Turhanların Sevinci

2.4K 308 84
                                    


🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Yavuz,korkan ve ürken çekingen karısının zarif ellerini tutup arabadan indirdi.
Gururla ellerini ellerine sım sıkı keletleyip bahçeden yürüyerek villaya doğru ilerledi.
Sanki bugün daha farklıydı Yavuz...Kendini bir o kadar güçlü ve yenilmez ama bir o kadarda duygu dolu ,hassas hissediyordu.

Yavrularının varlığını öğrenip görüntülemede dört tane canının parçalarını görünce kalbine bir hassalık gelmişti.
Baba olmanın en yoğun hislerini hissetmişti.
Tek yumurta ikizlerinin küçük  olmaları bile yüreğini yakıyordu inceden inceye.

Tüm saf ve temiz duyularıyla karısının harelerine baktı.
"Fatma'm, kos kocaman dünyanın içinde yapa yalnızken tuttun ellerimi, ki ben buna bile hazır değildim seni tanımadan önce. Zifiri harelerin gözlerimdeydi.
Ömrümü vereceğim kadın ve aşk sen misin?der gibi baktım seni ilk gördüğümde ve buna kendim bile şaşırdım çünkü bana yabancıydı bu bakış ve düşünce.

Seni benim için mi yarattı Rabbim ? Dedim sonra gözlerimle gönlünü göre bilecekmiş gibi baktım o zifiri harelerinin en derinlerine.

Senin o sessizliğinin,dinginliğinin, sukunetinin içinde gözlerimizle konuştuğumuz ne varsa dua olup kanatlanıp uçtu Rahman'a.
Ve biz bir mucizeye inanıp Aşk-ı Muhal olmaktan çıkıp, sonsuz bir hikâye, masal olmak istedik seninle.
Nar-ı Aşk eyledin kalbime.

Seni bana getiren bir çaresizlikti. Akçaların zulmüydü.
Nasıl da vurmuşlardı o güzel yüzüne? O tokat izini görünce aklım çıkmıştı âdeta. Seni bağrıma basıp bir daha kimsenin incitmesine izin vermemek istedim...

Nasıl da güvenip teslim ettin kendini bana...
Benim mucizemdin sen şimdi de yavrularımız eklendi bu mucizemize..."dedi.

Fatma,gülümseyerek yavrularının babasına baktı.

"Bugün kendimi daha güçlü hissediyorum Yavuz'um...
İçimdeki canlarımın varlığını görmek, duymak ve onların karnımda olduklarını bilmek, anne olduğumu öğrenmem yüreğime cesaret tohumlarının en güçlüsünü ekti sanki.
Yavrularımın bana muhtaç olduğunu düşündükçe dahada güçleniyorum cesurca...

Aşk geçici bir duygu bir tutuku , gerçek olan sevgi ve saygı derler Yavuz'um ama ben sana hem aşığım hem deli gibi sevdalıyım hemde çok çok seviyorum ,saygı duyuyorum... Senin bir bakışın benim için ab-ı hayat sunuyor.
Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor gözlerime baktığın zamanlar, ellerimi tuttuğun anlarda.

'Batmayacağına inanarak suya bas, yürür gidersin. Mucize; yürüyebilmen değil, inanabilmendir...' Demiş Seyyid Ahmed Arvasi.

Ne kadar doğru söylemiş ömrüm kocam. Ben seninle ne yaşarsak yaşayalım el ele vererek başaracağımıza inanıyorum Rabbim'in izniyle. Biz seninle el ele, göz göze ,sırt sırta, omuz omuza dayanışma düşüncesi içinde olduğumuz sürece başaracağız.

İnanıyorum canı gönülden, biz seninle çok iyi bir anne ve baba olacağız inşallah. Zor olsada çocuklarımızın dördünü de en güzel şekilde yetiştirmek için elimizden geleni yapacağız.
Yüce Rabbim bizim yar ve yardımcımız olacak. Bu dört günahsızı bize verdiyse demekki biz bunu kaldıra bilecek güçteyiz.

Yeterki onların dördünü de sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim..."dedi ve gözlerinden inci taneleri gibi akıttı dayanamayarak.

Kocasının elinde kenetli olmayan sağ elini karnının üzerinde gezdirdi
" daha üç dört saat önce onların varlığını bile bilmiyordum.
Ve kalbimde böyle bir duygu yoktu.
Annelik bambaşka bir duyguymuş. Sanki onlara bir şey olacakmış gibi korkuyorum ve bir an önce onlara kavuşmak istiyorum..."dedi.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin