Ben Yalçın'a sıkıca sarılırken Yalçın, "Kolaysa indir mi dedin sen?" diye sordu.
"Aynen öyle dedim. Bir insana koala gibi yapışmakta benden daha iyi biri yok." dedim.
"Demek öyle." derken eli beline sıkıca sarılmış bacağıma gitti.
Hafifçe parmaklarını bacağımda gezindirirken huylandığımı belli etmemek için kendimi sıktım.
"Seni tanıdığımı unutuyorsun."
Biraz daha yaptığında dayanamayarak bacaklarımı belinden çekmiştim.
Yine de boğazına sarılı olan kollarımı çektiğimde "Haksızlık olmasın, buz gücümü kullanmadan haklayacağım seni." dedi.
"Haklarsın tabii, o kadar kolaydı sanki."
Cümlemin bitmesi ile ayağıma çelme takıp beni sırt üstü yatağıma düşürmesi bir oldu.
Sırıtarak bana döndü.
"Kolaymış." diye mırıldandım ve yatakta doğruldum.
Yalçın konuşacakken telefonum çalınca cebimdeki telefonu çıkardım.
Yalçın telefonu açayım diye susarken arayana baktım. Oflaz.
Telefonu açtım.
"Efendim Oflaz."
Yalçın merakla yanıma oturup kulağını telefona dayadı.
"Sevilay Hanım'ın odasından çıktım. Kadın tahmin ettiğimiz gibi senin odana taşınmama izin vermedi."
Alay edercesine, "Bahanesi neymiş? Çok merak ettim." dedim.
"Herkesi belli bir düzene göre yerleştirmişler. Bu düzeni bozmak olmazmış."
Güldüm.
"İyi uydurmuş."
"Aynen öyle."
"Şu koruman ne yapıyor?" diye soran Oflaz ile Yalçın'a baktım. Kendisinden koruma diye bahsedilmesi hoşuna gitmemişti.
"Oturuyor. Kendisine hamak kurdu, orada uyuyacakmış." dedim.
"Kendine çok dikkat et, o herife gram güvenmiyorum." diyen Oflaz'a cevabı Yalçın vermişti.
"Bence sen de oda arkadaşına dikkat et."
Oflaz, "Sohbetimizi ona mı dinletiyorsun Alçin?" diye sorduğunda "O dinliyor, ben dinletmiyorum." dedim.
Yalçın, "Hoparlöre alsan da rahat mı etsek Alçin?" diye sordu.
Cevap vermeden dediğini yaptım.
"Oflaz bu kadın senin Alçin'in yakın arkadaşı olduğunu biliyor. Bunu kullanmak isteyebilir. Bu yüzden oda arkadaşın onun yerleştirdiği bir ajan olabilir. Oda arkadaşının yanında bu konuları konuşmamaya çalış."
Yalçın diyene kadar bu aklıma gelmemişti. Zekiceydi.
"Benim de aklıma gelmişti. Dikkat ederim." diye cevap veren Oflaz'ın canı, yapılması gerekenleri kendisi değil de Yalçın söylüyor diye sıkılmıştı.
Yalçın'ı kıskanıyordu.
Yalçın, "Mümkünse oda arkadaşlarımı hakkında şahsi bilgiler öğrenmeye çalış. En kötü ismini ve elementini söyle. Onun hakkında araştırma yapmamda fayda var." dedi.
"Bugün içerisinde haber veririm." dedi Oflaz.
Konuyu değiştirmek istiyordum. Çünkü Oflaz'ın canının git gide sıkıldığını fark etmiştim.
"Sen şu an neredesin?" diye sordum.
"Konuşma yapılacak diye bahçeye iniyorum."
"Tamam, ben de şimdi iniyorum. Bizim bloğun kapısında buluşalım." dedim.
"Tamam, kapınıza geliyorum."
"Görüşürüz birazdan."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattım.
Yalçın'a "Telefon numaranı söylesene, kaydedeyim." dedim.
"Sen telefonu bana ver. Ben kaydedeyim. Sen de gidip saçını düzelt. Bana koala gibi yapışmaya çalışırken daha da karıştı." dedi.
"Tamam." dedim ve telefonumu ona uzattım.
O numarasını yazarken banyoya gittim ve aynada kendime baktım. Yalçın'ın dediği kadar vardı.
Ellerimi sanki tarakmış gibi kullandım ve saçımı hızlıca düzelttim.
Geri odaya döndüğümde Yalçın telefonumu bana uzattı.
"Kaydettim."
Telefonumu alıp ekranda açık olan rehberime baktım.
Kendini "Koruma" diye kaydetmişti.
"Ciddi misin?" diye sordum.
"Beni öyle görmüyor muydunuz?" diye sorduğunda "Öyle görmüyorum ve illa trip atacaksan gelince tribini atarsın. Ben çıkıyorum." dedim.
"Git git. Koruma yerine arkadaşının yanına git."
"Oflaz'ın kıskançlığını mı çekeyim, senin tribini mi? Yoksa beni öldürmek isteyen güçlü bir kadını mı dert edineyim?"
Yalçın ciddi ciddi, "Sanki sonuncusu daha önemli geliyor. Yine de benim gönlümü de alman hoş olur." dedi.
"Gelince alırım. Ben yokken ölme." dedim ve kapıya yöneldim.
"Zaten birazdan gizlice peşinden geleceğim." diyen Yalçın'a "Dikkatli ol." dedim ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş Parlarken
FantasyHer sene yirmi yaşını dolduran gençler element ormanında kendilerini simgeleyen elementin işaretlerini bulup güç elde etmek için mücadeleye girer. Sınırlı sayıda ormanın ürettiği elementleri bitmeden bulanlar güçlerini öğrenmek için ülkenin en büy...