Şubat ayıydı ve erken bahar havasında bir soğukluk vardı. Soğuk ve nemli hava toprağın içine işleyerek havayı daha da soğuk hale getiriyordu. Birkaç gardiyan vücutlarını ısıtmak için biraz şarap ısıtıp yudumladılar ama çok fazla içmeye cesaret edemediler. Bu hapishanedeki gardiyanların hepsi suçluydu ve önemli konularda özensiz davranmaya cesaret edemezlerdi.
Şarap boğazlarını ısıtırken, lezzet için şarabın yanında bir şeyler olmalıydı, bu yüzden sohbet kutusu açıldı. Evdeki yiyecek ve giyeceklerden hapishanedeki mahkumlara kadar teker teker sohbet ettiler ve son zamanlarda dışarıdaki söylentileri kimin gündeme getirdiği belli değildi.
"Duydunuz mu? İki gün önce anormal bir doğal afet oldu. Tai Dağı sallandı ve gök gürültüsü gibi kükredi ve bazı insanlar bunun Tanrı'nın bir cezası olduğunu söyledi."
Bu olay Pekin'de büyük bir heyecan yarattı. Tai Dağı'nın sallanması ülkenin kaderinin bir işaretiydi ve yeni imparator doğrudan soyundan gelmiyordu. Annesi aslında hiçbir etkisi olmayan bir saray hizmetçisiydi, ancak imparatorluk tahtına çıkan kişi oydu. Taç giymesinin üzerinden bir yıldan az bir süre geçmiş olmasına rağmen saltanatı henüz sağlam bir şekilde kurulmamıştı ve böyle bir göksel fenomenin ortaya çıkması göklerin memnuniyetsizliğini gösteriyordu.
"Bu iş hakkında saçma sapan konuşmak iyi değil. Dikkatli ol, yayılırsa kelleni kaybedersin," diye fısıldadı bir kişi temkinli bir şekilde.
"İmparator bereket için dua etmeye mi gitti?"
Bu bir gelenekti. Göksel olaylarda bir değişiklik olduğunda, imparator sunağa gider ve samimiyetini göstermek için cennete dua ederdi.
"Neden olmasın, daha dün saraya döndü. Sadece büyük olay bittiğinde hala bazı artçı sarsıntılar vardı ve bu da insanların dışarıda paniklemesine neden oldu."
"O zaman imparator neden saraya döndü?"
"Çünkü guoshi bu sorunu çözmek için ihtiyaç duydukları bir hesaplama yapmıştı -" Adam konuşurken sesini alçalttı ve diğerleri gizlice söylediklerini duymak için başlarını hızla yaklaştırdılar: "Bu konu çok saçma, aslında Başbakan Yardımcısı ve General Yan'a ihtiyaçları vardı......"
(Ç/N: Guoshi devletin öğretmenidir.)
Konuşmasını bitiremeden, dışarıdaki kapı görevlisi aniden koşarak içeri girdi ve anons etti: "Başbakan Yardımcısı burada."
Birkaç kişinin yüzü gerildi ve hızla sürahiyi saklayıp karanlık girişe endişeyle baktılar.
Koruma kapıyı açtı, yere biraz ışık düştü ve bir çift beyaz bot ışığın içinden geçerek karanlığa girdi.
Ayak sesleri ne hafif ne de ağırdı ama orada bulunan herkesi sebepsiz yere tedirgin ediyor, çok yüksek sesle nefes alırlarsa saraydan gelen bu güçlü kişiyi ürküteceklerinden korkuyorlardı.
Hiç kimse Başbakan Yardımcısı Zhao Yelan'ın kökenini bilmiyordu. Dünya onun varlığını keşfettiğinde, taht için rekabet yoğun bir aşamaya ulaşmıştı. Birkaç prens olağanüstü yetenekler sergiliyordu, ancak Zhao Yelan üçüncü prensin arkasına saklanarak veliaht prensi ve diğer prensleri yenmesine yardım ediyordu. Bu süre zarfında yaşanan kan banyosunun ayrıntıları artık araştırılmıyordu, ancak kadere uymayan taht her zaman kanla lekelenmişti. Bu kişinin perde arkasında da pek çok kirli iş çevirdiği varsayılıyordu.
Yeni imparator tahta çıktıktan sonra, iyiliğini gizlemedi. Asil bir konuma terfi ettirilmiş ve sayısız altın, gümüş ve mücevherle ödüllendirilmişti ve şimdiden hanedanlığın en tanınmış kişisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...