105 Kiedyś To Było

10 3 3
                                    

Gdy Lizack zobaczył Camerie to się zdziwił.

-Cameria? Czyli jednak... jednak wyszłaś po tylu latach-Odparł Lizack.

-Oskarvis! Uważaj bo ta cała Cameria może być chora na głowę!-Wykrzyknął Wisniews.

Oskarvis Spojrzał na Spamtona I Jevila.

-No co ty mi powiesz-Odparł Oskarvis patrząc znów na Wisniewsa.

-Cameria od dzisiaj jest częścią Pałacu Wolności! Gdyż my mamy nowych Gości Gości!-Wykrzyknął Jevil.

-Um...panie Lizacku.. to co z tą Ciemną Fontaną? Możemy się nią zająć?-Spytał uprzejmie Ralsei.

-Eh.. Dobrze.
Tak czy siak dobre stare czasy przepadły-Odparł Lizack wspominajacy stare dni.

-Jakie Stare Czasy?-Zapytał Wisniews.

-Zanim ten sklep został zamknięty  na zawsze-Odparła Cameria do Wisniewsa.

-Tak. Kiedyś reszta Produktów Sklepowych była także obywatelami tego świata...lecz większość została kupiona lub wyrzucona. Zostałem Jedynie Ja. Ochroniarz. Cameria. I same Mrówki... te wielkie budynki były Kiedyś domem dla tysięcy osób.
Mieliśmy nawet armię Gumowych Misiaków. Albo Cukierkowych Gołębi.
Też były Czekoladowe kulki..i wiele innych.
Lecz Teraz to tylko Pustka.
Kiedyś to było...
Dzisiaj już nie wróci,
Załatwcie Ciemną Fontane-Powiedział Lizack gotowy Za Akceptować los tego Świata.

-Możecie zamieszkać w naszym Mieście. Obywatelów nigdy za dużo-Powiedział Wisniews.

-W takim [Tempie Ślimaka] ten cały Cyrk zwany Miastem będzie [Przeludniony]-Spamton Mówi do reszty.

-To się Miasto powiększy-Powiedział Wisniews jakby nie był to dla niego problem.

-Ciekawy jestem jak Zapewnisz [Nasz nowy dom] każdemu [Obywatelowi Naszej republiki] bez [Dopłaty]!?!?!-Zapytał Spamton.

-No ten dla kogo nie będzie miejsca pojedzie na Syberię-Powiedział Wisniews.

-[Prezydent Roku]-Odparł Spamton.

-To na co czekacie? Fontana jest wasza. Nie mogę doczekać się Słońca dnia..

Chwila Czekaj...
Ale przecież
Mroczni wracają do bycia przedmiotem w jasnym Świecie!-Wykrzyknął Lizack martwiący się że znów będzie lizakiem.

-Nie Martw się Panie Lizacku.
Z niewiadomych nam przyczyn Mroczni mogą żyć w tym Uniwersum.
To zastanawiające w jaki sposób Gdyż nie ma tam Ciemnej Fontany. Lecz musimy cieszyć się że jest to możliwe!-Odparł Ralsei następnie uśmiechnął się do Lizacka.

-O Chwila...bym zapomniał...
To o was Powiedział Zamaskowany-Lizack Powiedział następnie wyjął sejf który był za obrazem.

-Co jest w tym sejfie-Zapytał Wisniews.

-Pewnie [500+] a co innego?-Spamton Odparł spodziewając się tylko [Kromerów].

Gdy Lizack otworzył Sejf w środku był kolejny odłamek Maski.

Poddał go Wisniewsowi.

-Po co nam jego Maska?-Spytał Wisniews.

-To jest dokładna kopia jego Maski...
Powiedział ze mam wam ją przekazać gdy nastanie odpowiedni Czas. Jak on to Powiedział... przeklęta siła jest wśród nas-Lizack Mówi następnie zamyka Oczy myśląc o starych Czasach.

-Dobra. Vis Gotowy? Zajmujemy się Fontaną-Odparł Wisniews nastepjie razem z Oskarvisem załatwili kolejny ciemny Świat.

Bohaterowie oprócz Ralseia obudzili się w Pustym Sklepie.

-I Świat Znów uratowany. Kto by pomyślał że to taka bułka z masłem-Mówi Wisneiws dumnie.

-Wow.. widzę zachód słońca-Odparł Lizack który wyszedł przed Sklep.

-Pokaże ci to Miasto-Wisniews Powiedział do Lizacka gotowy oprowadzić go po jego Mieście.

-To co wracamy do Pałacu Wolności?-Spytał Oskarvis Jevila Spamtona i Camerie.

-Z przyjemnością zobaczę ten Pałac-Powiedziała Cameria a jej kablowe Włosy  ruszają się w wietrze tak bardzo że Jevil I Spamton odsuwają się na kilka metrów od niej.

-Dobry [Deal]! Ale niech ta [Mamusia~] Nie dotyka nas tymi Kablami!-Wykrzyknął Spamton dając swoją propozycję.

Jakiś czas później Wisniews Pokazał Lizackowi miasto gdy Oskarvis Razem z Spamtonem i Jevilem pokazali Cameri pałac Wolności.

Międzyczasie w Piwnicy Cienia nie dzieje się nic nowego.

-Nugget! Wez Powiedz Ruvowi że ma iść po kolejny Karton!-Wykrzyknął Cień.

-Tak jest! Nugget gotowy-Nugget poszedł w prawo gdy Ruv siedział  po lewej.

-Tak. Jestem z ciebie dumny Nugget-Odparł Cień.

Cień obudził Ruva i kazał mu iść po Karton.

Wydaje się że po tym jak Bohaterowie zajęli się sklepowym ciemnym światem obecnie nie ma żadnego zagrożenia.
(Oprócz Autobusu od czasu do czasu)

Tylko Wisniews nadal się zastanawia.
Co może planować Człowiek w Czarnej masce.


Następnego dnia
W Pałacu Wolności .


*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz