Wisniews siedzi przy biurku kilka dni później.
Patrzy na kartkę i zastanawia się nad czymś.
Bierze długopis i coś zapisuję.
Światło leci mu oknem prosto na biurko.Prezydent poprawia swoje okulary następnie bierze drugą kartkę z planem Budowy.
w ciszy patrzy na kartkę i na Plan.
jakiś czas później ktoś zapukał mu do drzwi od gabinetu.
-Zapraszam do środka-Odparł Wisnews.
Do środka wchodzi Marta 2D.
z jakimiś kartkami.Okazuje się że to też plan budowy.
Kładzie kartki na jego biurku.
-Hm.. Więc budowa ma się dobrze prawda? Jak już to zbudują ogłosimy jutro wielki sukces-Powiedział Wisniews.
-Właściwie co będzie w tej całej Galerii?-Spytała 2D Zaciekawiona stojąca przed biurkiem Wisniewsa.
-Widzisz.. Galeria będzie jak każda inna. Ale będzie O wiele większa i prestiżowa. Będziemy mieli tam nawet osobną Kaczuszkę. Kino i inne takie. Wiesz myśleliśmy żeby odbudować to co było tutaj kiedyś.
Podobno zanim przejąłem władze w tym samym miejscu stała inna Galeria.
Odziwo zajmowała ona teren w okolicy obecnej Szkoły i miejsca gdzie budujemy teraz Galerie.
Kiedyś był tam Teatr lecz dziś jest Szkoła. Dlatego postanowiłem że jako miłe przywołanie postanowię że postawie także Teatr w Galerii.
Czyli wiesz. Kino. Teatr Kaczuszka i wiele więcej-Odparł Wisnews.-A co jest w tym pudle?-Zapytała 2D patrząc na Pudło które stało koło Biurka Prezydenta.
-Oh. To jest jedyne co zostało z tego dawnego Teatru który został zburzony tak samo jak Galeria wiele lat temu. W pudle mamy Głośniki Lampy Kultyny i chyba nawet jakąś Żółtą Maskę. Zastanawiam się czy użyć tego jako dekoracji do nowego Teatru w galerii czy może oddać to do Szkoły. Też mają tam swój mały Teatrzyk-Powiedział Wisniews Zastanawiający się.
-Hm. Ty już zdecyduj-Odparła 2D przeglądając plan budowy.
-Chyba oddam to Szkole. A teraz wybacz ale muszę coś załatwić-Powiedział Wisniews następnie wstał zabrał Kartki i opuścił swoje biuro.
Użył Windy zamiast swoich Schodów.
Muzyka z windy sobie gra a Wisniews zastanawia się nad czymś.
Gdy wkoncu wychodzi z Pałacu Prezydenckiego widzi mu znajomą osobę był to Cień.
-Cień czy ciebie przypadkiem Tramwaj nie potrącił?-Zapytał się Wisnews.
-Nie masz na mnie żadnych dowodów.
To nie pierwszy raz jak Ten Kościany łeb mnie potrącił. Przyzwyczaić się idzie-Odparł Cień następnie ujrzał Autobus jadący w jego stronę.Cień wskoczył do dziury Nuggeta a Autobus go ominął.
-...-Wisniews siedzi w ciszy a Cień nie wychodzi z dziury.
Wisniews powiedział do swych ochroniarzy żeby ktoś zamówił mu Taksówkę bo limuzyna zbyt rzuca się w oczy.
Tak więc i zrobili zamówili mu taksówkę.
Wsiadł do niej i powiedział gdzie chciałby pojechać. Uznał że musi ujrzeć budowę Galerii na własne oczy.
Gdy taksówkarz zaczął jechać Wisniews patrzy przez szybę na miasto.
-Prezydenie Wisnews. Czy otwarcie tej galerii jest już jutro?-Zapytał Taksówkarz.
-Otóż tak Obywatelu-Odparł Wisnews patrzący przez szybę.
Nagle Taksówka Została uderzona przez Autobus.
Wisniews uderzył się o Drzwi następnie wysiadł.
-Cholera! Papyrus! Co ty wyprawiasz!? Czy to zamach na Prezydenta?-Zapytał Wisniews z lekkim Zadrapaniem na ręce.
Można powiedzieć że Prezydent ma głupi fart.
Nie można powiedzieć tego o taksówkarzu po którym nic nie zostało.
-Chciałem się Spytać czy mogę ciebie podwieźć Prezydencie?-Wykrzyknął Papyrus pytając się Wisniewsa czy może go zawieść pod Galerię.
-Papyrus. Rozjechałeś właśnie obywatela. I pytasz się tak o czy możesz mnie podwieźć pod galerie?-Zapytał Wisniews.
-Tak!-Odparł Niewinny Papyrus.
-...Okej-Powiedział Wisniews następnie wsiadł do Autobusu i pojechali razem pod galerie.
Jadąc Autobusem Papyrus przebił się przez trzy bloki mieszkalne prawie przebił się przez szkołe ale jednak ją ominął. Rozwalił parę ławek przed szkołą następnie zrobił zawrót i zaparkował pod miejscem gdzie trwa praca nad galerią.
-Dziękuję Papyrus. A teraz wróć do domu. Bo będę musiał naprawdę dać Ci zakaz na Autobus. Wiesz szkody same się nie naprawiają-Powiedział Wisnews następnie wysiadł z Autobusu.
Papyrus pokiwał głową następnie pomachał Wisniewsowi na pożegnanie i odjechał.
Skręcił w stronę Morza i wjechał pod wodę.
-... Jak on to robi?-Spytał Wisniews który nie rozumie z czego jest zbudowany ten Autobus.
Spojrzał następnie jak masa budowników pracuje nad Galerią.
Większość Pracowników tam to Potwory.Wisnews patrzy i widzi że idzie im bardzo dobrze.
Po Chwili Zrozumiał że nie ma taryfy żeby podwiozła go pod dom.
Ostatecznie postanawia że podejdzie tam na piechotę.
Tego samego dnia wieczorem.
Dostaje wiadomość Głosową od 2D.
Wisniews odsłuchuje ją.
-Yo... Wisniews praca idzie doskonale! Nagrywam Ci to jakbyś nie wiedział heh...
Jutro na dziesiątą Powino być wszystko gotowe.
Więc.. Dobranoc!-Wiadomość głosowa 2D się skończyła.Wisniews odpisał jej wiadomość o treści.
Okej. Dobranoc.
Wisnews zdjął Okulary i położył się do swego łóżka.
Przed snem postanowił że obejrzy sobie nagraną powtórkę wiadomości Prezydenkich.
Po jakimś czasie zasnął.
Wiedząc że jutro będzie wielki dzień...
CZYTASZ
*DovisTale*
AdventureKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...