Bohaterzy rozglądają się wokół.
-Woah! Coś Nowego-Powiedziała Susie Patrząc na Podłogę Która zdawała się Delikatnie świecić Energią.
Ralsei Stanął na chwilę w miejscu i Schylił Głowę Następnie spojrzał na Resztę Bohaterów.
-Dobre i Złe Wieści! Wolicie usłyszeć te dobre czy Złe Najpierw?-Spytał Ralsei.
-Daj Najpierw dobre-Powiedział Wisnews.
-Fontana w Poprzednim Dark World Przepadła!-Odparł Dumny Ralsei.
-Ho ho ho Mnie bolą nogi. Pozwól panie Prezydencie-Powiedział Lancer po czym wbiegł w Prezydenta skurczył się i wskoczył mu do kieszeni.
-Huh!?! To ty tak umiesz?-Zapytał Wisniews.
-Oszywiscie ze nie! Ale Jestem Magicznym Chłopcem! Ho ho ho-Zaśmiał się Lancer w Kieszeni Wisniewsa.
-Lancer gdzie ty jesteś!?-Spytała się Susie Rozglądając się wokół Cyber Doliny.
-Jestem w Kieszeni! Jak coś Wołajcie mnie! A ja idę się przespać-Powiedział Lancer następnie zaczął udawać odgłosy chrapania.
-Lancer nie musisz udawać że Chrapiesz-Powiedział Ralsei Następnie odgłosy chrapania ustały.
-Ej Jevil Wiesz Moze gdzie jesteśmy?-Spytał Oskarvis.
-W Ciemnym Świecie! A Co myślałeś? Że jesteśmy w Jakimś Hollow Knightcie?-Spytał Jevil.
-Hollow czym?-Spytał Oskarvis.
-Nieważne-Odparł Jevil jako jego Kosa.
-Znaczy się! My jesteśmy w Cyber Świecie-Odparł Ralsei do Oskarvisa.
-W Cyber Świecie?-Spytał Wisniews.
-Tak Właśnie w Cyber Świecie-Powiedział Ralsei.
-Gdybym wiedział tylko gdzie to jest-Odparł Wisniews bawiąc się jego Karabinkami.
-To Kolejny Ciemny Świat. Więc mamy kolejną Fontane na Głowie.
Jak Zajmiemy się Tym Wkoncu wrócicie do Domu-Powiedział Radośnie Ralsei.-To Chodźmy! Na co Jeszcze Czekamy?-Spytał Wisniews prowadząc Bohaterów Przez Cyber Świat przez który sam nie zna drogi.
Nagle usłyszeli Śmiech.
-Ohohohohooohooo!-Zaśmiała się Osoba o Wyjątkowo Robotycznym Głosie.
-A ty to Kto!?-Spytała Susie Pokazując palcem wskazującym na Osobę która wyłoniła się znikąd.
Była to Osoba Siedzącą na Latającym Tronie który sam miał koronę.
Na jej twarzy zamiast oczu miała Czarny Ekran.-Co Za Piękne Spotkanie! Doprawdy Niesamowite.
Witajcie głupie Dzieci.
Jestem zwana
Numerem Seryjnym
K5R4Óx7LyyO2W9Ą
Ale wy bezmózgie Dzieci możecie mówić na mnie
Królowa-Odparła Po czym Napiła się Toksycznej Substancji z jej Szklanki.-Ta ty byś Chciała żebyśmy mówili na Ciebie Królowa.
K5.... R.... 6.....U!??!?!
Nieważne! Nie jesteśmy dziećmi Królowo-Odparła Susie.-Jesteście Dziećmi.
A Dzieci są Głównie bezmózgie.
A Dorośli to Czasem jeszcze Większe Dzieci, (Czasem jeszcze większe Bezmózgi) potwierdzono Naukowo-Odparła Królowa.-Czy to Nie Sprawia że Jesteś bezmózgu?-Spytał Wisniews.
-Nie. Ja jestem Komputerowo Mądra!
Poza tym Planuje plan dominacji nad Światem. Chcecie może pomóc?-Spytała Królowa.
CZYTASZ
*DovisTale*
مغامرةKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...