Sürprizzzzz....
Dayanamadım erken yükledim bölümü. Umarım seversiniz.
Çarşamba ya da Cuma günü yapacağımız canlı yayınımız için beni instagramdan takip etmeyi unutmayııın.
Yorumlarda geleceğe dair Spoiler yazmazsanız sevinirim. Lütfen başka okurlardan da Spoiler istemeyin. (Başka okurlara saygı duymamız açısından bu benim için oldukça önemli. Beni kırmayacağınızı biliyorum. ♥)
Bana İnstagram hesabımdan da ulaşabilirsiniz. Orada aktif oluyorum ve sizlerle daha samimi bir ilişki kurabiliyorum. Oraya özel paylaşımlarımız var.
İnstagram : hilaleasar
Bölüm Şarkısı/-ları : Hazy - Stargaze
Çok öptüüüm ♥Keyifli Okumalar...
SINIR : 900 yorum
*Sınır geçtiği an hemen diğer bölümü de yükleyeceğim. Anlamsız yorumlar yerine gerçek yorumları tercih ederim 🌸♥️
Bir el omuzuma dokundu bugün. Gözlerim geçmişimi gördü. Bir ressamın elinden çıkmış yağlı boya tablosu gibi bir duvarda asılı duruyordu.
Bana bak Umay, diyordu. Bana bak...
Gözlerimi geçmişimin detaylarına öyle bir dikmiştim ki resmin büyüğünü göremiyordum.
Kaldır başını... Kaldır ve bak. Geçmişin sandığın şeyin aslında geleceğin olduğunu düşündün mü hiç?
Peki ya korkularından kaçıp sığındığın yerde barınan kötülükler? Onlar ne olacak?
Kaldır başını... Öyle yakından bakıyorsun ki o resme, kör oldun. Gözlerini feda ettiğin bu uğurda özgürlük sana asla uğramayacak.
Kaldır başını Umay... dedi defalarca kez dile getirmesine rağmen içimdeki ses.
Geçmişin bir yalan. Geleceğin kanlı bir yatakta uyuyor!
Uyandır onu. Uyanırsan özgürlüğüne, uyanmazsan... ölümün tatlı uykusuna kollarını sonsuza dek açacaksın.
Ayağa kalk Umay...
"Niye nefes almıyor!" Bir bağırtı duyar gibi olmuştum. Siren sesleri çok yüksekti. Ambulansta mıydım? Peki ya polis arabaları? Neden bu kadar çok ses vardı?
"Alıyor, ama nabzı çok zayıf. Oksijen tüpünü bağlayın!" İnce bir kadın sesi duyar gibi olmuştum.
"Neyi var onun?! Yaşayacak mı? Neden bir anda böyle oldu?" Kadın ona cevap vermedi. Egemen miydi bu? Sesine ilk defa böylesine büyük bir korku karışmış gibiydi. Sesi titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERSONA'NIN DÜŞÜŞÜ
Action***MİNİ GİRİŞ BÖLÜMÜNÜ KESİNLİKLE OKUYUNUZ. Ben içimdeki şeytanı öldürmüş bir zebaniydim belki ama o... O, şeytanın cennetten kovulmamış ilk hali gibiydi. Öylesine zarif, öylesine güzel, ve de öylesine yalan... Dudakları açıkta kalan boynuma küçük...