93 Planeta 5D

12 3 0
                                    

Dwójka małych platform podleciała do bohaterów.

Na platformach stała dwójka Dziewczyn. Podleciały platformami delikatnie od nich żeby Bohaterzy nie mieli jak ich dosięgnąć.

Jedna była Zielono włosa a druga Brązowo.
Obydwie przyglądały się bohaterom i Zaczęły się podśmiechiwać.

Wisniews odrazu spojrzał się na nie z Zdziwionym wzrokiem bo zobaczył dwójkę Lasek które latają na platformie następnie zaczęły robić dziwne triki na platformach i robić głupie miny.

-Oaah! Kim jesteście Przegrywy? Co robicie na samej górze Mostu?-Spytała Zielono włosa następnie wypiąła im język.

-Jak w ogóle tam się dostaliście? I wow. Macie cudne fryzury.. Znaczy się durne! Tak Durne.. To nie tak że lubię wasze fryzury-Odparła Brązowo Włosa z długimi włosami próbując ukryć że jednak podoba jej się ich fryzura lecz to trochę jej nie wychodzi.

-Cholera! 6D! Przestań z tymi fryzurami! Zajmij się swoimi kłakami bo jednego dnia się doigrasz i wywalisz się o swoje własne włosy! One ściągną się po podłoże!-Wykrzykneła Zielono włosa zirytowana długo włosą Dziewczyną.

-4D no sorry. Ugh... Wiem że 5D rozkazuje nam badać ten teren dzień w dzień. Ale zbyt poważnie to bierzesz do siebie-Odparła 6D.

-Czy to twoje siostry?-Spytał się Wisniews następnie spojrzał się na 2D.

Ona natomiast nie mogła uwierzyć w to co widzi. Zobaczył dwójkę swoich sióstr których nie widziała dłużej niż 1D i przebiegłej 3D.

-Niemożliwe...-Odparła Cichym głosem Marta 2D.

-Czyli ta dwójka latających dziewczyn to też Marty?-Zapytał Oskarvis.

-Huh!?!? Skąd ten chłopczyk Wie o naszym imieniu!?-Zapytała 4D.

-Nie taki Chłopczyk.. Wygląda jak dorosły mężczyzna.. A widzisz jego fryzurę. Wow lubię takie. Albo hej patrz na tego z krawatem!-Wykrzykneła 6D.

-Czekaj a ta Niebieska wygląda znajomo-Powiedziała 4D wpatrując się w Niebiesko włosą Martę 2D.

-Może dlatego że to wasza siostra?-Oznajmił Zirytowany Wisniews.

-byśmy wiedziały gdybyśmy miały Inne Siostry!-Powiedziała Głośno 4D.

-Właśnie! Nasza rodzinka to 4D, 5D no i ja czyli 6D-Powiedziała Długo Włosa.

-To dlaczego jesteście ponumerowane
4 5 6?-Zapytał Wisniews patrząc na ich dwójkę.

-Dlatego że tak jest! nie możesz mi powiedzieć że jest inaczej!-Odparła 4D nadal uważając że wie lepiej.

-Dobra nie mam siły na tą konwersacje. Lepiej powiedzcie jak się schodzi z tego Mostu-Powiedział Wisniews za to wtedy dwójka Dziewczyn na platformach zaczęła się śmiać.

-Ha... Ha... Zejść? Pytanie jak wy w ogóle tutaj się znaleźliście. Ja na waszym miejscu bym zeskoczyła-Odparła 6D.

-Zeskoczyć z trzynastego Piętra? Hmm tak brzmi jak dobry pomysł. Idę to zrobić-Powiedział sarkastycznie Oskarvis.

-Żartujesz sobie!? Zabijesz się! Nie rób tego-Powiedziała 6D nie łapiąc Sarkazmu.

-Skoro nie mamy ani schodzić ani tu być to co mamy robić?-Zapytał Wisniews widzący że one same nie mają pojęcia.

-Hm... Czekajcie chwilę zapytamy 5D-Odparła Zielono włosa następnie razem z 6D poleciały swoimi platformami w stronę Fortecy.

Bohaterowie stoją na moście rozglądając się czy nie ma żadnego zejścia. Lecz nie mogli nic znaleźć.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz