Fatma Taburcu Oluyor

2.1K 318 104
                                    


🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...Furkan'ın dinlediği müzik ve onu anlatıyor âdeta.

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Fatma ve Yavuz utanç içinde ne yapacaklarını düşünürlerken kapıdan küçük bir çocuk sesi geldi.

Yavuz ve Fatma şaşkınlıkla kapıya baktılar.
Küçücük daha bir buçuk iki yaşlarında bir kız çocuğuydu gelen.

Yavuz, gülümseyerek "sende kimsin küçük hanım?"Diyerek kapıya gitti.

Fatma, sarışın ve mavi gözlü ,saçları tepeden toplanmış, gözlerinin rengindeki elbisesiyle kendisine bakan bu minik kıza "Maşallah Sübhanallah sen ne kadar tatlı bir şeysin böyle?"diye iç çekerek baktı.

Sonra aklına yoğun bakımda gördüğü rüyası ve o dört tatlı çocuk geldi.

Gülümsedi "Amin inşallah en kısa zamanda o rüya gerçeğe dönüşür hakkımızda hayırlısı olarak.
Hayırlı kul ,ümmet ve evlatlar olarak..."dedi içinden.

Yavuz, küçük kızın seviyesine inip iki dizinin üzerinde oturup " bak sen bizim küçük bir misafirimiz varmış. Adın ne senin bakalım küçük hanım?Annen yokmu yanında ve sen kendi başına ne yapıyorsun burada?"Dedi gülümseyerek.

Küçük kız yatakta yatan Fatma'nın yanına koşarak gidip ellerini Fatma'ya uzattı.

Fatma "Yavuz, çocuğu bana verirmisin? Ve hemen bu çocuk kimin bir öğren. Ya da hastane polisine haber ver.
Yazık ailesi de perişan olur kim bilir belki de olmuştur bile"dedi.

Yavuz, Fatma'nın kucağına küçük kızı kucaklayarak şefkatle bıraktı.

Fatma, küçük kıza bakarak halen daha o gördüğü rüyayı düşünüyordu.
İçi içine sığamaz olmuş bir  şekildeydi.

Yavuz ,karısının küçük kıza hayran hayran bakışına ve onunla onun dilinden konuşma çabalarını iç çekerek ve hayranlıkla izledi.Vakit kaybetmeden kapıyı açıp çıkacakken ;
Orta yaşlı bir bayan geldi .

"Kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama galiba torunum sizin odaya
girdi "dedi heyecanla ve korkuyla.

Yavuz " evet öyle oldu sanırım. Bir minik hanım ziyaret etti bizi ..."dedi gülümseyerek.

Kadınla Yavuz odaya girdi.
Fatma, heyecanlı ve bir o kadar da korkmuş rengi atmış kadına baktı.

Kadın " kızım Merve'm çok korktum babannem. Nereye gittin öyle? "Dedi gözleri dolu dolu.

Fatma ,kadının haline üzülerek
" sakin ol abla. Allah'tan bizim odaya girdi..."dedi.

"Sağol kızım sanada geçmiş olsun. Benim adım da Hamide bu arada.
Gelinim ikinci çocuğunu doğurduktan  sonra beklenmedik bir komplikasyon gelişti ve yoğun bakıma aldılar.
Torunum da küçük olduğu için haliyle  annesini özlüyor.
Bende buraya getiriyorum hiç olmazsa küvezde ki küçük kardeşini bari görsün diye. Küçük ama anlıyor bir çok şeyi. Kardeşini görmeye gelmediği gün evde durmuyor...

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin