51 Powrót Do Literatury

13 6 0
                                    

Środa godzina 21:40.

Monika Siedziała w Swoim Domu Przy swoim Biurku.
Popijała Herbatę po czym wpadła na Pomysł.

Wzięła Telefon.
Włączyła Grupę na której pisze z Sayori Natsuki i Yuri.
Następnie postanowiła ze napisze Wiadomość.

-Hej
Może pisze trochę Późno ale Zastanawiałam się czy chcecie się Spotkać że mną jutro w Szkole na czwartej przerwie?-Spytała Monika w Wiadomości.

-Nazywasz to Późną Godziną? Nie żartuj sobie. Poza tym Spoko mogę jutro się z Tobą Spotkać raczej nie mam tyle do roboty, najwyraźniej teraz Zrobię te Babeczki na Jutrzejsze Wydarzenie szkolne, wiesz jakiś tani konkurs Ale wybrali mnie bym sprzedawała moje Babeczki-Napisała Natsuki.

-Zrób od razu ich dwa razy więcej hehe-Odpisała Monika.

-Babeczki!?!?!?!?!?!?!!?!?!
AAAAAAAAAA!!!-Napisała Sayori.

Następnie wysłała GIF z babeczkami.

-Sayori Też będziesz?-Zapytała Monika w Wiadomości.

-Oczywiście-Odpisała.

-Ehh teraz Czekać dwie Godziny aż Yuri odpisze-Napisała! Natsuki.

-Może już śpi-Napisała Monika.

-Ta bo uwierzę ze Yuri śpi o tej godzinie-Odpisała Natsuki.

-Patrzcie co znalazłam!-Napisała Sayori po czym wysłała Zdiecie z Kotem który był Przebrany za Babeczkę, Natsuki dodała Serce do Zdjecia.

-Yuri jest cały czas Aktywna! Czemu tego nie Wyświetla!?-Napisała Natsuki.

- @ 💜Herbatka☕📖 - Napisała Monika oznaczając Yuri.

Następnie Yuri Wyświetliła.

-Przepraszam że nie Wyświetlałam Dopiero co się Przebudziłam.
Poza tym mówiłam już że ten nick jest....
Emm...
Umm
Dobra nieważne może być.
Czego chciałyście?-Spytała Yuri Wiadomością

-Ja pierniczę czytać nie umiesz?
Monika się pytała czy chcesz spotkać się z nami jutro Na czwartej przerwie!-Napisała Natsuki.

-Okek-Napisała Yuri.

- Ogólnie co robiłaś że byłaś cały czas Aktywna od Kilku Godzin? A mówisz że niby dopiero się teraz Przebudziłaś?-Spytała Natsuki na Grupie.

-Faktycznie spałam. Pewnie aplikacja Miała jakiś błąd-Odpisała Yuri.

-Dobrze to do Jutra Dziewczyny - Napisała Monika.

Następnego dnia

Czwartek.
Podczas Czwartej Przerwy
dziewczyny spotkały się
Pod jedynymi brązowymi Drzwiami w szkole.

Monika razem z Sayori i Yuri czekają pod Drzwiami na Natsuki.

Nagle za rogu Przychodzi Natsuki z tacą Pełną Babeczkek.

-Niespodzianka! Ostatecznie posłuchałam się Moniki i zrobiłam dwa razy tyle-Powiedziała Natsuki następnie uśmiechnęła się.

-Yey! Babeczki!-Sayori Wykrzykneła po czym wzięła babeczkę następnie wzięła ją do ust.

-To Monika? Jaki masz plan?-Zapytała Natsuki.

-Pytam się jej od kilku minut.. Ale mówiła że musimy poczekać aż się zjawisz-Odparła Yuri.

-Można Powiedzieć że Załatwiłam Nam klasę-Powiedziała Monika z uśmiechem na twarzy.

-Po co nam klasa?-Spytała Sayori z babeczką w buzi.

-Sayori nie gadaj z pełną buzią-Odparła Natsuki po czym Spojrzała na Sayori Która jadła Babeczke.

-Spróbujcie zgadnąć po co nam klasa-Odparła Monika.

-Chwila. Czy ty chcesz?-Zapytała Yuri.

-O cholipka-Odparła Natsuki.

