70 Wyścig Geniuszów

10 4 0
                                    

Wisniews z Ralseiem oraz z Susie
Ujrzeli Ich Trójkę.

-Oskarvis... Czemu wziełeś Kolejnego Wariata do swego Składu?-Spytał się Wisniews Patrząc na Spamtona.

-Ja ci dam Wariata! Byłem i będę [[Wielkim Strzałem]] czy wy byliście w [KUP teraz] Sklepie tych Rebeliantów!?. Oni są tanim scamem!-Wykrzyknął Spamton.

-Zatańczyli z nami I powiedzieli ze jesteśmy Okej-Odparł Wisnews.

-Widać że w tym Uniwersum nie ma żadnej inteligentniej Formy życia-Odparł Spamton Mówiąc Jevilowi na ucho.

-Lecz w innym mroczny sen Czeka na odkrycie-Powiedział Jevil.

-O czym on Mówi?-Spytał Wisniews.

-Uwierz mi. Gdybym rozumiał o czym oni gadają to bym Ci wytłumaczył-Odparł Oskarvis patrzący jak Jevil Wygina swoją szyje w każdą możliwą stronę a Spamton Wariuje jakby miał Wirusa.

-Nie ma czasu na Słuchanie tych Wariatów. Trzeba znaleźć Noelle!-Powiedziała Susie Rozglądając się Po Cyber Dolinie Widząc Niesamowite Widoki. Ale nie widzi nigdzie Noelle.

-Hej spójrzcie na to! Roller costery! Może nimi Damy radę Dojechać Szybciej do Fontany!-Odparł Ralsei.

-Mądre Koziołku [Black-On-White]!
Ale Uważam że nie ma sensu Rozwalać Tej Pięknej Fontany-Powiedział Spamton.

-Dlaczego nie?-Zapytał Ralsei.

-Nie Słuchaj się go Koziołek! On jest Materialistą Materialistą!-Wykrzyknął Jevil.

-Nie jestem Żadnym Materialistą!
Klaun spoza miasta robi ciebie w [Chusteczka do okularów]
Nie chce mi się [Zapisane dane techniczne produktu nie do ODWOŁANIA]!-Krzyknął Spamton.

-... Jeśli tego nie zrobimy Świat może przestać istnieć-Odparł Ralsei.

-Twój Koziołek który zostawił ciebie i poszedł po Mleko może Przestać Istnieć! Nie słucham tych [Gorących Singli miesiąca]!!-Krzyknął Spamton.

-Przestań Się drzeć Pinokio-Odparł Jevil Opanowany.

Spamton się uciszył.

-Możemy pójść na te Roller Coastery-Odparł Wisnews.

-Brzmi jak Frajda!-Odparł Jevil.

-Ha. Ha. Ha. Może Robiłem w [[Big Shot autos]] ale to nie znaczy że chce tym jechać-Powiedział Spamton.

-Wyboru nie masz-Powiedział Wisnews.

-Ale pisze ze jest W Naprawie!!
Chcecie zamówić śmierć na [Minecrap-Hardcore!?] z dostawą do domu!?-Zapytał Spamton.

-Nie Psuj Frajdy-Powiedział mu Jevil.

-A Mamy jakieś inne Wybory? Bo nie wydaje mi się-Powiedział Wisniews następnie wsiadł do Roller Coastera.

-Yaa haa! Pora Pojechać prosto do Fontany-Powiedział Ralsei Wskakując do Roller Coasteru.

-Eh Skoro muszę-Powiedziała Susie i też wsiadła.

-Spróbujcie się nie zabić-Powiedział Oskarvis i wszedł Do Roller Coastera.

-HEJ! Czekaj! Dwójki Coasterów nie ma! Dokąd niby mam umieścić moje [Cztery Litery!?]-Spytał Spamton.

-To Jedziemy z tobą Vis-Powiedział Jevil.

-Ale ledwo się zmieścimy-Powiedział Oskarvis.

-Damy radę-Oznajmił Jevil Wskakując do Coastera Oskarvisa.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz