🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Akşam olmuştu Turhan ailesi komple sofrada toplanmış yemeğini yiyip çaylarını içip doğruca odalarına çekilmişlerdi. Herkes yol
yorgunuydu bitkindi.Fatma, Azra ve Nazlı mutfağıda toparladı.
Fatma salonda yatsı namazını kılıp bahçede oturan Nazlı ve görümcesinin yanına çıktı.
Biraz oturup sohbet ettikten sonra odalarına çıkmak üzere kalktılar.
Azra ikinci katta ki odasına girdi;
" Hayırlı geceler "dileyerek.Nazlı ve Fatma teras kata doğru çıktı. Nazlı " İyi geceler Fatma..."diyerek odasına girdi.
Fatma, yatak odalarının kapısında öylece bekliyordu ne içeriye girebiliyordu, nede başka bir yere çıkabiliyordu.
Kapıyı tıklamak için elini kaç defa kaldırsa da gücü yetmemişti bir türlü.
Kalbi çıkacak gibi oluyordu.
Araban beş, on dakika geçmişti ki; Yavuz, Fatma'nın nerede kaldığını merak ederek aşağı inmek için kapıyı açınca kapıda dikilen Fatma'yı gördü.Şaşkınca" Fatma sen ne zamandır buradasın? Ben seni merak etmiştim..." dedi.
Fatma derin bir nefes alarak" beş, on dakikadır falan Yavuz Bey çok olmadı..."
"İyi de beş, on dakikadır burada duracağına girsene odaya?" deyince Fatma başını önüne eğmişti.
Yavuz, derin bir nefes alarak" geç Fatma içeriye geç...Burası senin odan diye sabahta söylemiştim. Anlıyorum çekiniyorsun, utanıyorsun ama kendini bu kadar kasma..." diyerek içeriye girmesini istedi.
Ardından kapıyı kapattı.Fatma, çok yorgun olduğunu
hissedince hemen dolapta ki pudra pembesi ve papatya desenli şifon gecelik takımını aldı banyoya girdi. Geceliğini giyip başını da ince tülbent ile örtüp çıktı.Yavuz, yatağa oturmuş Fatma'yı takip ediyordu. Fatma banyodan çıkmıştı ne yapacağını bilemez şekilde camın önündeki tekli koltuğa oturdu.
Yavuz dayanamayarak " Fatma tüm gün uyumamışsın yorulmadın mı sen? Kaburgaların da ağrıyor..." dedi.
Fatma sessiz kalınca;
Yavuz, Fatma'nın çekindiğini anladı. Kalkıp elinden tuttu. Hadi gel yatağa yat yani evliyiz artık biz. Ayrı yatmayı düşünmüyorsun herhalde?Evli kadın ve erkeğin, aynı evde ayrı odalarda yaşamaları ve yatmaları, İslam dini açısından evlilikle ulaşılması hedeflenen,beklenen sevgi, meveddet yani (dostluk,muhabbet) ve rahmete dayalı yüce,ulvi gayelere aykırıdır. Zira ailede iyilik, güzellik, fedakarlık,sevgi, saygı, istişare,
merhamet ve karşılıklı anlayış esas olmalıdır..."dedi ve elinden tutup Fatıma'yı yatağa doğru ilerletti." Hangi tarafta yatmak istiyorsan o tarafa geç Fatma..."
" Benim için sorun değil Yavuz Bey.
Siz ne tarafta yatıyorsunuz ?
Siz yine o tarafa yatın düzeninizi bozmayın..."" İyi o zaman sen şöyle yat.
Ben de böyle yatayım. Yüzümüz birbirine bakacağı için ikimiz de sağ tarafa yatmış oluruz... Biliyorsun sağ tarafa yatmak Peygamberimizin sağlık açısından tavsiyesi ve sünneti" dedi.Fatma eli ayağı titreyerek yatağa oturdu. Yavuz'da kendi tarafına dolanıp yatağa uzanıp oturur vaziyette bacaklarının üzerini örttü. Halen daha yatakta oturan Fatma'ya bakarak;
" Hadi gel diyerek yaptığı işaret etti. Fatma, yastığa doğru eğildi" sırtımı dönersem ayıp olur.
Yüzüne de bakınca utanıyorum. Hem her yattığım da ben hep dualarımı okuyup sağ tarafıma yatardım.
Sünneti seniyye olduğu için. Yavuz Bey de bunu uyguluyor demek ki.
Diğer tarafa dönsem sol taraf oluyor...Ve ayıp olur..." dedi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...