-Otworzyć klub Literatury v2!?-Spytała Sayori nadal z pełną buzią po czym skończyła w końcu zjadać tę Babeczkę.

-Otóż tak! Niespodzianka-Powiedziała Monika po czym Otworzyła Drzwi.

Weszły do Środka.

-Dobra najpierw sprawdzę schowek!-Powiedziała Natsuki po czym szybko go sprawdziła.
Zauważyła tam wszystkie mangi jakie miała w ich świecie schowane w schowku w ich byłym klubie.

Natsuki patrzy na Mangi przez chwilę.

-Monika! Jakim cudem udało Ci się Znaleźć wszystkie Mangi jakie tam miałam!?-Spytała Natsuki.

-Wiesz jak to Dobrze wiecie... Dowiedziałyśmy się że Istnieje wiele Uniwersum. Akurat trafiło że nasze Uniwersum zniknęło jedyne co pozostało to my. To naprawdę zabawna historia skąd wzięłam dokładnie te same mangi. Hehe...
Ale wiecie fakt że musimy zostać w tym Uniwersum nie jest zły prawda?-Spytała Monika.

-Cała ta gadka z Unierwsum sprawia że czuję jakbyśmy Żyli w jakimś Matrixie-Odparła Yuri.

-Nie!. To normalne my nie żyjemy w żadnym Matrixie-Powiedziała Monika.

-Eh Czemu mamy tu jakieś Sonic CD?
Po co nam to?-Spytała Natsuki.

-To Akurat tutaj było gdy pierwszy raz tu przyszłam-Odparła Monika.

-Może ktoś to tutaj zostawił! Może odpalimy i Zobaczymy-Powiedziała Sayori po czym schyliła się i chciała to Odpalić.

Nagle CD zaczęło do nich mówić.

-Ej!! Ayo! Czekać! Nie na was czekam! Czekajcie aż przyjdzie Upadły Anioł! I jego dwójka Towarzyszów! Oni Mogą mnie odwiedzić a teraz idźcie zanim ześle na was wieczną Nudę! Wiecie frajda tylko u mnie!-Powiedziało CD po czym się wyłączyło.

-A to co to było!?-Spytała Yuri po czym kopneła CD które następnie wpadło pod szafkę.

-Nie mam pojęcia. Bym się tym nie przejmowała ostatnio widziałam nawet jakiegoś Kamerdynera pod moim Domem który szedł z Winem po czym zniknął za rogiem-Odparła Monika.

-Ta a  sąsiedzi narzekają ze jakiś typ z maską Wybił im Okno-Powiedziała Natsuki.

-Dobrze. Kontynujac To nasz nowy Klub Literatury. To co Piszemy na jutro wiersze jak za dawnych czasów?-Spytała Monika.

-Chętnie. Dawno nie pisałam lecz raczej nie wyszłam z wprawy -Odpowiedziała Yuri.

Nagle Zadzwonił Dzwonek na lekcje.

-AGH! Moje Lekcje Dodatkowe Gotowaniaaa!-Natsuki Krzykneła po czym wybiegła z klasy.

-Oh. No tak ja miałam iść do Biblioteki. Przy okazji chciałam użyć komputerów w sali bo miałam coś sprawdzić-Powiedziała Yuri następnie opuściła klasę.

-A ty Monika jakieś plany!?-Spytała Sayori patrząc na Monikę stojąc przed nią.

-Właściwie nie, a ty Sayori?-Zapytała Monika.

-Też nie!-Odpowiedziała Sayori.

-Chcesz porobić nic razem?-Spytała Monika wyjmując kartki.

-Co to za Kartki? Czy to jakiś Egzamin?-Spytała Sayori.

-Otóż nie. Chciałabym zareklamować nasz klub. Wiesz Ostatnio było trudno by ktokolwiek dołączył, może teraz się uda-Powiedziała Monika Siadając z Kartką.

-O! Chętnie pomogę!-Odparła Radośnie Sayori.

-... Chętnie Sayori twoja pomoc Bardzo mi się przyda-Powiedziała Monika.

Sayori wzięła sobie Krzesło i usiadła obok Moniki. Następnie zaczęły przygotowywać to Razem.

W Międzyczasie w Piwnicy Cienia.

-Cholera! Gdzie Stworek!?!?-Wykrzyknął Cień.

*DovisTale*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz