Oskarvis Chodząc Sobie Ujrzał Wisniewsa i Zdecydował że Podejdzie.
-Wisniews? Co Robisz?-Spytał Oskarvis Wisniewsa który niósł Pudełko.
-Niosę Pudło. A na co ci to Wygląda?-Spytał Wisniews Niosący Pudełko.
-No to Akurat Zauważyłem że nosisz pudło ale co jest w środku?-Spytał Oskarvis.
-Tajemnica Państwowa. Dowiesz się w Swoim Czasie.
A i w ogóle razem z Jevilem i Spamtonem znaleźliśmy Lek na Wydostanie Mrocznych. Wystarczy tylko jedna Kropla z tego Maleństwa-Odparł Wisniews pokazując Jedną Ręką na Butle w Kieszeni.-O. To brzmi Jak Coś co może się przydać-Powiedział Oskarvis Trzymający się ręką za głowę.
-Chciałem wysłać Ojca Lancera na Syberię. Lecz Lancer Powiedział że ma dla niego lepsze miejsce. Umieściliśmy go w Wielkiej Klatce dla Chomików. Ciekawy jestem jak inni Odnajdują się w Moim Państwie. Może ogłoszę jakieś Specialnie Wydarzenie lub przy okazji się ich Dopytam. A teraz wybacz lecz muszę iść z tym Kartonem Niech Cień nie będzie z tobą-Odparł Wisnews idąc z Kartonem.
-Taa.. Niech Cienia z tobą też nie będzie-Powiedział Oskarvis następnie zobaczył nowy Sklepik którego Wcześniej nie było w tych Rejonach Miasta.
Podszedł i Wszedł Prosto do sklepu
Ujrzał tam Znajomego Mrocznego Byłego Czarodzieja.-Kogo moje Oko Widzi? Witaj Ponownie. czyli jednak wróciłeś na Herbatę-Odparł Seam.
-Seam? Czyli tutaj teraz masz swój Sklep?-Spytał Oskarvis.
-Otóż tak. Jak chcesz możesz usiąść i pogadać. nie opowiedzieliście mi jak poszło wam z wiesz kim-Powiedział Seam Zainteresowany Ostatnimi Wydarzeniami.
-Udało nam się-Odparł Oskarvis.
-Co!? Pokonaliście go!? hah... Widzę że naprawdę Jesteście Bohaterami. Znaczy się też dałem radę go pokonać bo jakoś trzeba było go zamknąć w celi-Powiedział Seam.
-Tak. A teraz razem z Spamtonem mieszka żemną pod jednym dachem w tym Pałacu Wolności. Nie wiem dla kogo jest to Pałac Wolności, napewno nie dla mnie-Odparł Oskarvis.
-Widzę że Jevil Delikatnie się Uspokoił od czasu gdy ostatni raz go widziałem-Powiedział Seam.
-Właściwie jak wyglądała wasza Przyjaźń?-Zapytał Oskarvis.
Seam Wstał z krzesła Stał chwilę bez ruchu następnie znów usiadł.
-Wybacz. Dawno nie wracałem do tych dawnych wspomnień-Odparł Seam.
-Oh.. Wybacz że ciebie pytałem jak to dla ciebie trudny temat-Przeprosił Oskarvis.
-Nie. To stało się już Dawno Temu, Przyzwyczaiłem się. Chodzi mi oto że Jako Czarodziej Znam Zaklęcia dzięki którym mogę Zobaczyć na przykład to co stało się w Mojej Przeszłości-Odparł Seam.
-Potrafisz tak?-Spytał go Zaciekawiony.
-Hah.. Otóż Potrafię. Mam pomysł co powiesz na to że naleje ci trochę Herbaty a następnie Opowiem Ci Moją Historie z Jevilem. Będziesz wiedział jaki on bywa i jaki naprawdę jest-Odparł Seam.
-Okej! Chętnie dowiem się jak to było-Powiedział Oskarvis Następnie Seam nalał mu herbaty.
Oskarvis wziął łyk herbaty i zrozumiał coś.
-To jest ta sama Herbata która nalałes mi Kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy. Każdemu nalałes innej.
Skąd wiedziałeś że akurat ta mi zasmakuje?-Spytał Oskarvis.
CZYTASZ
*DovisTale*
AdventureKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...