Następny Dzień Wisniews Otworzył w mieście nowe Sklepy.
O nazwie Kaczuszka.
Ludzie i Potwory Zaczęli przychodzić tam na pierwsze zakupy i założyli specialną Aplikację.Jedna Złotówka to 10 Kaczuszek.
Za 3000 Kaczuszek w dzień Premiery Można Dostać Limitowany Sekretny Produkt Wisniewsa.Po otwarciu Były masywne Kolejki. Każdy przyszedł na Przeceny.
Mało kto chciał sprawdzić czym jest Sekretny Produkt ale Muffet i Reszta pająków postanowiły że jeśli Ten Produkt jest taki Limitowany to go zdobędą i sprzedadzą dwa razy drożej.Muffet weszła do Środka Sklepu Następnie Zaczęła Napełniać Wózek masą Produktów. Przez ułamek Chwili Wydawało jej się że Widziała za półką osobę która podniosła Paczkę chipsów wydawało się jakby ta Osoba nie miała twarzy.
Gdy spojrzała za półkę po chwili
Całą alejka była pusta i nikogo tam nie było.Papyrus Jedzie z wózkiem w którym siedzi Sans.
-Sans! Czemu zachowujesz się tak dziecinnie! Wózek sklepowy nie służy do tego żeby w nim jechać!-Krzyknął Papyrus na całą Alejkę.
-Uspokój się Brachu. Jest git-Zapewnił go Sans po czym zakrył się Produktami i Pudełkiem od Płatków Czekoladowych.
-Niewiarygodnie... Po prostu niewiarygodne-Papyrus Odparł podchodząc z wózkiem do kasy.
Pracownik zaczął Skanować Produkty Z wózka Papyrusa. Także zeskanował Sansa.
-Przepraszam Skąd pan wziął tą maskotkę Sansa z Undertale?-Zapytał Się Pracownik kaczuszki.
-To nie Maskotka. To mój leniwy brat Sans!-Powiedział Papyrus do Pracownika.
-Nie słuchaj go ziomuś jestem Maskotką-Powiedział Sans.
-Proszę pana ta Maskotka mówi że jest Maskotką-Pracownik Odparł.
-Sans bo ci zaraz Walne!-Krzyknął Papyrus.
Następnie Sans zszedł z kasy. Później Papyrus zapłacił za produkty-Dobra jednak nie jestem Maskotką jestem Poduszką Wielkości Postaci z gry-Odparł Sans.
-Sans! NIE!-Powiedział Papyrus zabierając Resztę i Zakupiony towar i opuścił sklep z Sansem w Rękach.
Alphys zagubiła się na Alejce pełnej Mang i Anime. Zobaczyła Nowe Zapowiedzi Mew Mew.
Undyne Zagubiła się tam razem z nią.
Także z jakiegoś Powodu Natsuki też tam Coś Kupuje.Muffet zapakowała koszyk w produktach na Ciasto.
Pająki pchały wózek za nią.
Była gotowa wydać Część swoich oszczędności żeby zarobić więcej.Podeszła do kasy i Po Zakupach dostała ponad 3000 Kaczuszek.
Odrazu chciała dostać Ten tajny Limitowany Produkt.Okazało się że ten Produkt to Kubek z Jakimś Człowiekiem z Kotem...
Muffet niechętnie go wzieła i Wystawiła na aukcji.Okazało się że mało kto chciał to kupić.
Muffet Wkurzyła się że straciła swoje pieniądze żeby dostać Kubek z Nieznaną jej Nawet osobą.Zaczęła więc wysyłać swoje pająki do Domów obywateli i pałacu Prezydenckiego żeby byli jej tajnymi szpiegami.
I też żeby jej pająki okradały ludzi z groszaków żeby nikt nie widział.Asgore poszedł na zakupy i ujrzał Toriel. Asgore wykorzystał okazję i chciał użyć jej żeby Do środka Siatki na zakupy Toriel wrzucić Kartkę na której pisało że tajemnicza Osoba chce się Spotkać.
Udało mu się i nie zauważyła go.
Gdy kupywała Zakupy za oknem sklepu Asgore Machał do niej.Ona odwróciła wzrok od Asgora machajączego jak pajac.
Nagle Mettaton też się zjawił.
Każdy następnie się na niego spojrzał.-Witajcie Skarby. Zgadnijcie kto się zjawił z kuponami na darmowe 5 zł. - Mettaton Powiedział do Mikrofonu.
Napstablook przyleciał razem z koszykiem pełnym Kuponów i zaczął je rozdawać.
Także gdy leciał przez alejki zobaczył Nieruchomą kukłe Treningową.
Zostawił na niej jeden kupon i poleciał dalej
Gdy rozdawał dalej kupony kukła odżyła i spojrzała na kupon.
Rozdarła go i wyleciała z Sklepu.Nagle Wisnews i Oskarvis Weszli do Sklepu.
-Witajcie Obywatele. Chciałbym przekazać że zostało jeszcze dziewięć Kubków. Żeby Ułatwić wam to przekazuje! Wystarczy 2000 Kaczuszek zamiast 3000!-Oglosił Wisniews.
Następnie w oddali słychać odgłos Rozbitego Kubka.Można Powiedzieć że ten Sklep Który był Pomysłem Wisniewsa dla Miasta jest sukcesem!
No może nie dla pająków.
Pająki znienawidziły Wisniewsa i Kaczuszke. Także Pana na Kubku
Który Rozbiły a Teraz Naprawiły Taśma klejącą.
Niestety nie nadaje się już do Picia.
Woda wylatuje z niego Bokiem.- Mike.... Tenna... - Dziwnie Znajomy głos Powiedział z Totalnej Ciemności.
CZYTASZ
*DovisTale*
AdventureKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...