Ceren Geliyor

2.6K 371 155
                                    


🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

İstanbul'a gelen Yavuz ve diğerleri çok yorgunlardı.
Evdekiler hemen araçtakileri evin kilerine taşımıştı hep bir elden.

Zeynep hanım mesut bir şekilde kaynanasının elini öptü "hoş geldin annem. Nasıl geçti yolculuğun..."?Dedi .

Sonra da eltisine ve görümcesine sarıldı " hoş geldiniz bal bacılarım.
Özledim sizleri bensiz ne yaptınız oralarda bakayım...?
Borcunuz var bana unutmayın. En kısa zamanda dönüş yapalım Sakarya'ya şöyle güzel bir yayla havası alalım piknik yapalım..."Dedi gülümseyerek.

Suna, gülümseyerek eltisine "elbette ablam yaparız bizde çok özledik seni hemde nasıl?
Adını andık her zaman bol bol kulaklarını çınlattık.
Siz acil olarak Antalya'ya gitmeseniz birlikte gidecektik biliyorsun..."Dedi.

Gülay hala, Fatma'ya bakarak " çok şükür bin şükür Rabbim'e ki acil işiniz çıkıpta Antalya'ya gitmişsiniz.
Yoksa böyle bir gelinimiz olmazdı. Allah Fatma'yı alıp gelmeniz için sizi taa oralara nasip etmiş..."Dedi.

Zeynep hanım, mesut bir şekilde gelinine bakarak "öyle ablam öyle..."Dedi.

" Güzel gelinim senide iki üç günde özledim. Yokluğun nasıl da belli oldu evde...Hemencecik doldurmuşsun evimizi..."Dedi Fatma'ya sım sıkı sarılarak.

Fatma"bende özledim annem"
diyerek elini öptü.

Nazlı 'da ninenin,halanın ve kayınvalidesinin elini öptü hürmetle.

Dilber nine yeni gelinleriyle âdeta gurur duydu...Keyifle gelinlerine baktı.

Hepsi "hoş geldin" faslıyla birlikte hal hatır ediyordu keyifle.

******

Yalçın Bey ve tüm aile akşam yemeğini yerken "ee anacığım nasıl geçti günlerin benden ayrı?
Özlemedin mi oğlunu aklına gelmedim mi?"Dedi gülerek.

"Ula şu goca oğlanada bak hele.
Özlemezmiyim heç anayım ben ana.
Bir evlat kaç yaşında olursa olsun anasının gözünde gücücük bebedir daima...
Ama gözüm arkada kalmadı yıllardır heç bi zaman. Gelinim Zeynep en güzel şekilde bakıyor sana..."Dedi.

"He anam bakıyor bana Zeynep.Ama eskiler ne demiş, ana gibi yar Bağdat gibi diyar bulunmaz, demişler dedi..."kahkaha atarak.

Zeynep hanım, kocasını tanıdığı için gülerek izliyordu ana ve oğulu.

Fatma, hayran kalmıştı yine bu
güzel aileye.
Nazlı zaten yıllardır tanıdığı aileyi gülerek izliyordu.

"Orada durasın oğul...Çok doğru bir söz amma birde şu söz var gadın var rezil eder, gadın var vezir eder.

Gadın vardır, çerden çöpten aş eder; 
gadın vardır, pişmiş aşı taş eder.

Gadın var yiğit doğurur, oymağı Devlet eder.
Gadın vardır it doğurur Memlekete dert eder...derler..."Deyince;

Furkan adeta beyninden vurumuşa döndü...
Kimseye belli etmesede karısının huyu ,davranışları...geldi aklına.

"Annemde ,yengemde ,halamda gerçekten böyleler."Dedi içinden.
Sonrada kocalarının yanına oturup hem yemeklerini yiyen hem de gülümseyerek babaannelerini can kulağıyla dinleyen Fatma ve Nazlı'ya baktı...

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin