33 Gwiezdny Czas???

11 6 0
                                    

-ALPHYS!!!!!. ALPHYS!!!!! WSTAWAJ! ALPHYS!!!-Krzyknął Mettaton do Alphys.

Alphys leży nie przytomna na podłoże.

-Znowu Siedziałaś w internecie do późna?. Beznadzieja, Nawet nie znajdziesz Czasu na Doładowanie swych Baterii-Mettaton stwierdził.

Alphys obudziła się i wstała z podłogi następnie spojrzała na Mettatona.

-Mettaton!? Co ty tutaj robisz!?-Spytała go Alphys.

-Mieszkam?. Przynajmniej do czasu, muszę wkoncu Gdzieś kupić sobie budynek z moją twarzą-Powiedział Mettaton.

-Mettaton Musimy Odgadnąć Zagadkę czym Jest Naton!-Krzyknęła Nagle Alphys gdy się przebudziła.

-Tak. Baw się dobrze, a ja Spadam. Narcia-Mettaton mówiąc to wyszedł z Domu Alphys machając jej na dowidzenia.

Alphys po tym gdy Mettaton wyszedł znowu poszła spać na podłogę.

Z samego Rana Mettaton przechodzi sobie miastem i mija jego fanów.

Przechodzi z miejsca na miejsce aż wkoncu przychodzi pod pałac Prezydenta Wisniewsa.

Wisniews w Garniturze wychodzi z pałacu i podchodzi do Mettatona.

-Jesteś Gotowy?-Spytał Wisnews.

-Jasne że tak. Moje imię znaczy być Gotowy-Odparł Mettaton Wchodząc do Pałacu Razem z Wisniewsem.

Gdy już Weszli Poszli do Gabinetu Wisniewsa.

Stół i dwójka kanap przygotowana.
Mettaton i Wisniews Usiedli.
Wisniews zaczął pić sok Wiśniowy.

-Więc Prezydencie?  Jaki mamy plan?  Specjalnie dzisiaj odwołałem całe moje show-Mettaton Zapytał.

-Dzisiaj Startuje Telewizja Kablowa.
Niesamowite prawda?-Spytał Wisniews.

-Czyli...  Odwołałem wszystko tylko żeby się dowiedzieć że nie mamy już Telewizji Internetowej?-Spytał Mettaton.

-Tak-Odpowiedział Uśmiechnięty Wisnews po czym postawił szklankę na stole.

-Aha..  Więc. Co planujesz z tej Okazji?-Zapytał Mettaton.

-No właśnie nic-Odparł Wisniews.

-...
...........
............. Nie było tematu-Powiedział Mettaton po czym wyszedł.

Po godzinie wszystko wróciło do normy Mettaton nadawał swoje Show.
A Wisniews zajmował się Telewizją Prezydenką.

I mały chłopczyk w Samochodziku Wpadł pod pociąg.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz