Yavuz.
Allah razı olsun. Evimizin direğidir oğlum. Hepimiz de çok emeği var..." dedi.Fatma aracının yanında telefonda konuşan kocasına baktı" ne kadar düşünceli bir adam..."diye geçirdi içinden.
Yavuz telefon konuşmasını yapıp
" Fatma hadi biz odaya geçelim sana odayı göstereyim. Daha yeni gelmişken seni yalnız bırakacağım ama acil iş yerine gitmem lazım. Oradan da üniversiteye geçmem lazım. Akşama uzun uzun aklına takılan birşey olursa...konuşuruz"" Sorun değil Yavuz Bey. İşinize bakın lütfen..." dedi.
Fatma merdivenlerden çıkarken göğüs kafesini tutunca Yavuz koluna girdi." Zorlama kendini..." diyerek en üst katta ki odasına götürdü Fatma'yı.
Zeynep Hanım ve Yalçın Bey giden gelininin ve oğlunun peşinden gülümseyerek ve hayır dualarla bakıyorlardı.
" Bir hayaldi Yavuz'un evlenmesi ama gerçek oldu Zeyneb'im..."dedi Yalçın.
" Çok şükür bey öyle oldu.
Bir de şu içinde bulunduğu sıkıntılardan kurtulsa uykusu düzene girse yavrumun... Diğer sıkıntıları da gitse keşke..." dedi iç çekerek.Koskocaman bir yatak odasına girdiler Yavuz ve Fatma.
Fatma derin bir nefes alarak odayı izlemeye başladı. Yüreği hopluyordu yerinden adeta.Yavuz yatak odasının kapısını kapatınca eli ayağına dolaşmıştı ne yapacağını bilemez şekilde ortamı yumuşatmak için odaya bir göz attı.
Burası da tam Fatma'nın sevdiği renklerde dizayn edilmişti.
" Nasıl bir tevafuk bu...?" dedi Yavuz'a bakarak." Ben çok severim bu renkleri ve bu tarz eşyaları ,çiftlik evinde ki odamda bayağı buraya benziyordu biliyorsunuz..." dedi sesi titreyerek.
Yavuz, Fatma'nın sesinin titremesine gülümsemişti içinden ama yine dışından hiç birşey belli etmiyordu.
Beyazın ve altın renginin uyumu ile döşenmiş çok güzel bir odaydı.
Krem ve kahve renginde ki perdesi ve örtüsü, bu renklerde ki halısı, ışıltılı avizesi ile çok güzeldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...