Bölüm 9

389 60 24
                                    


Gelen kişi Atamalar Bakanlığından yetkili yardımcısı Chen Haoyi idi. Bakan Yu Junliang hapishanede öldüğünden beri biraz endişeli ve sabırsızdı.

Uzun yıllardır görevdeydi ve sonunda bir terfi fırsatı yakalamıştı. Mantıken konuşmak gerekirse, bu boş pozisyon için nitelikli olması gerekiyordu, ancak imparator uzun süredir bir transfer emri yayınlamamıştı. Bir şeylerin ters gidebileceğinden korktuğu için uyuyamıyordu ve bu konuyu görüşmek üzere Zhao Yelan'a gelmeyi düşündü.

En son Zhao Konağı'nı ziyarete gittiğinde ve olumlu bir cevap aldığında, geri döndükten sonra birkaç gün heyecanlanmıştı, ancak Zhao Yelan'ın evliliğiyle meşgul olduğunu ve işleriyle ilgilenecek zamanı olmadığını gördü. Ayrıca o birkaç gün içinde Zhao Konağı'nı ziyaret eden meslektaşlarının neredeyse eşiği aştığını duydu ve yine paniğe kapıldı. Bu büyük fırsatı isteyen tek kişi o değildi.

Bu yüzden bugünden yararlanarak büyük bir hediye daha hazırladı ve düğününü kutlamak için onu ziyarete geldi.

"General Yan'ı ve Zhao-daren'i tebrik ederim. İkinizin birbirinizi bu kadar çok sevdiğinizi görmek gerçekten büyük bir lütuf." Chen Haoyi sakince yerden kalktı, üstündeki tozları silkeledi, elindekileri aldı ve gülümseyerek ana salona doğru yürüdü.

Ne yazık ki onları pohpohlamak için yanlış bir yöntem kullanmıştı. Zhao Yelan ona soğuk bir şekilde baktı, doğruldu ve Yan Mingting'e bir daha bakmadan yerine döndü.

Yan Mingting gülümsedi ve rahat bir tavırla, "Siz......" dedi.

"Ben Atamalar Bakanlığı'nın yetkili yardımcısı Chen Haoyi." Chen Haoyi kendini saygıyla tanıttı, alınmadı. Bu general Pekin'e yeni dönmüştü ve mahkemedeki insanların çoğunu tanımaması normaldi.

"Burada ne işiniz var?" Yan Mingting doğrudan sordu. Chen Haoyi tereddütle Zhao Yelan'a baktı ve Yan Mingting anladı, "Görünüşe göre beni aramıyorsunuz. Önce siz ikiniz konuşun, ben bir süreliğine dışarı çıkacağım."

Konuştuktan sonra kılıcını kaldırdı ve Zhao Yelan'ın büyük bir tantanayla dışarı çıktığı sahneden tamamen farklı olan tavrıyla rahat bir şekilde ayrıldı.

Zhao Yelan onun gidişini izledikten sonra geri adım atarak, "Söyle bana, sorun nedir?" diye sordu.

Chen Haoyi niyetini tekrar açıkladı ve ayrılmadan önce, kolundan gizlice bir ev tapusu çıkarırken, kağıda sarılı bazı atıştırmalıkları dikkatlice ona uzattı. Fısıltıyla  "Bu, şehrin kuzeyinde bir ev. Eğer lordum beğenirse, burayı eğlence evi olarak kullanabilir."

Zhao Yelan yarım bir gülümseme verdi: "Chen-daren çok kibar. Dediğim gibi, bu konudaki nihai karar İmparator'un elinde, benim çok az söz hakkım var."

"Zhao-daren çok mütevazı. Şuna ne dersiniz, İmparator'un önünde sadece birkaç kelime söylemeniz yeterli, o zaman bu ev sizin olur." Chen Haoyi ona kaşlarını kaldırdı ve İmparator'un kulağına fısıldamaya istekli olduğu ve başkalarına yardım etmediği sürece, kendi nitelikleriyle birleştiğinde bu koltuğu elde etmenin kolay olacağını onayladı.

"O halde...... tekrar tekrar ziyaret etmeniz zor, bu yüzden reddetmeniz kabalık olur." Zhao Yelan tapuyu aldı ve bir bahar esintisiyle yıkanmış gibi onun gidişini izledi. Yapacak başka bir şey yoktu, bu yüzden Xiao Gao'dan toparlanmasını ve eve bir göz atmak için şehrin kuzeyine gitmesini istedi.

Bu iki günün güneşli geçmesi ender rastlanan bir durumdu. Sıcaklık da artıyordu ve sedan sandalyede hâlâ bir çubuk tütsü yanıyordu.

Xiao Gao kucağına ince bir battaniye koydu, perdeyi açarak dışarıdaki havaya baktı ve mutlu bir şekilde  "Hava hızla ısınıyor, bu yüzden lordumun sağlığı daha iyi olmalı."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin