Sapsız Üzüm

2.8K 334 114
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

" Gülüm hadi yapış elime ve sakin ol. Halam da, babaannem de, yengem de iyi insanlar çekinme..." Dedi utanın ve eli ayağı birbirine dolanan karısına bakarak Yavuz.

Fatma, Yavuz'un eline bakıp tutmakla tutmamak arasında tereddütte kaldı. Yavuz, anlamıştı Fatma'nın tereddütünü.

"Biz evliyiz güzelim... Hatta mutlu bile olurlar bizi böyle gördüklerine...
Sıkılıyorsun belki ama benim için bari rahat davransan daha iyi hisederim kendimi bende...Korkacak, çekinecek ve utanacak bir durumumuz yok biz evliyiz.
Ben sana ilk evlenmeye karar verdiğimiz günü de söylemiştim güven bana her konuda diye..." dedi.

Fatma, Yavuz'un yanlış anlamaması için panikle" Yavuz sana elbette güveniyorum...Yapı itibariyle biraz böyleyim ben ama zamanla alışırım... Elbette babaannen de, yengen de,
halan da iyi insanlardır....Ben galiba yeni gelin olduğum için çekincelerim var biraz..."Dedi kocasının uzattığı elini, elleri titreye titreye tutarak.

Bahçeye doğru yürürlerken kocasına ;
"Yol kiminle güzel?Yol kiminle anlamlı?
Yol kiminle güvenli?
Yol kiminle emin adımlarla yürünür?
Ucun da ummanları aşmak bile olsa...Bilmediğin diyarlara gitmek bile olsa...Yorulacağını hatta incineceğini bilsen bile...Kiminle güzel?

Yol yanında sevdiğin ,güvendiğin olunca anlamlı ve güzel oluyor.
Güvenli hissettiriyor...Nerede
olduğunun bir önemi yok.
O yerde kiminle olduğunun önemi var.Ve yanında ki sevdiğin, güvendiğin kişiyse o bilmediğin yer bile anlam kazanır...

Ben sana güveniyorum...Heybetine güveniyorum...Dağ gibi duruyorsun yanımda.
Rabbim bana kocaman bir dağ vermiş. Tutun ,sığın ve düştüğünde kanatların olsun diye...

Hem niye korkayım ki ? Önce Rabbim'in aşkı ilahi aşkım var gücümü aldığım... Sonra da beşeri aşkım kocam var gücümü aldığım..."Dedi utangaç bir edayla gülümseyerek gözleri ışıl ışıl kocasına bakarak.

Yavuz, memnun olmuş bir şekilde karısına bakarak " beni nasıl mutlu edip rahatlayacağını çok iyi biliyorsun ahu gözlüm...Bana bu kadar güvenmen, sevgini ve değer verdiğini hisettirmen çok kıymetli benim için...

Mevlana'ya sormuşlar sevgili nasıl olmalı diye. Sevilecek biri olmadığı zamanlarda bile seni sevmeli. Sarılacak biri olmadığı zamanlarda bile sana sarılmalı, dayanılmaz olduğun zamanlarda bile sana dayanmalı...Demiş.

Ben bazen sinirli ve çekilmez olabiliyorum farkındayım. Zor bir insanım daha önce de söylediğim gibi.
O yüzden sevgini benden hiç eksik etme. Çok alıştırdın beni kendine ve sevgine kısacası her şeyine...Aynı Mevlananın tarifinde olduğum zamanlarda bile eksik etme...Çünkü benim zor bir hayatım var her anlamda..."Dedi iç çekerek.

Fatma, Yavuz'un yüzüne aşkla bakarak;
"Allah için sevmelidir insan, her baktığını, her gördüğünü kısacası herşeyi.
O zaman aşk daha anlamlı olur...

İlahi aşkı bulan neyi kaybetmiştir ki Yavuz'um ? Aksine kaybettiklerini bulmuştur daima...
Ya ilahi aşkı bulamayan neyi kazanmıştır ki? Aksine onu bulamayan bir çok sahip olduğu şeyi de kaydetmiştir...
Kendini avutur sadece bulamayan...
Bilmez ki insanoğlu gözünü kapattığında gündüzler gece olmaz... Yada acı gerçekler yok olmaz...

Gerçekten kaçılmaz...Deve kuşunun düşmanını görünce yada korkunca başını kuma gömerek gözü görmeyince korunmuş olacağını sandığı gibi,halbuki koca gövdesinin dışında kaldığını ve açık hedef olduğunu düşünemediği gibi.
O misal benim gerçeğim sensin...
Kalbim senin yokluğunda acıya karşı açık hedef haline geliyor...
Ben farkındayım herşeyin. Deve kuşu misali gerçeğe gözümü kapatmıyorum...

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin