Oda zengin ve güçlü kokularla doluydu.
Zhao Yelan tek seferde bir düzine kadar tütsü çubuğu yaktı ve Yan Mingting o kadar çok tütsülendi ki hapşurmaktan gözlerinde fiziksel yaşlar oluşmaya başladı, bu yüzden merhamet için yalvarmak zorunda kaldı: "Özür dilerim, hatalıydım Zhao-daren, aahh......Zhao-daren, gitmeme izin ver,!"
Zhao Yelan onun önünde eğildi, ıslak, kırmızı gözlerine baktı ve tarif edilemez bir tatmin duygusu hissetti: "Büyük General gerçekten de küçük bir tütsü yüzünden ağlatıldı mı?"
Yan Mingting: " Aaah! Evet, evet, bırak gideyim, wuwuwuwuwuwu, sana yalvarıyorum!"
"......" Ne kadar omurgasız.
Onun ipten hiç kurtulmadığını ve bu kadar savrulmaya razı olduğunu gören Zhao Yelan ipi çözdü ve gitmesine izin verdi.
Özgürlüğüne kavuşan Yan Mingting avluya koştu ve ağzını açarak temiz havadan büyük bir yudum aldı.
Zhao Yelan kapıda durdu ve "Biri gelip sıcak su hazırlasın," diye bağırdı.
Bu sözler duyulur duyulmaz Kâhya Qin suyu getirmeleri için birkaç hizmetçi getirdi.
Zhao Yelan yaşlı hizmetçiye şüpheyle baktı: "Son zamanlarda oldukça uyanıksın."
"Öyle yapmalıyım, öyle yapmalıyım. Ne de olsa tecrübeliyim," dedi Kahya Qin gülümseyerek.
Suyu teslim ettikten sonra Kahya Qin Yan Mingting'e yaklaştı ve onun kırmızı gözlerinin kenarlarındaki yaşları sildiğini gördü. Endişeyle "General, neyiniz var?"
Yan Mingting "Zhao Yelan tarafından zorbalığa uğradım" diye yakındı.
"Sonra da...... oldukça zorbalık yaptı." Kâhya Qin çok şaşırdı ve güven verici bir şekilde sırtını sıvazladı: "Ancak, bu lordumun size gösterdiği bir lütuf olabilir."
Yan Mingting şaşkına döndü: "Ha? Bu bir iyilik gösterisi mi?"
"Evet. Yoksa bunu başka insanlara da yaptı mı?"
"Bilmiyorum......" Yan Mingting, Zhao Yelan'ın bir hata yaptıklarında başkaları için tütsü yakıp yakmayacağından emin değildi.
O sırada Gao Tan oradan geçiyordu, bu yüzden onu yakaladı ve sordu: "Birisi tabu kelimelerle konuşursa, ailenizin efendisi bununla nasıl başa çıkacak?"
Gao Tan masumca, "Öldürün onları," dedi.
Kâhya Qin içten içe şaşırmıştı ama Yan Mingting'in yüz ifadesinin hafifçe gevşediğini gördü: "Haklısın, bana gerçekten farklı davranıyor."
Avludaki temiz havayı uzun süre soluduktan sonra Yan Mingting burnunun ve boğazının çok daha rahatladığını hissetti. Kapıyı hafifçe iterek açtığında, odanın içinde hâlâ hafif bir koku duyuluyordu. Bir hışırtı sesi duydu ve başını çevirdiğinde Zhao Yelan'ın paravanın arkasından ıslak bir el uzattığını gördü. Yan tarafta asılı duran giysileri tutmaya çalıştı ama onlara ulaşamıyor gibiydi. Adam sıçrayan suyun sesiyle ayağa kalktı ve ince parmakları birkaç kez havaya dokundu.
"Yardıma ihtiyacın var mı?" Yan Mingting paravana doğru yürüyerek yüksek sesle sordu.
Belki de onun izinsiz odaya girmesini beklemediği için Zhao Yelan şaşkınlıkla haykırdı.
Yan Mingting onun sesini duyup yanına gitti ve şaşkına döndü. Sadece yardıma gelmek istemişti ama o beyaz üst beden gözlerinin önüne serilmişti ve kalbi belirgin bir şekilde daha hızlı atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...