Talipsen Yüreğime

3.1K 370 86
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz....

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

"Ey sevgili, talipsen yüreğime, yalnızlığını adayacaksın bana. Demiş Şems-i Tebrizi Fatma'm.
Yalnız yüreğime bir anda giren ahu gözlü yarim.
Yalnızlığına talibim senin.
Ben yüreği yaralı bir aslan gibiydim yıllardır. Yaralı bir aslanın acısıyla hırcınlaştığı gibiydim.

Aslın da hırçınlığım sırtlanlaraydı.
Sırtlanlar kalleşçe savaşır. Sinsidir. Burada ki bahsettiğim sırtlan aslında sinsi insanlar.
O sinsi insanlar yüzünden hayatımın en zor ve bir o kadarda güçlendiren zamanlarını yaşadım.

Anlayamadım ben bu insanları bir türlü...Ama yaşadıklarım beni bir aslan yaptı...
Bir Afrika Atasözü şöyle der;
(Aslanlar kendi tarihlerini yazmadığı sürece, avcı hikayeleri her zaman avcıyı yüceltecektir.)

İşte bende, beni avladığını sanan kalleş avcılara karşı kendi tarihimi yazdım. Yazdım ki onların iğrenç hikayelerine misilleme yaptım ben.
Onlar bile şaşırdı biliyorum ben.
Çünkü yıllardır onların peşindeyim.
Çok az kaldı hepsini bitirmeme.
Sabırla sanki iğneyle kuyu kazar gibi yıllardır uğraştım.

Artıkları adımları tek tek öğrendim ve halen daha öğreniyorum.
Benden korkmaya başlamışlar aldım istihbaratını.
O kendilerini ağababa sananlara korku saldım yıllardır.
Az kaldı benim amacım en başlarında ki ele başlarıyla. Ama ona da ulaşacağım...Ve hepsini temizleyeceğim...

Hem bana yaptıklarını hemde benim gibi mağdur ettikleri başka masumların ve onların ailelerinin intikamını alacağım.
Tabiki benim herşeyim kanuni yollarla gerçekleşiyor.
Onlar gibi karanlık değil...Ama işte ne kadar çok delil o kadar güç demek onların karşısında.

Yıllarca böyle pisliklerin peşinde koşan, sabırla ilmek ilmek pislik yuvalarını bitirmek için uğraşan binlerce yiğitler var Elhamdülillah.
Ve bu yollarda en büyük güç sabırdır.
Sabır zafere ulaştıran en büyük güçtür...

(Aslanın, sabredip pislik içinde beklemesi, onu deve yavrusu ile doyurur.)Demiş Hz Mevlana.

İşte bende üç yıl pisliğin için de sabırla dua dua bekledim.
Bu günler için...Halen dsha sekiz yıldır da sabrediyorum...
Ve sabrım sonucun da her anlamda mükafatım büyük oldu.Verdi Rabbim herşeyin en güzelini...Güç, kuvvet...kısacası daha bir çok şey.
Ama bir hayat arkadaşı bulamadım kalbime ısınan.
Yada Rabbim'in kaderime yazdığı eşimi bulma vaktim gelmemişti.

Annem ve diğer aile üyelerim yıllardır beni evlendirmek için kız buluyorlardı. Ama gel gör ki benim için hiç bir şey ifade etmiyordu ki.
Çok çok özelliklere sahip eğitimli, kültürlü...kızlardı belki ama işte insan yüreğini yakanı bulamayınca olmuyor öyle hemen isteyince.
Hemde beni anlamayacak ve beni yoracak insan istemedim hayatımda...Ama bu konuda da Rabbim sabrımın mükafatını en güzel şekilde verdi.Seni verdi bana..."dedi.

Fatma, elinde olmadan üzülmüştü. "Kıskandım mı ben şimdi bunları duyduğum için...?"Dedi içinden.

Yavuz karısının yüzünün bozulduğunu anlayınca gülümseyerek;

"Şimdi sana bunları niye anlattığıma geleyim karıcığım.
Hem az çok bir şeyleri bilmen lazım karım olarak.
Hemde bu adamı kendine nasıl bağladığını anlatmak istedim.

Olmaz olmaz derken kendimi seninle hayaller kurarken buldum ben.
İlk zamanlar da kabul etmek istemedim.Hatta kaçtım Antalya'dan.
Ama aklım sende kaldı. Aklımla, kalbim arasında kaldım.
Adeta mantığım ve kalbim savaş halindeydi.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin