Podziękowania

287 13 103
                                    

Hejo!

Wow.

Naprawdę nie dowierzam, że to się dzieje naprawdę.

Udało mi się skończyć tą część!

Będzie oczywiście też dalszy ciąg - za jakiś czas opublikuję drugą część, która będzie się rozgrywać już bardziej w dorosłości, bo Maya skończyła Hogwart. Będą też czasami jakieś scenki z tego, co tam u Hunców, ale no jednak sporo już będzie o dorosłym życiu.

Uwielbiam Hogwart, ale szczerze mówiąc, nie mogłam się już doczekać, aż Maya go w końcu skończy i będę mogła opisywać to, co dzieje się później.

Chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście. Zaczęłam tą historię 19.06.2019 roku, a skończyłam 19.08.2022 roku.

Pisałam ją przez trzy lata i dwa miesiące, chociaż pomiędzy pierwszymi rozdziałami było czasami po kilka miesięcy przerwy.

Naprawdę trudno uwierzyć, że to już koniec tej części.

Borsuk ma aktualnie 65 tysięcy wyświetleń, prawie 6 tysięcy gwiazdek i ponad 35 tysięcy komentarzy.

Także wow.

Chciałabym podziękować Wam za to, że jesteście ze mną ❤️

Za to, że mnie czytacie i komentujecie moje książki.

Dziękuję osobom, które mnie wspierały i były przy mnie ❤️

Dziękuję osobom z discorda, że wytrzymują moje ciągłe pisanie o Syriuszu ❤️😎

Propo discorda, zapraszam na niego! Świetnie nam się gada na różne tematy, jest naprawdę cudowna atmosfera ❤️

Zapraszam też na mojego ig - miltonka123 oraz też do obserwowania mojego profilu, by otrzymać informację o kolejnej części czy innych moich książkach!

Dziękuję za wszystko ❤️

Coś więcej o książce i jej wątkach

Pamiętam, że jak wymyślałam tytuł, to właśnie chciałam, by był taki intrygujący i chwytliwy. Żeby nie było coś typowego i no nadal mi się podoba to, jaki wymyśliłam.

Pamiętam, że gdy zaczynałam pisać Borsuka, to nie widziałam wcześniej żadnego ff o Syriuszu i Puchonce. Zawsze były głównie Gryfonki. Oczywiście nie ma w tym nic złego, ale po prostu dopiero o wiele później powstały też inne ff o motywie Syriusza i Puchonki. I super, fajnie, że jest ich coraz 💛

Co prawda jestem Krukonką, ale mam też jakąś część Puchonki, więc no 💛💙

Przypuszczam, że mogło być też jakieś ff na watt w innym języku lub na zupełnie innej platformie, więc go nie widziałam. Ale mniejsza.

Chodzi mi o to, że chciałam by właśnie było coś nowego jednak.

Od początku zależało mi też, by postacie wymykały się stereotypom domów.

Maya jest Puchonką, bo jest lojalna i sprawiedliwa. To są cechy Puchonów, a nie te stereotypy, jakie gdzieniegdzie krążą chociażby w kanonie.

Zdaję sobie sprawę, że pewne rzeczy pewnie mogłyby zostać poprowadzone lepiej. Ale zarazem to pokazuje, jak mocno zmienił się mój styl pisania na przestrzeni tych kilku lat.

Maya i Syriusz od początku mieli być parą, która będzie się ze sobą drażnić. Takie drażnienie jest fajne, o ile oczywiście zachowuje się pewne granice.

Zarazem jednak są dla siebie mega wsparciem. Zeszli się w sumie nawet wcześnie, bo na jego 5 roku. Na początku jednak było to bardziej zauroczenie, które przerodziło się w miłość.

Przy okazji specjalnie zrobiłam tak, że Maya miała już wcześniej kogoś. Chodziło mi o to, że nie zawsze pierwsza miłość jest tą ostateczną.

Rzecz jasna może tak być, ale nie musi. Ewentualnie wcześniej mogą być jacyś nieosiągalni crushowie, bo czemu nie.

Śmierć Charlusa, Kenny'ego i Dorei

Cóż, chciałam by James dorósł. Zrobiłam to w dosyć drastyczny sposób, każdy może mieć inny.

Ja po prostu chciałam podkreślić to, jak James zrozumiał, że musi się zmienić. Dorosnąć, chociaż trochę - bo i tak zawsze będzie sobą.

Dorea według Potter Wiki umarła w 1977 roku. Także ten...

Przy okazji moi bohaterowie mimo młodego wieku, już zobaczyli, czym jest śmierć. Niestety to nie koniec, mają wojnę z Voldemortem, który coraz bardziej rośnie w siłę.

Macie jakieś pytania? Albo teorie do następnej części?

Jak tak, to zapraszam!

Jeszcze nie wiem kiedy ukaże się następna część, ale postaram się to ogłosić na watt, ig i dc, także wyczekujcie!

Nie usuwajcie tej książki z biblioteki, bo kto wie, może pojawią się jakieś dodatki. Aczkolwiek więcej dodatków (i przy okazji wielkich spoilerów) znajdziecie w mojej oddzielnej książce "Moje notki, czyli informacje".

Na więcej Huncwotów i ich paczki zapraszam też chociażby do moich innych ff - Niechcianej Tęsknoty o Remusie czy Wszystko się zmienia o Jamesie i Lily.

Mam też książkę o Regulusie, także jak ktoś chce poznać jego perspektywę na to wszystko, to zapraszam!

Mam też inne książki, do których również zapraszam!

Bardzo dziękuję, że jesteście ❤️

Jak łatwo zborsuczyć | Syriusz Black ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz