Zhao Xuan hâlâ komada olduğu için sabahki mahkemeye geçici olarak ara verildi ve ikisi öğlene kadar yatakta kaldılar.
Yan Mingting yemeğini bitirdikten sonra, Zhao Yelan onu bir doktor bulması için sürükledi. Saraydaki İmparatorluk hekimlerinden halk arasındaki yalınayak doktorlara kadar hepsini teker teker sorguladı ve sorguladıkça daha da umutsuzluğa kapıldı.
Zhao Yelan onların başlarını sallayıp iç geçirdiklerini görünce sinirlendi ve birkaç dükkânı yerle bir etti. Yan Mingting de peşinden gitti ve telafi için iyi şeyler söyledi.
"Hepsi saçmalık! Şarlatan doktorlar!" Zhao Yelan öfkeyle geri döndü.
Yan Mingting onu birkaç sözle ikna etmeye çalıştı ama nafile. Zhao Yelan'ın kolunu çekiştirdi, yanlarındaki küçük tezgahı işaret etti "Mengting, şu pirinç kekinden yemek istiyorum." dedi.
Zhao Yelan durdu ve ona iki pirinç keki aldı: "Başka ne yemek istiyorsun?"
"Kavrulmuş yer fıstığı yemek istiyorum!"
İkili kavrulmuş fıstık almak için dükkana gitti ve eve vardıklarında, biraz bunalmış bir şekilde büyük bir torba dolusu fıstık yediler. Zhao Yelan gecenin bir yarısı susamış bir şekilde uyandı ve Yan Mingting'in odada olmadığını fark etti, bu yüzden panik içinde etrafına bakındı ve mutfakta bir ışık yandığını gördü. Kapıya doğru yürür yürümez yoğun bir duman bulutu tarafından boğuldu.
"Neden ayaktasın?" diye sordu Yan Mingting.
"Ne yapıyorsun?" Zhao Yelan ağzını ve burnunu kapatarak içeri girdi ve onu ocaktan uzaklaştırdı.
"Senin için buharda pişmiş çörek yapmak istedim. Başarılı olacağına inanmıyorum. Sadece bu duman..... çok boğucu..... öhöö öhöö öhöö!" Yan Mingting hızla dışarı koştu ve birkaç kez öksürdükten sonra geri döndüğünde Zhao Yelan'ın maşayı tuttuğunu, birkaç parça odun çıkarıp yanındaki kül yığınının içine gömdüğünü gördü.
"Bu şekilde yakmayacaksın, ortada biraz boşluk bırakmalısın. Eğer çok fazla odun eklersen kesinlikle tutuşmaz."
Duman inceldi ve yavaş yavaş dağıldı ve ateş tutuşmaya başladı. Yan Mingting şaşkınlıkla ona baktı: "Yemek ateşi yakabiliyor musun?"
"Bunda bu kadar zor olan ne? Çocukken her gün yakardım." Zhao Yelan konuşurken başını kaldırdı.
Yan Mingting onun siyaha bulanmış yüzüne ve dumandan hâlâ kızarmış gözlerine dikkatle baktı ve gülmekten kendini alamadı: "Hahahaha!"
Zhao Yelan'ın ifadesi karardı ve yakacak odunları hazırladıktan sonra yüzünü yıkamaya gitti. Sonra da hamur yoğuran Yan Mingting'e bakmaya gitti.
"Bunu da yapabilir misin?" diye sordu Yan Mingting.
"Hayır, hamur yoğurmak babamın işiydi."
"Yapabilirim, hehe," dedi Yan Mingting gururla. Yoğurma becerilerini göstermek niyetiyle birkaç kez kuvvetlice yoğurdu ve kesme tahtası dışarı fırladı.
"......"
"......"
"Daha önce yediğim çörekleri yerden alıp almadığını merak etmeye başladım."
"Bu nasıl mümkün olabilir! Bu seferki sadece küçük bir hataydı!"
"Dolgu hazır mı?"
"Henüz değil."
"Bırak ben yapayım."
"Aiyo, O bıçakla dikkatli ol. Bırak ben yapayım, sen rahat bırak."
Uzun bir süre çalıştıktan sonra hamur ve dolgular hazırdı. Yan Mingting iki küçük tezgahın yanına geçti ve "Hadi dolguyu yapalım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...