Öfke

2.4K 343 113
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Furkan iyice sinirlenerek ;
" Bitirmeyi o kadar istiyorum ki  bu evliliği iki üç aydır çok düşündüm. Ölçtüm tarttım olmayacak bu iş.Ben senin gibi birisiyle yapamam.

Senin istediğin gibi birisi olamam. Benim mezhebim geniş değil.
Ama mecburum seninle devam etmeye.  Bugün buraya şu kıyafetle gelmen bile benim bir şeyleri anlamamda etkili oldu. Demiştim sana buraya geldiğinde kılık kıyafetine dikkat et diye.
Ama resmen bana ben seni takmıyorum istediğimi giyerim diye nispet yaptın.

Evlenmeden önce söylemiştim sana ben kurallarımı açık açık.
Zaman istedin benden.
Bende kapanıncaya kadar açık olsan bile belirli bir ölçüsü olur demiştim sana... Sende kabul etmiştin ama damarıma basar gibi utanmadan bu kıyafetle gelmişsin.
Abimin düğün işi hallolsun oturup konuşacağız seninle daha.
Ailemi daha fazla üzemem.En kısa zamanda bu evden başka eve gideceğiz.

Seninle aynı çatı altında olmak onlara iyi gelmeyecek bu gün daha iyi anladım...Banada iyi gelmeyecek ama mecburum buna...
Ailem için düşmanlarımıza fırsat vermemek için ölünceye kadar seninle yaşamaya mecburum artık. Ama nereye kadar dayanırım bilemem. Şimdiden bittim tükendim ben...Sen burada bu odada kal ben dışarıda kalırım..."Dedi ruhu darala darala.

Ceren, hiddetle yerinden kalkıp "olmaz ben bu villadan asla gitmem.
Ailesi huzursuz olurmuş...Ben halimden memnunum onlar gitsin memnun değillerse...
Ya abin Yavuz'un yan taraftaki evine biz geçelim...
Yada hemen birini daha yaptırın bitişiğine...Tapusu da benim üzerime olacak ona göre...."Dedi bağırarak.

Furkan, derin bir nefes alıp " demek halinden memnunsun sen?
Kimse sana birşey yapmıyor zaten.Sen onlara yapıyorsun yapacağını. Anlamıyormuyum sanıyorsun?
Hepsine tepeden bakıyor aşağılıyorsun. Hele Fatma'ya yaptıkların yenilir yutulur bir şey değil. Ne istiyorsun kadından ?

Hem kocasının evinde yaşamak iste konforundan ve lüksünden vazgeçme.
Hemde utanmadan abimin kendine yaptırdığı evi iste yada yenisini yapın diyorsun.
O evi annem zorla yaptırdı abime yalvar yakar. Oğlum kendine ait bir şey yap birazda kendini düşün diye.

Abim kendi için yıllardır hiç bir şey yapmadı ama bizlere her şeyini feda etti. Yurt dışında ünivesite okuttu bana ve Erhan'a,Nurettin'e ...Yüksek lisans yaptırdı.
Daha neler neler yaptı.
Şimdi de kendine ait olan evine mi göz koydun? Bu evde abimin yan taraftaki evde abimin iş yerleride abimin sok bunu o kafana .

Abim kendi aldı bu araziyi komple.
Hepimize de birer villalık yer verdi.
Nurettine'de ilerideki siteden verdi burada yer kalmayınca...
Mecburmuydu? Ama ailesi için yapar benim abim.
Şimdide yaptırdığın evini bana mı ver diyeceğim?

Sen tatmin olmaz arsız birisisin. Abim bunu duysa sırf benim mutluluğum için o evide bana verir ama ben buna asla razı gelemem...Evlendi mutlu olsun artık. Bunu bir daha duymayayım ona göre yoksa bilemem artık neler olur..."Dedi.

Bunu duyan Ceren kudurmuş gibi
" ben senin karınım.O deftere imzayı attık birkez...Ben ne istesem yapacaksın bunu unutma. Yoksa pusup bir köşeye çekilmem bilesiniz.
Rezil ederim sizleri o zaman yeni ev yaptır hemen Yavuz'un evinin bitişiğindeki payına..."Dedi.

Furkan, acı acı gülümseyerek " neyle yaptırayım? Hah deyince yapılacak bir şeymi? O kadar birikimim yok araba aldım daha yeni...
Birde Kuşadası'ndan arazi almıştım biliyorsun.
Abimden de isteyemem... Abim de sıkıntıda yeni iş anlaşmaları yaptık. Ve bayağı para bağladı o işlere. Daha da para yatırması gerekiyor.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin