74 Giga Siła

7 4 0
                                    

-Zamierzasz mnie Zastrzelic Prezydencie?. OHOHO ale szkoda że Mój kwas z Baterii tworzy mi perfekcyjną Ochronę przed waszymi nędznymi Atakami-Odparła Królowa następnie napiła się kwasu.

Tarcza z kwasu pojawiła się na przeciw Królowej.

Wisniews strzelił w Tarczę która po dostaniu uderzenia lekko się zmniejszyła.

-Dobrze (Mniej) inteligentne Formy Życia niż ja. Gdy już Zmęczycie się bez skuteczną Walką z moim genialnym CPU-Odparła Królowa.

Królowa machnęła Palcem i wysłała Kabel z Berdlym na nich.

Używa jego mocy żeby atakować ich Atakami Berdliego.

Spamton Zmienił się w Okulary a Jevil w Kosę

Okulary podleciały na Twarz Oskarvisa a Kosa Podleciała mu do Ręki.

Następnie utworzył Tarczę przed Atakami Tornada Berdliego.

Susie Próbuje uderzać Tornada swoją Siekierą ale wiatr wciąż się formuje.

Ralsei myśli nad planem jak Pokonać Królową i ocalić Berdliego.

Wisniews przeładowuje Karabinki i Strzela w Tarczę Królowej.

-Czy Skończyłeś już Strzelać w Moją Tarczę z Baterii?-Spytała się Królowa.

-Chwila! Mam pomysł! Skoro Tarcza
Jest tworzona przez kwas z Baterii który ona pije prosto z jej kieliczka.
Musimy po prostu sprawić żeby wypiła cały swój kwas. Wtedy nie wytworzy kolejnej Tarczy!-Wykrzyknął Ralsei.

-Ej Królowo Możemy ten twój Kwas?-Spytała Susie.

-Nie. On jest Mój I tylko Mój! znajdźcie sobie swój własny kwas-Odparła Królowa Pijąc Więcej kwasu.

-Krolowo Złóżmy Tobie Toast-Odparł Oskarvis tylko żeby Królowa Wypiła Więcej Kwasu.

-Ohh dobrze Czeladniku! Wypije więcej tylko po to żeby Mój kwas się skończył żebyście mnie pokonali ale będę udawać że nie wiem o tym-Powiedziała Królowa upijając się kwasem.

-Można też odciąć Kabel od Tego ptasiego mózga Berdliego-Mówi Susie następnie łapie Ralseia i Rzuciła nim w Kabel.

Ralsei w locie chwycił Kabel Prawie mu się udało ale mało zabrakło.

Wylądował na Ziemi.

Wisniews zaczął strzelać w Kabel lecz nie mógł trafić bo zaczął zbyt bardzo się ruszać.

-Jasna Cholera! Nie mogę go trafić!-Wykrzyknął Wisniews.

-Berdliego czy Kabel?-Spytał Oskarvis.

-Żadnego!-Krzyknął Wisniews następnie zaczął Strzelać Szybciej.

-Rycerz zainspirował mnie do Wykonania mego Zadania.
Plus Minus Człowiek z Maską dał mi berło Ciemności które wywaliłam gdzieś w Pałacu-Odparła Królowa.

-Kim jest Zamaskowany!?-Zapytał Wisniews.

-Mam jego historie przeglądania i jego nazwy użytkownika w różnych portalach społecznościowych.
Na YouTube ma MrocznyZamaskowanyWładca666.
Na Wattpadach ma Czarna0Maska.
I na.. Um.... Nie wiem czy mogę to powiedzieć wśród publiki. Nie wiem czy to należy do family friendly treści.
Ale nazywa się tam
OstryZamaskowanyPan.
Zabawne. Ale wolę nie pytać-Odparła Królowa następnie na jej twarzy wyświetliła się Emotikonka(🤨).

Nagle zorientowała się że wypiła cały kwas.

-Cholipka-Odparła Królowa.

Berdly odpiął się z kontrolnego Kabla.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz