Cień nagle kolejnego dnia usłyszał mocne pukanie do drzwi.
Poszedł i je otworzył za drzwiami ujrzał Prezydenta Wisniewsa.
-Witaj, nie obywatelu tej doliny, gdybym nie był łaskawy już dawno bym ciebie posłał z torbami. A poza tym. Czy mógłbyś mi wytłumaczyć co się dzieje przed moim Pałacem? Widziałem tam białego Wilka który dziwnie podejrzanie przybiegł prosto od strony domu Papyrusa I Sansa, a wiem że Ani Sans Ani Papyrus nie posiadają wilka. Ale po tobie można się tego spodziewać. Adoptowałeś losowe dziecko które spadło z nieba, dosłownie. I dzikiego dzika, bym był w stanie uwierzyć że wilka też sobie wziąłeś-Odparł Wisniews
-Wypraszam sobie. Wilka nie mam, jescze. Ale chętnie przygarnę-Powiedział Cień.
-Przygarniesz chętnie to kulę w łeb Cieniu-Powiedział Wisniews.
-Ej. Ziomuś mamy problem-Odparł Sans który zjawił się znikąd.
-Co tym razem!?-Zapytał się Cień.
-Uhh jakiś kot wbiegł do domu-Odparł Sans.
-Sans jakiś ptak Uderzył nam w okno-Powiedział Papyrus.
-A ten czerwony ptaszek? On jest po Cienia-Odparł Sans.
-Dobrze że jestem Genialny i postawiłem dzisiaj Springtrapa przed oknem by pilnował mnie przed tym gołębiem.
-Cieniu. Powtarzam Ci... wyjaśni mi skąd wziąłeś tego wilka!
-No Czarna Magia! Nie rozumiesz!?-Spytał go Cień.
Wtedy Biały wilk podszedł do niego jego futro jest z jednej strony białej a z drugiej Czarne.
Cień bierze wilka do piwnicy.
Wilk zaczyna gonić dzikusa.
Cień zamyka przed Wisniewsem drzwi.
-... Spodziewaj się biletu na Syberię-Powiedział Wisniews I poszedł z powrotem skąd przyszedł.
Gdy Cień szedł do piwnicy zabarykadował drzwi by żaden Sans lub Papyrus mu nie przeszkadzali.
Wtedy Cień siada i obserwuje jak Wilk goni Dzika.
A później...
Dzik goni Wilka...
Cień myśli że się polubili..
Mimo faktu że wyglądają jakby mieli się nawzajem pozabijać.
Przyszedł nagle Nugget.
-Cieniu.... jest problem Nugget znalazł w Pałacu Wolności magiczny młotek..
Nugget przebił się przez jakiś ekran i widzi funkcje.. OPUBLIKUJ..
Czy Nugget ma to klikać?-Spytał Nugget.-Nugget!! NIEE!! TEN ROZDZIAŁ JEST ZBYT KRÓTKI!
Nugget przypadkiem kliknął przycisk
OPUBLIKUJ
CZYTASZ
*DovisTale*
AdventureKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...