125 Akcja [Inflacja]

8 3 2
                                    

Spamton gdy zadzwonił do Wisniewsa
Ujrzał ze odebrał.

-No? Halo? Oskarvis?-Zapytał Wisniews gdy słyszy ciszę po drugiej stronie telefonu jedynie słyszy odgłosy fali.

-[Odgłosy fali]-Spamton wydaję z siebie dziwne odgłosy fali.

-Spamton!? Znów Oskarvisowi telefon ukradłeś? Po co do mnie dzwonisz?-Zapytał Wisniews.

-Jest ważna Sprawa!-Krzyknął Spamton do Telefonu.

-Zamieniam się w słuch. Co takiego?-Zapytał Wisniews.

-[Mama] chce okraść [Państwo]!-Krzyknął Spamton.

-Twoja Mama chce okraść Państwo?-Zapytał zdezorientowany Wisniews.

-Jak Moja Mama!? O czym ty do mnie za przeproszeniem [########]!?! Mówię że [Mama]! A nie Mama! [SŁUCHAJ UCHEM A NIE BRZUCHEM!]-Krzyknął Spamton.

-Chyba nie rozumiem-Odparł Wisniews.

-Kto się śmieje z [Cieniiiia] tego zaraz ni ma!-Krzyknął Spamton.

-Spamton. Zaraz ciebie może ni być-Powiedział Prezydent.

-To zatrzymasz ją!?-Zapytał Spamton lecz Wisniews się Rozłączył.

Wisniews dostaje kolejny telefon.

-Ani chwili spokoju-Powiedział Wisniews I spojrzał że teraz Cień dzwoni.

Prezydent się zaskoczył lecz odebrał.

-Halo Cień?-Spytał Wisniews.

-Ty. EJ dzwonie z zaświatów bo Nuggetowi się nie spieszy. Jak go spotkasz powiedz mu żeby wykonywał robote szybciej-Odparł Cień I się rozłączył.

Wisniews nie do końca wie co się właśnie wydarzyło.

-Taaa Cień dzwoni z zaświatów.  A ja jestem święty mikołaj-Odparł sam do siebie Wisniews następnie zaczął przeglądać jakieś papiery.

Ktoś znów do niego dzwoni.

-Czy mogli by nie dzwonić przez pięć minut!? Pięć Minut!?!?!-Zapytał Wisniews następnie chwycił telefon i odebrał oraz Krzyknął głośne HALO!?

Osoba po drugiej stronie siedzi cicho.

-Jak to znowu jakiś żart to nie wiem co zrobię!-Krzyknął Wisniews.

Po drugiej stronie jest tak cicho jakby Wisniews w ogóle nie był w trakcie połączenia telefonicznego.

Wisniews jest zirytowany i się rozłączył.

Usiadł na spokojnie i zaczął badać sprawę inflacji w jego państwie.
Wszystkie dowody padają na nikogo innego jak Cienia.

Wisniews chce już wykonać telefon lecz nie dodzwonił się tym razem do Cienia.

-A teraz to już nie odbiera! Będę musiał bawić się w tą inflację przez tego krasnoluda z piwnicy! Niech go piorun strzeli-Powiedział Wisniews.

Inny nie znany mu numer zaczyna do niego dzwonić.

Wisniews bierze wdech i wydech i myśli nad wyciszeniem telefonu.

Odebrał z nadzieją ze to nie będzie kolejna nic nie wartościowa sprawa.

-Dzień Dobry, mówi Quingyoi.

Quingyoi prophezeiung.

My się jeszcze nie znamy. Ale złożyłam wniosek tydzień temu by dostać zezwolnie na prowadzenie mojego małego biznesu w mieście. 

Panie Prezydencie Wisniewsie.
Czy wniosek został zaakceptowany?-Zapytała dziewczyna z lekkim spokojnym głosem.

-Hm?.. chwila Moment.
Sprawdzę.
Pani wniosek jeszcze nie został sprawdzony. Ale zobaczymy. W razie czego wyślemy informację pocztą lub zadzwonimy-Powiedział Wisniews.

-O. doskonale. To do widzenia i do usłyszenia-Powiedziała I się rozłączyła.

-W końcu zadzwonił ktoś w sprawie ważniejszej niż Cień w zaświatach-Odparł Wisniews.

Nagle znów ktoś dzwoni.

-Cholera! Znów Oskarvisa numer! Jeśli to Spamton znów dzwoni po raz kolejny to chyba naprawdę wyślę tego pinokia na syberię-Powiedział lekko wnerwiony głupotami Spamtona Wisniews.

Mimo to odebrał.

-Dzisiaj [Rocznica-Książki elektronicznej!!]  CO ZA [Wilk] w [Owcy skórze] co Bierze [Deal] masowo! [Mała Kukiełka na sznurkach to [SCAM]!!!
Prezydencie zatrzymaj [Korupcję!!!]
Albo
[GasterBlasterPL] złapie cie!
[Hiper łącze zablokowane]-Odparł Spamton.

Wisniews rozłączył się i wyciszył telefon do odwołania.

Międzyczasie gdzieś w mega Pizza plexie.

Nugget odżywił Cienia.

-Brawo Nugget. Myślałem że już zapomniałeś instrukcji-Odparł Cień.

-Nie. To skrytobujca odpiął przypadkiem kabelki gdy ćwiczył swoje sztuczki-Powiedział Nugget.

-Eh nic nowego-Odparł Cień.

Razem z Nuggetem wyszli z Pizza plexu.

Był już wieczór, i piękne beż chmurne niebo.

Wracali sobie na spokojnie. Aż tu nagłe
Cienia walnął piorun.

...

-I znowu do maszyny..-Powiedział Nugget i ściągnie ciało Cienia z powrotem do maszyny w Pizza plexie.

...

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz