İmparatorluk Hastanesi'nin eski bir elçisi olan Yao Muze'nin ustası, yaşlılık nedeniyle istifa ederek memleketine döndü ve ardından doktor olarak ülkeyi dolaştı. İki yıl önce, yerel Gu zehirini incelemek için Nanjiang'a gitti. Bu, Xuan Hanedanlığı halkı için gizemli ve çözülemeyen bir sorundu, bu yüzden bir çözüm bulmak istedi.
Nanjiang'da yerel bir münzevi cadı doktorla tanıştı. İkisi hızlı arkadaş oldular ve tıbbi bilgi alışverişinde bulundular ve iki yıl çalıştıktan sonra, diğer tarafı Xuan Hanedanlığı'na seyahat etmeye davet etti. Beklenmedik bir şekilde, Xuan Hanedanlığı topraklarına adım atar atmaz Yan Mingting'in adamları tarafından bulundu.
Saray elçisi Yan Mingting'in baba ve oğluna saygı duyduğundan, Pekin'e kadar kendisine eşlik etmesi için arkadaşını da getirdi. General Köşkü'nün iki efendisi beklenmedik bir şekilde orada değildi, bu yüzden önce sadece çırağını arayabilirdi.
Yao Muze, Generalin Köşkü'ne birçok kez nöbet tutmak için gelmişti ve buraya dördüncü gelişinde onları yakaladı.
Bir grup insan ön salonda oturuyordu. Zhao Yelan elçiye ve onu takip eden cadı doktora baktı ve Kahya Qin'e çay hazırlattı. Gergin bir şekilde sordu: "İkinizin gerçekten bir yolu var mı?"
Hastane elçisi durumu Yao Muze'den duymuş ve cadı doktoruyla tedaviyi tartışmıştı, bu yüzden "Bir deneyebiliriz, acele edelim." dedi.
"Pekâlâ." Zhao Yelan hemen Yan Mingting'e iki yaşlı beyi odalarına götürmesini söyledi ve kendi başına ayağa kalktı. Ancak bacakları ve ayakları o kadar şişmişti ki yürüyemiyordu. İkilem içinde Xiao Gao'yu çağırmak üzereydi ama Yan Mingting çoktan gelip onu kucağına almıştı.
Diğer insanları boş verin, burada hâlâ iki yabancı doktor vardı. Zhao Yelan yüzünü mümkün olduğunca diğerinin göğsüne gömdü ve kısık bir sesle, "Beni yere bırakabilir misin?" dedi.
"Yapamam."
"Zhao-daren, endişelenme." Elçi mutlu bir şekilde sakalını sıvazladı. "Jiangnan'dan geçerken, iki lord hakkında hikayeler duymuştuk. Geçen yıl ikinizin evlendiği haberini duyduğumda şaşırmıştım ve cennette yapılmış bir eş olacağınızı beklemiyordum."
Zhao Yelan'ın ifadesi daha da doğal olmayan bir hal aldı. Büyüklerin onların önünde duygularından bahsetmesine alışık değildi. Neyse ki çoktan yatak odasına ulaşmışlardı. Yan Mingting onu yere bıraktı, ardından yatağa oturdu ve iki doktorun sağlığını kontrol etmek için gömleğini çıkarmasına izin verdi.
Cadı doktor az konuşan bir adamdı, bu yüzden onu dikkatle muayene etti ve "Zehir çoktan yayılmış. Zehirlendiğiniz zamana göre bu kadar çabuk yayılmaması gerekirdi. Bastırmak için sık sık iç güç kullanıyor musunuz?"
Yan Mingting bilinçsizce Zhao Yelan'a baktı ve sonra başını salladı.
Zhao Yelan, bu adamın onu endişelendirmemek için sürekli bastırdığını hemen fark etti, ancak bu zehrin daha hızlı yayılmasına neden oldu. Doktora neredeyse yalvarırcasına sordu: "Bir çözümünüz var mı?"
"Bunu söylemek zor." Doktorlar genellikle ciddi yaralanmalarla, özellikle de riskin çok yüksek olduğu bu tür ciddi zehirlenmelerle karşılaştıklarında kesin bir cevap vermezlerdi. Hastane elçisi "Damarı kesmeli ve zehri boşaltmalıyız." dedi.
Zhao Yelan'ın yüzü soldu.
İki doktor ayrı ayrı hazırlandı ve elçi Yao Muze'den izleyip öğrenmesini istedi. Kahya Qin doktorların emirlerine uydu ve hazırlıkları yapmak üzere aşağı indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...