Heyecandan titreyen ellerimi durdurdum ve mektubu dışımdan okumaya başladım.
"Merhaba güneş gücünün element temsilcisi. Ben volkan gücünün element temsilcisi. Seninle yüz yüze görüşürüz seni tebrik etmek isterdim lakin artık normal bir hayatım var. Anlarsın, kalbimi bir kadın fethetti ve bu işleri bırakıp onunla bir yuva kurmaya karar verdim.
Bu mektubu sana hemen açtırmak istememe sebebim bu mektubu okuduktan sonra rüya görme ihtimalin bilinçaltına yerleşip element temsilcisi olmamana rağmen rüya görmene neden olma ihtimaliydi.
Güneş gücüne sahip olduğun için rüyanda seni hava elementinin temsilcisi ile ateş elementinin temsilcisi ziyaret etmiş olmalı. Beni de ateş elementinin temsilcisi ile toprak elementinin temsilcisi ziyaret etmişti.
Ateş element temsilcisi yine boşboğazlık yaptıysa onu görmezden gel. Hep öyle."Güldüm.
Volkan gücünün element temsilcisi gözüme çok samimi gelmişti.
"Element temsilcisi olduğun için neler yapman gerektiğini Saklı kenttekiler söyler. Hayatında başarılar dilerim ve ne kadar bu işlerden uzaklaşmış olsam da köşeye sıkışırsan sana el uzatmak için yakınlarda olacağımı bil. Birbirimizi kollamamız lazım."
Mektup bittiğinde heyecanla "Element temsilcisiyim." dedi.
"Tebrik ederim!"
Heyecanla Yalçın'a sarılacağımda başımızı aynı yöne çevirdik.
Sarılabilmek için sağına yöneldiğimde o da benim soluma yönelmişti.
"Yok, biz sarılamayacağız." dedim ve geriye çekildim.
"Belki de sarılmaktan farklı bir şey yapmamız gerekiyordur." diyerek bana yaklaşan Yalçın ile ne yapacağımı bilemedim.
Yalçın bana iyice yaklaştığında yavaş hareket etmesine dayanamadım ve yakasından tutup kendimi ona doğru çektim.
Dudaklarımızı birleştirdiğimde Yalçın ellerini belime yerleştirdi.
Gözlerim yumulu onun hareketlerine eşlik ederken kalbimin atışları tekrar canımı yakmaya başlamıştı. Çok hızlı atıyordu.
Dudaklarımızı ayırdığımızda hiçbir şey demeden ona sarıldım ve "Sarılmak için pes etmemek lazımmış." diye fısıldadım.
"Zaten ben hiç pes etmemiştim." dediğinde bu dediğine kıkırdadım.
Ondan ayrıldığımda Yalçın, "Nazlanman hızlı bitti. Yoksa üniformalı halim mi aklına geldi?" diye sordu.
"Egon okşanmasın. O zaman sadece yakıştığını düşünmüştüm. Dilay utandırmak için abarttı."
"Tabii öyledir."
"Bak hala!" dediğimde Yalçın, "Sustum." dedi.
Derin bir nefes verdikten sonra "Tsunami gücü nasıl tekrardan ortaya çıkacak?" diye sordum.
Yalçın, "Bizim bilim insanları diğer ülkedeki ara element sahibi bilim insanları ile bir çalışma yürütüyor. Tsunami elementinin koruyucu hayvanını tekrardan canlandırmaya çalışıyor." dediğinde konu ilgimi çekmişti.
"Nasıl?" diye sordum.
"DNA parçalarını bir yumurta hücresindeki mevcut bir hayvanın DNA'sıyla birleştirerek soyu tükenmiş hayvana benzeyen bebekler yaratabilmeyi başardılar. Yine de tıpa tıp aynısını yapmaya çalışıyorlar. Tam genetik koduna sahip bir hayvanın, mevcut hayvanın deoksiribonükleik asidini değiştirerek aynı canlıyı canlandırabilmeyi hedefliyorlar."
"Ya benzer bebek tsunami gücünün element temsilcisi olacak, ya da aynı bebeği canlandıracaklar." dedim.
"Dediklerine göre de bunu yapmaları uzun sürmeyecek." diyen Yalçın'ı onayladım.
Tsunami gücünü görmek isterdim.
Rüyamda konuşmalarımızın devamı aklıma gelirken gülümsemem soldu.
"Sevdiğim insanların ölümünü göreceğimi söylediler."
Yalçın, "Seni teselli etmek istiyorum ama ne diyebilirim bilmiyorum." dediğinde gözlerim doldu.
"Aklımdan o kadar çok isim geçiyor ki... Annem ve babam, Oflaz, sen, Dilay, Gökbay, Meva ve Efkan. Sizleri kaybetmek istemiyorum."
Gözümden yaş akarken Yalçın elimi tuttu.
"Keşke yapabileceğim bir şey olsa ama ölüm hepimize uğrayacak. Eğer bazılarımız erken yaşta ecelimizle karşılaşacaksak engelleyebileceğin bir şey yok. Hangimiz vefat edersek edelim arkamızdan ayakta kalıp bizimle savaştığın davayı kazanman gerekiyor."
Dedikleri beni tatmin etmezken Yalçın, "Hadi bunu şimdilik unut ve hazırlan. Kahvaltı yaptıktan sonra yola koyulacağız." dedi.
"Tamam. Deneyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş Parlarken
FantasyHer sene yirmi yaşını dolduran gençler element ormanında kendilerini simgeleyen elementin işaretlerini bulup güç elde etmek için mücadeleye girer. Sınırlı sayıda ormanın ürettiği elementleri bitmeden bulanlar güçlerini öğrenmek için ülkenin en büy...