Wisniews Obudził się w Biało Czerwonym Pokoju w Klatce.
-Wypuść mnie w imieniu prawa!-Krzyknął Wisniews.
Ekran na ścianie odpalił się.
-Witam Serdecznie!
Chciałam spytać się czy podoba Ci się ten Pokój wzorowany po Twojej Histori Przeglądania?-Spytała Królowa machając z Ekranu.-Dlaczego tutaj są Butelki z Gazem? a Żarówka nad nimi nie działa? -Spytał Wisniews.
-To z Wyszukania o treści "Jak Zagazować Cienia?" o które zapytałeś tydzień temu-Odparła Królowa.
-A Dlaczego Połowa Pokoju jest Wypełniona Śniegiem?-Zapytał Zaciekawiony.
-Ohh to z Wyszukania "Syberia jak dojechać?" Najwidoczniej Pokój myślał że lubisz takie Klimaty-Odparła Królowa popijając Kwas z Baterii po drugiej stronie Ekranu.
-A mogę Chociaż wyjść z tej Klatki?-Zapytał Wisniews Który nie czuje się zbytnio przyjemnie w tej klatce.
-Otóż. Tak, ale Jak skończę pić Moją Słodką Baterie. Mmmmm Kwasik-Powiedziała Królowa Następnie Rozłączyła się a Ekran się wyłączył.
-Świetnie.. I jak stąd Wyjść?-Wisniews Spytał Samego siebie.
W Międzyczasie w Pokoju Oskarvisa.
Ekran odpalił się a Pokój Był Cały Czarny.
-Em.. Czemu tutaj niczego nie ma?-Zapytał Oskarvis.
-Jak Wyszukujesz coś raz na Rok i Usuwasz pustą Historie to czego się Spodziewasz? -Spytała go Królowa.
-Ma to Kompletny Sens-Odparł Oskarvis Siedzący w Klatce.
-To Narka. Chyba że Chcesz być Czeladnikiem to Wydrzyj się na Cały Głos-Powiedziała Królowa następnie się Rozłączyła.
Pokój Spamtona był wypełniony majątkiem i Linkami .
Jevil Natomiast miał Pustkę i małą Karuzele jako jego Pokój.
Wracając do Wisniewsa który myśli jak się wydostać.
Wisniews próbuje przełamać się przez Klatkę ale to nic nie daje. Nagle Usłyszał dziwne odgłosy z własnej kieszeni.
-Wypuść mnie a ja Ciebie Uratuje powiedział Głos w kieszeni Wisniewsa.
-Lancer!-Wykrzyknął Radosny Wisniews następnie wypuścił go I przełożył go na drugą Stronę Klatki.
-Ho ho ho! Ktoś tęsknił?-Zapytał Lancer kręcący się wokół.
-Nie Wiesz jak bardzo Teraz jesteś Potrzebny-Powiedział Wisniews.
-Nie martw się uwolnię ciebie. Tak myślę-Powiedział Niepewny Lancer Następnie podszedł do Wielkiego Ekranu.
-Jest na tym Ekranie jakiś Przycisk który Wyłącza pole Elektryczne w tych klatkach?-Zapytał Wisniews.
-Gdybym to jeszcze Wiedział. o Lista Życzeń! To brzmi Ciekawie-Odparł Lancer Klikając Palcem w Ekran.
-Nie wiem czy to dobry czas na Zakupy Lancer...-Stwierdził Wisniews.
-Hmm Dodaj Przedmiot do listy Życzeń... Okej niech będzie Na przykład.. Łopata!!!-Powiedział Lancer wpisujący Łopata w Wyszukiwarce.
-Po co ci Łopata!? Czy ty chcesz mnie stąd Wykopać!?-Zapytał go Wisniews
-Muszę wpisać jakiś numer... Hm niech będzie 999999999. Lubię dziewiątki-Powiedział Lancer wpisując liczbę na Ekranie.
System się zawiesił. Klatki Elektryczne Wyłączyły się we wszystkich Pokojach
CZYTASZ
*DovisTale*
AbenteuerKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...