🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Yavuz, çaresizce kablolarla hayata tutunmaya çalışan karısına baktı gözyaşlarıyla.
Elinden bir şey gelmiyor oluşu canını yakıyordu.Telefonunu çıkarıp Kuran-ı Kerimden süreleri açtı.
"Buraya girmeden abdestimi alıp hazırlanmıştım ama dayanamayarak gözyaşlarımı akıttım ama Allah her şeye şahit biliyor halimi ahu gözlüm...
Hem her ne sebeple olursa olsun namaz dışında ağlamak ve buna bağlı olarak gözden yaş akması abdesti bozmaz.Kuan-ı Kerim ile ilgili yapılan bilimsel çalışmalarda Kuran sesinin kalp ritmini düzenlediği, insanı sakinleştirdiği, solunum sistemine olumlu etki ettiği ortaya çıkmış. Özellikle müjdeleyici ayetlerde bu etki artmış.
Kur-anı Kerim okuyanın, dinleyenin
huzurlu hallerine, duygu dünyalarına, psikolojik gelişimlerine katkı ve fayda sağladığına inanıyorum...Bunu sen zaten en güzel şekilde biliyorsun...Aynı etki benim için de geçerli.
O zorlu mahpus yıllarında ve bu yaşıma kadar her daraldığım da Kuran-ı Kerimi okuyup rahatladım, huzura kavuştum...
Zaten Rabbinin huzurundayken insan nasıl huzursuz olur ki ?Nouman Ali Khan şöyle anlatıyor ahu gözlüm ;
'En küçük oğlum Halid kalp ameliyatı olacaktı. Yoğun bakım odasına girip, yanında saatlerce Kuran okudum. Odada sadece oğlum değil başka kalp hastaları da vardı. Hemşire yanıma gelip dedi ki;
'Odadaki herkesin kalp atışları normale döndü. Siz hangi şarkıyı söylüyorsunuz?'Dedi.🥀🥀İsra Süresi 82.Ayette;
Kur’ân’dan indirdiğimiz şeyler, müminler için şifadır ve rahmettir. Ve zalimlerin sadece hüsranını (kaybettiği dereceleri) arttırır.🥀🥀Bildirilmiş.İşte ahu gözlüm şimdi bizim Rabbim'izden başka sığınacak dalımız yok...O yüzden sana Kuran-ı Kerim okuyacağım...
İkimizde çok huzursuzuz, sıkıntıdayız ferahlayalım biraz...Maddi ve manevi tüm sıkıntılarımıza dertlerinize, senin şifan ve tüm Ümmet-i Muhammed'in hastalarının şifası niyetine okuyacağım..."Dedi ve Kuran-ı Kerimi karısınında duyacağı şekilde tane tane makamına uygun okudu ve karısının tüm vücudunu mesh etti okuya okuya.
Sonra karısıyla sohbet etmek istedi. Günlerdir geceleri karısıyla konuşarak geçtiği için yine istiyordu onunla konuşmak. Ve karısının onu duyacağını tahmin ederek;
" Fatma'm, beklemek her zaman zordur sabırsız biz insanoğluna. En sabırlı olduğunu sanan beşer için bile zor oluyor çoğu zaman beklemek.
Beklemek çeşit çeşittir.
Seven sevdiğini bekler sabırla,zor olsada biliyorki ucunda sevdiğine kavuşmak vardır...Bazende , bir çocuk farkında olmadan ileride onu nelerin beklediğini düşünemediği, idrak edemediği için sabırsızlıkla büyümeyi bekler.
Bu bekleyiş başka bir bekleyiştir...
Hangi beşer beklememiştir küçücük çocuk yüreğiyle. Bu dünyada ki insanların bazen çok gaddar ve acımasız olduğunu bilemediği için beklemiştir...Bazen büyüyüp ezilmekten kendini korumak için bekler sabırsızca büyümeyi.
Bazen bakın ben büyüdüm artık diye bilmek için bekler...
Bilemez ki her boyunun uzayışında sevincinin bir gün gelip kursağında kalıp ah bir çocuk olsaydım diyeceğini bilemeden bekler.
Birgün o yaşımda olsaydım keşke diyeceğini tahmin edemediği için sabırsızlıkla büyümeyi bekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...