Gdy Papyrus i Sans odwrócili się zobaczyć kto ich złapał za ramie,
Osoba zniknęła.Maszyna następnie też się uspokoiła.
-Papyrus. Nie jestem jedyny który to poczuł. Prawda?-Zapytał Sans.
-O to samo chciałem spytać ciebie-Odpowiedział mu Papyrus.
Papyrus i Sans spojrzeli znowu w stronę maszyny aż nagle za nimi usłyszeli Głos.
-Odwrócilibyście się przynajmniej do mnie - Powiedziała Dziewczyna stojąc za nimi.
-Co do?-Sans Odwrócił się i Zobaczył Martę1D.
-WOWIE! TO TY JESTEŚ NASZĄ SIOSTRĄ!-Papyrus Krzyknął
-Można powiedzieć...
Papyrus dobra robota, dzięki tobie wróciłam w pełni Świadoma.
Teraz Przeze mnie przepływa cała ta Siła wszystkich Uniwersum...
To dziwne uczucie - Powiedziała 1D.-Siła wszystkich uniwersum? Powiedz mi że nie ma to związku z Cieniem-Sans Zapytał.
-Cieniem!? To on nadal żyje!?
Czy wy nie wiecie co on zrobił!?-Zapytała 1D.- wyciął Drzewa i Jest bardzo agresywny gdy potajemnie zostawia nam miny?-Spytał Papyrus.
-To też ale! Czy wy nie wiecie o Oceanie!?-Zapytała ich 1D.
-Oceanie? To było chyba gdzie płynęliśmy z Undyne. "Prawda Sans?-Zapytał go Papyrus.
-Chyba ta. Czekaj Czekaj sugerujesz mi że to Cień stworzył Oceany?-Zapytał Sans.
-Nie! Nie chodzi o zwykły Ocean! Chodzi mi o inny Wymiar!-Powiedziała.
-W sensie?-Sans Spytał nie rozumiejąc o co jej chodzi.
-Eh.. Nieważne, poza tym gdzie Gaster?-Zapytała 1D.
-Shhh! staramy się nie używać tego Imienia-Sans Odparł przykładając sobie palec do ust.
-jaki znowu Gangster?-Spytał Papyrus.
-No cień to Gangster-Sans Odparł.
-Tak, Cały Cień. Pozatym Wiecie gdzie jest Oskarvis i Wisniews?-Zapytała 1D.
-Skąd ich znasz?-Spytał Sans.
-Wiesz gdy byłam częścią niczego Obserwowałam ten świat oczami Czytelnika. W sumie nadal to robię.
Ale wkoncu wróciłam-1D odparła.-Czytelnika?-Zapytał Papyrus.
-Nie Papyrus, nie martw się nasz Świat to nie symulacja. Po prostu mam taką umiejętność-1D Odparła.
-Kłóciłbym się z tym-Sans Powiedział.
-Sans nie strasz go - 1D powiedziała lewitująca nad Sanem patrzącą na niego.
-Dobra, ale ty zaczęłaś mówiąc o Gangsterze-Sans Odparł.
-Weź, Papyrus ma prawo wiedzieć-Powiedziała 1D kontynuując Lewitowanie po pokoju leżąc.
-Wiedzieć o czym?-Papyrus Zapytał.
-No wiesz o Gangsterze Cieniu oraz Maski-1D Powiedziała.
-Ale my o Cieniu mówimy czy o kim?-Zapytał Papyrus.
-O Gasterze!!-Krzyknęła 1D bo nie wytrzymała.
-Kto to Gaster?-Zapytał Papyrus.
Sans i 1D jak usłyszeli Papyrusa mówiącego Gaster spojrzeli się na siebie po czym złapali się za głowę i zaczęli się drzeć na ziemi.
CZYTASZ
*DovisTale*
AvventuraKsiążka opowiadająca historie Trio Ludzi i Sióstr z Odległej planety, szybko okazuje się że coś jest nie tak. Jedna z sióstr poznała dwójkę ludzi z Planety Ziemi żeby zwalczyć zagrożenie w kosmosie. Lecz pewnego dnia ich drogi się rozeszły Przez nie...