🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Yavuz salona geçti ailesinin peşinden... Fatma'da yutkunarak içeri girip saygıyla Yalçın Bey'in elini öptü. Sonra da Zeynep Hanım'ın elini öptü.
Zeynep Hanım'a sımsıkı sarılmıştı.
Bu kadına ilk görüşte ısınmıştı zaten Fatma... İçinden düşündü "ileride bir gün Yavuz Beyle birbirimize çok aşık olursak... O'na diyeceğim ki önce ben annene aşık olmuştum, anneni sevmiştim... Diyeceğim ve gerçekten de öyle oldu... Yavuz Beye güveniyorum ama bu güvenin önündeki en büyük sebepte Zeynep Teyze..."dedi içinden.Zeynep Hanım" güzel gelinim benim..." diyerek yanaklarından öptü Fatma'nın.
Hatice duygu dolu anlar yaşayarak kızına ve Zeynep Hanım'a bakıyordu yaralıydı Hatice" kayınvalidesinden ve kayınpederlerinden hiç sevgi,saygı görmemişti. Bir kez "kızım" demişlerdi. Halbuki Hatice elinden geleni yapmıştı her şekilde. Sabretmişti herşeye rağmen.
" Bir güler yüzleri olsaydı" diye hep düşünmüştü.
Saygısız dik başlı biri de değildi ki Hatice..." Neden böyle yapıyorlar?" Diye çok düşünmüştü.Ama kızı adına çok mutluydu. "Zeynep Hanım çok iyi bir kayınvalide anne olacak belli ki..."diye içinden geçirmişti.
Ali bu manzara karşısında dalıp giden karısını izliyordu.
Biliyordu yarasını.
Çok vahşi ve zalim davranmıştı annesi, babası ve Akçalar karısına. Halbuki Hatice'si nasıl da yaklaşmıştı onlara... Şu Fatma'nın olayı ortaya çıkıncaya kadar sabretmişti herşeylerine. Ama artık söz konusu evladı olunca anne olarak dayanamamıştı..." Artık seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim Hatice'm..."dedi içinden.
Sonra tekrar kızına ve Zeynep Hanım'a döndü yüzünü gülümseyerek. Bir baba olarak o da çok mutluydu Yalçın Bey'in ve Zeynep Hanım'ın kızına olan düşkünlüğünden dolayı.
" Elbette Yavuz'da çok yiğit ve mert sahiplenici davranıyor. Ne kadar soğukta olsa içinde kocaman bir yürek taşıyarak karısi olacak kıza karşı elinden geleni yapıyor..."dedi Ali tekrar içinden.Yavuz'da annesi ile Fatma'nın arasında ki bağın şimdiden çok güçlü olduğunu hissediyordu.Bu durum mutlu da ediyordu.
Elif'in de elini öptü Fatma" Hoş geldin Elif abla..."diyerek.
" Hoş bulduk Fatma hayırlı uğurlu olsun her şey sizin için.
Yeğenim için de, senin için de.İkiniz de güzel yürekli insanlarsınız Rabbim yolunuzu birleştirdi.İnşallah sonu da güzel olacak..." dedi Elif.Hakkı'ya da " Hoş geldin tekrardan Hakkı abi... dedi.
" Hoş bulduk Fatma kızım"dedi Hakkı'da...
Hakkı'da Elif'te, Fatma'yı çok seviyorlardı. Oğulları Celal ile yaşattı. Celal 'de, Fatma'nın çok temiz ve dürüst bir kız olduğundan bahsederdi. O yüzden çok mutlu olmuşlardı Yavuz'la evlenme kararlarına.Aileler bir müddet sohbet ettikten sonra Hatice Hanım'ın ve kızların hazırladığı masaya oturdular.
Masada envai çeşit yiyecekler vardı. Çeşit çeşitti her şey mükemmeldi. Tertemiz ve olması gerektiği gibiydi. Kebabından, pilavından, çorbasından, salata çeşitlerinden, tatlısından, böreğinden, içli köftesinden, dolmasından,mantısından meyve çeşitleri ne kadar doluydu.Elif zaten Hatice'yi çok seviyordu. Zeynep Hanım da çok sevmişti. Sohbetler eşliğinde yemekler yeniliyordu. Yemekler yenildikten sonra çaylar da içildi.
Peşinden Fatma Türk kahvesi yaptı.
Nur ablasına yardım ederken aklına hinlik gelince;"Ablacığım dur Yavuz enişteminkine biraz baharat atalım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...