151 Jedna Kosa Jedna Małpa

8 2 2
                                    

Ditrix ta Małpa znów skakał po drzewach w mieście aż ujrzał na jednym Jevila.

-Jevil? Co ty tutaj robisz?-Spytał Ditrix.

-Robie Parkour po drzewach drzewach bo mi się nudzi nudzi-Odparł Jevil.

-A to pokaże ci jak-Ditrix wtedy wykonał skok który jevil próbował zrobić od paru godzin.

Jevil patrzy na małpę i wyciąga swoją ostrą kosę.

-Teraz to mnie Małpiszonie znerwicowałeś-Odparł Jevil następnie udało mu się w końcu wykonać ten skok kopnął w małpę i zwalił go z drzewa.

Ditrix spadł i Uderzył przypadkiem w Wisniewsa.

-Znów ta małpa? Co to za atak na prezydenta? Dzikusie, zaraz dostaniesz klatkę w zoo. Albo lepiej. POJEDZIESZ NA SYBERIĘ!-Wykrzyknął z entuzjazmem Wisniews.

-Oki Doki Doki-Odparła M a u p a.

-na serio? Okej no to masz bilecik-Powiedział Prezydent Wisniews I łaskawie dał mu bilet.

Wtedy cyk Jevil spadł z drzewa ale spadł na Ditrixa.

-O Jevil. Zasługujesz na pokojową nagrodę za atak na tą małpę-Odparł Wisniews.

-Jak Atak jest Pokojowy?-Spytała się Małpa.

Wtedy za rogu wyszedł Cień z Nuggetem bez Mrocznego ostrza.

-Co tam?-Zapytał Cień gdy Wisniews nadal nie wie że on jest czarną maską.

-Cień. Od kiedy ty się mnie pytasz co tam? U mnie świetnie zaraz wyślę zwierza na Sybir. A co tutaj robisz Cieniu? Trochę podejrzane-Odparł Wisniews.

-Tylko z Nuggetem chodzimy po parku, Nic specjalnego zwykły spacer nawet taki geniusz zła jak ja potrzebuje trochę spokoju-Powiedział Cień.

-Jak ty jesteś Geniuszem to ja nie Jestem Małpą-Dopowiedział mu Ditrix.

-Cichaj ty cholerna małpo bo Roztrzele ciebie-Powiedział Cień którego ta małpa szybko Wkurzyła.

-Cień.  To moja robota by strzelać w małpę z moich karabinków a potem wysłać go na Sybir do misiów polarnych-Mówi Wisniews.

-Coś mi się nie chce jechać do Rodziny Freddiego Fazbeara-Odparła Małpa i podrapał się po nodze.

Wtedy jevil kopnął go w plecy.

-Tyś zamknięty w zoo klatka wokół świata twego zgubiony byłeś kolego! Na tysiąc lat wiele strat Cienia cel prosty jest od Wisniewsa dostaniesz kule w łeb!
Z Drzewa spadłeś ty perspektywa twa budzi sny, ktoś tu szalony czy to ja czy to ty? Prawdą jest że zamknięty tylko jeden jest. W cieniach komnaty tej gdzie kamienna Armia  budziła się kiedy Czwórka Atakowała ziemię tę-Odparł Jevil lewitujac Trzymając nogę na nodze.

Cień zdaję się wiedzieć o czym teraz wspomniał Jevil lecz nie okazuje tego, Jevil wspomniał o tym po co przybył tutaj tak naprawdę Cień w ten dzień.

Nugget kopie dziurę w parku.

-Cień.  Trzymaj Nuggeta na smyczy! Bo zaraz z tego parku zostanie wykopalisko-Powiedział Wisniews.

-Nugget znalazł Boomerang zakopany tutaj w ziemię Powiedział Nugget.

Jevil zabrał mu ten Boomerang.

-Wee hee hee to klucz do finału już!-Odparł Jevil I schował Boomerang do kieszeni.

Tego fragmentu Cień nie zrozumiał lecz myślał że rozumie.

Ditrix chciał wrócić na drzewo lecz Jevil Uderzył go kijem od kosy a nie kosą.

Małpa znów spadła z Drzewa.

-Dobra Cieniu. Idę tą małpę do zoo oddać-Powiedział Wisniews.

-Pomogę Pomogę go zabrać!-Odparł Jevil.

Wisniews razem z Jevilem wzięli Ditrixa za ręce i nogi i zabrali do tutejszego Zoo.

Kiedy Cień z Nuggetem zostali w parku.

-Dobra Nugget. Plan jest prosty kopiesz dziurę...gdzieś w tamtą stronę, czekaj chodź podejdźmy bliżej-Mówi Cień I razem z Nuggetem schodzą z drogi.

Przechodzą przez parę krzaków I Drzew   i wtedy stoją na klifie.

Widać stąd Posiadłość na wodzie. Wielki Most i Miasto które w oddali nadal jest budowane i widok na tutejsze miasteczko w dovisgradzie.

Wtedy Cień puka w Ziemię.

Nugget patrzy się na niego czekając aż Cień powie gdzie kopać.

W końcu Cień poczuł że z jednej strony stuknięcia w ziemię zdają się wydawać inny dźwięk jakby pod nią był niezbyt spotykany materiał.

-Ej Nugget. Kop tutaj-Powiedział następnie Cień wskazując mu miejsce.

Nugget zaczął kopać i delikatnie pod tym miejscem był  bunkier zbudowany z dziwnego materiału którego nawet Cień nie widział nigdy na oczy.

Wtedy Cień wziął latarkę i dał jedną Nuggetowi.

Odsunął Kamienie które blokowały wejście.

-Dobra. Nadchodzimy-Odparł Cień następnie razem z Nuggetem wskoczyli do środka Tajnego bunkra.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz