İnsan Tamircisi

3.1K 374 94
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

"Doğru olsam ok gibi hedefe
atarlar beni...
Eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni. Doğru olan hedef alır .
Eğri olan esir kalır...
Ne doğruyu aç gördüm. Ne de eğriyi tok gördüm.
Doğru olan bir hedefi olan ,azmi olan, bir amacı olan her zaman hedefine ulaşır onu gördüm.
Allah kapılar açar...
Eğri olan da esir olmaya mahkum olur...' demiş Hz Mevlana.
Ama duygularının ,ama nefsinin, ama aç gözlülüğünün,hırslarının... yüzünden başkalarının tutsağı olur.
Doğru yol alırken, eğri birilerinin elinde mahsur kalmaya mahkum olur."dedi Fatma içinde ki korkuyla.

"Ben burada bir hedef için bulunuyorum. Bir amacım var.
Ve bu amacım için bu çocukların bu bilgisayarlara ihtiyacı da var.
Yenileri gelinceye kadar. O yüzden olayı kişiselleştirmeden halletmem lazım..." dedi içinden Fatma .

Yavuz'a bilgisayarları gösterdi.
"Yavuz Bey birkaç tanesi bu odada. Ama diğer odada da var tamir edilmesi gereken bilgisayarlar.
Ve kaç gündür elimiz kolumuz bağlı kaldı .Dersler için sıkıntı değil. Biz laptoplarımızı getirdik hocalar olarak.
Ama çocuklar çok olunca sıkıntı oluyor. Hem çocuklar buraya internetten araştırma için falan da geliyorlardı. Oyun için geliyorlardı, vakit geçirmek için.... Çoğu evinde bilgisayar veya internet olmayan çocuklar"dedi.

Yavuz tüm dikkati ile Fatma'yı dinliyordu.
Kız yüzüne bile bakmıyordu. Şaşırmıştı,bu Yavuz için nadir bulunan bir olaydı .Normalde üniversitede ve iş hayatında kızlar adeta Yavuz'a yaklaşabilmek için can atıyordu. Hem de bir çoğu konuşabilmek için türlü bahane ile geliyorlardı yanına...

Ama bu kız Yavuz'la zorla konuşuyordu yüzüne bile bakmıyordu.Yavuz şaşırmıştı ilginç gelmişti "kendini beğenmiş yüzüme bile bakmıyor.Burnu havada bir kız anlaşılan..."demişti içinden.

Elif ve Zeynep Hanım heyecanla ikisini izliyordu. Zeynep hanım farketmişti oğlunun bakışlarından Fatma bir-çok kız gibi değildi.
Oğlu da fark etmişti bunu.
Yan tarafında ki kız kardeşini dürtmüştü koluyla yavaşça.
"Elif kardeşim galiba Yavuz'un dikkatini çekmeyi başardı Fatma .
Bakalım inşallah hayırlısı..."dedi.

Elif"işte bu iki güzel yürekli insan, hedefleri olan, amaçları olan güzel yürekli Yavuz ve Fatma...
Yolları kesişiyor artık.Biz bir
vesileyiz abla.
Çünkü bu kesişme Galu belada yazılmıştır kaderlerine.
Yazan yazdıysa elbette bir şekilde,
bir araya gelirler. Ama öyle ,ama böyle...abla"demişti yeğenine bakarak.

Yavuz oturmuştu sandalyeye bilgisayarları tamir etmek için. Fatma'ya da bilgisayarlarla ilgili nasıl bir sorunlar yaşadıklarını soruyordu. Fatma anlatıyordu Yavuz'da can kulağıyla dinleyip bir tarafında tamir işlerini yapıyordu.

Öğrenciler de can kulağıyla merakla öğretmenlerine ve bu yeni gelen abiye odaklamışlardı.
Elif ve Zeynep Hanım bir bahane uydurarak "Fatma Hocam biz çıksak müsadenle. Hem iğne oyası için malzemeye bakmam lazımdı.
Ablama yapacaktım ve ablamın kendisinin beğendiği yazmayı seçmesini istedim..."demişti.

Fatma yutkunmuştu "ne diyebilirim ki? Öğrenciler var Allah'tan.
Ama Nur'da gelmedi..."dedi içinden.
"Tamam siz gidin Elif abla" demişti mecburen.

Yavuz giden anne ve teyzesinin peşinden içinden söylenmişti
"gidin gidin bakalım uyanıklar.
Sanki niye yaptığınızı bilmiyorum bunları .
Yazmaya bakacaklarmış .
Amaç Fatma ile beni yalnız bırakmak. Zaten buraya da bu yüzden getirdiniz beni. Neyse bir işe yarasın çocukların bilgisayarını tamir edeyim bari..."diye.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin