Gdy Weszli do Kolejnego Pokoju Wszystkie Światła zgasły.
Po Chwili gdy weszli już głębiej w pokój
Drzwi za nimi zostały zamknięte a lampy odpaliły się.Na środku Sceny stał Mettaton.
-Mettaton? Słyszeliśmy że to Ostatnie show. Ale to tylko pusta scena-Powiedział Wisniews rozglądając się po Pokoju.
-Ostatnie show? Teraz pora na moje pierwsze show. Jakbyście nie zauważyli te wszystkie poprzednie Odcinki to Pomysły Alphys żeby desperacko być częścią waszej Przygody. Żebyście myśleli jaka ona jest Spoko, Ale nawet nie potrzebowaliście jej pomocy.
Teraz ona stoi przed drzwiami do Pokoju i będzie chciała mnie dezaktywować. Ale niestety nie pozwolę na taki obrót spraw. Mam swój własny plan.
Czekałem na tą Premierę tak długo-Mówi Mettaton Stojąc na Środku Sceny czekając aż Alphys zorientuje się że coś jest nie tak.Usłyszeli Uderzenia w drzwi.
Alphys zaczęła dzwonić do Wisniewsa.-z jakiegoś powodu drzwi nie chcą się otworzyć! Co tam się dzieje!? To nie tak miało wyglądać!-Alphys krzyczy uderzając w Drzwi.
-Skoro macie Iść do Asgora muszę wam coś powiedzieć. Asgore wcale nie jest byle jakim Potworem, Wcale nie tak łatwo jest go pokonać. Z Undyne nawet nie walczyliście, Najtrudniejszym Waszym przeciwnikiem obecnie były moje Udawane Ataki-Stwierdził Mettaton gotowy na niezłe show.
-Jest plan B!! Zaufajcie mi! Musicie go odwrócić i przełączyć jego Przycisk!-Alphys Wykrzyknęła przez Drzwi.
-Skoro tak. Pora na Ostatnie Pierwsze Show-Mettaton Powiedział po czym sam przestawił sobie przycisk który miał na plecach.
Światła zaczęły przepełniać całą scenę a kule disco odpaliły się. Wielkie ekrany Wyświetlające ilość ogólnej Publiczności.
Mettaton Zmienił swoją formę.
Postawił Nogę przed siebie.
-Oh tak... Czekaliście na tą premierę prawda? Narecie się Doczekaliście,
Zmieniłem swoją formę na Mettatona Exa.
Teraz możemy wkoncu zatańczyć!-Powiedział Mettaton Ex machając do Publiczności po czym Wykonał Pozę.METTATON EX MA SWOJĄ PREMIERĘ
-Czekaj chwile ale my Faktycznie Walczymy czy tańczmy?-Spytał go zdezorientowany Wisniews.
-Dla was powinno być to proste jak Taniec. Ale jeśli nie jest, traktujcie to jako Walke-Mettaton ex Stwierdził Pozując do Kamer po czym zaczął Atakować ich swymi Nogami.
Jego Noga Uderzyła Prawie w Głowę Wisniewsa lecz on strzelił w nią odsuwając ją w inną stronę.
-Moje pociski będą tu przydatne-powiedział Wisniews do Oskarvisa.
-Ja zaufam Alphys i zainstaluje to o czym mówiła nam wrześniej-Powiedział Oskarvis instalując Program od Alphys który pozwoli na to Żeby Telefon wytworzył pocisk pełen Energi.
-Jak bawicie się Widownio? Nie zapomnijcie później zostawić Opinii na Oficialnej Stronie!-Mettaton ex Mówi Nastawiając kule disco żeby Działały jak Lasery świecące między kolorem Niebieskim a Zwykłym Białym.
-Biały Atak będzie nas uderzał. Ale niebieski nic nam nie zrobi jak będziemy w bezruchu - Mówi Wisniews Strzelając do kuli Disco żeby przestawić ją na kolor Niebieski.
-Widownio, przekonuje was że w następnej rundzie nie Zostaniemy Uderzeni!-Mówi Oskarvis do Oglądających którzy liczą ze Ich dwójka Uniknie kolejnego Ataku.
-Pewni siebie? Dopiero się rozkręcam-Powiedział Mettaton po czym z nieba zaczęły spadać małe MettaBoty.
Mettaboty zaczęły strzelać Pociskami w kształcie serca. Wisniews zaczął niczyć je Używając jego Karabinu.
Telefon Oskarvisa zainstalował aplikacje poprawie po czym Mógł już Strzelać używając jednego przycisku.
Wisniews i Oskarvis zaczęli się zajmować mettabotami unikając przy okazji innych ataków Mettatona.
CZYTASZ
*DovisTale*
AdventureKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...