Yavuz ve Fatma'nın Buluşması

3.1K 381 144
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

"Ve insanın insana yaptığı zulmü ve kadının kadına yaptığı zulmü hiç kimse yapmadı şu hayatta. Yaratılan hiçbir mahluk en tehlikeli görülen yırtıcı hayvanlar bile yapamaz. Yaratılışı icabı sadece saldırır.
Bu kadar sinsiliği, bu kadar adiliği,
bu kadar zalimliği yapamaz...Babam, aklım almıyor artık..."dedi Fatma tekrar babasına.

Babası " ardındayım kızım merak etme. Ama sakin davran.Sen herzaman akıllı ve sükunetili birisisin kızım. Az konuşur öz konuşursun ve doğru konuşursun.Aynı annen gibisin.
Yeter artık ben de dayanamıyorum. Ağlamayın geliyorum. Abinler yoktu değil mi evde?"

" Yok abimler evde değil baba. Nur'da biliyorsun arkadaşına gitmişti.
Daha gelmemişti. Amcamın çocukları da dışarıya dolaşmaya çıkmışlar. Sadece karısı ve kendisi vardı."

Fatma telefonu kapattıktan sonra babasının çalışma odasına gidip annesine sarıldı.
" Anneciğim merak etme kurtulacağız. Hiçbir kurtuluşları yok artık. Babama hemen söyle gelince.
Ben Yavuz Bey ile evlenmeyi kabul ediyorum.

Mümkünse Yavuz Bey ile de bir görüşme yapmak istiyorum... Müsait bir yer ayarlayalım babamla sende ol. Onun babası ve annesi de olsun. Siz biraz ileride oturun. Ben yalnız kalıp konuşmak istemem biliyorsun.
Yanlışta olur namahrem daha sonuçta... Ama babamla Yalçın amcadan utanırım ben. Sen ve Zeynep Teyze olsun sadece" dedi.

Hatice " emin misin yavrum
Bugünkü yaşananlardan dolayı kaynaklanmış olmasın bu kararın?İleride pişman olursun..." dedi.

Fatma" eminim anneciğim. Hem de hiç olmadığım kadar eminim. Allah yardım eder. Her şey yoluna girer. Zamanla birbirimizi de severiz Yavuz Bey'le. Doğruyu söylemek gerekirse ondan biraz çekiniyorum. Korkuyorum gücünden, heybetinden, bakışlarından ama bir taraftan da çok güveniyorum ona.

Karakolun bahçesine o gelince içime bir güven doğdu. Bir huzur kapladı, ona güvendim. Babamı kurtaracak diyerekten önce Allah'a sonra ona güvendim. Saygı duyuyorum ve gerçekten saygı hak eden bir insan her şekilde... Saygının olduğu yerde sevgi de olur anneciğim..." dedi.

Sonra Fatma düşündü "Yavuz Bey her şeyi net bir şekilde anlatmış. Şeffaflık ve dürüstlük üzerine kurulsun demiş. Benim de ona anlatmak istediklerim var. Benim de onunla konuşmak istediklerim var. Bende dürüst olmak istiyorum. Evliliğimde yalan dolan olsun istemiyorum. Hem yalan, dolan, hile, hurda bana göre şeyler değil. İleride gerçekler ortaya çıkınca bana niye bazı şeyleri anlatmadın?Desin istimiyorum. Güveni zedelensin istemiyorum..." diyerek içinden Allah'a yalvarıyordu dua ediyordu.

🥀🥀"Rabbişrahlî sadrî. ve yessir lî emrî. vahlül ugdeten min lisânî. yefgahû gavlî.
Rabbim! Göğsümü genişlet, işimi kolaylaştır, dilimin düğümünü çöz ki sözümü iyi anlasınlar. (Ta-Ha Suresi, 25-28) 🥀🥀
Hz Musa'nın da duası olan duayı ediyordu.
" Dilim tutulmadan her şeyi anlatabileyim..."diye.

Bir taraftan da korkmuştu.
"Ya Yavuz Bey ne biçim aile ne biçim insanlar bunlar derse ?Haklı olarak vazgeçerse..." diye.

Ama Yavuz Bey ile konuşmak istediklerini ne annesine, ne babasına söylemeyecekti.
Tepkilerinin nasıl olacağını bilemiyordu Fatma. Hem kendi kurtuluşu için, hem ailesinin, annesinin ve babasının kurtuluşu için gerekliydi bu konuşma.

Tabii ki öncelikleri arasında evliliğinin temellerinin sağlam ve güven üzerine inşa edilmesi de vardı. "Gerçekler ortaya çıkıp sonradan sorun çıkmasındansa baştan bir şeylerin ortaya çıkması daha doğru" diye düşünüyordu.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin