Bölüm 85

171 42 10
                                    


Li Yucheng'in aklı başına geldi. Zhao Yelan'ın düşmek üzere olduğunu görünce, Xiao Gao ile birlikte ona destek olmak için aceleyle ileri atıldı.

"Nerede o?" Zhao Yelan ayağa kalkmak için mücadele etti. Dönüp önündeki yola baktı, gelip geçen figürler arasında Yan Mingting yoktu.

Yola doğru koştu ve onları tek tek sorguya çekerek kısık sesle sordu: "Yan Mingting'i gördünüz mü?"

Bu insanlar açıklanamaz bir şekilde sorguya çekilmek üzere yakalanmışlardı ve onun kırmızı gözlerini görünce dehşete kapıldılar. Başlarının belaya girmesinden korkarak ellerini birbiri ardına salladılar ve hızla kaçarak dağıldılar.

Zhao Yelan güneşin yavaş yavaş batışını izleyerek yoluna devam etti. Ayağı takıldı ve yola düştü.

"Aman Tanrım, koşturup durma. Önce geri dönelim, belki de işemek için attan inmiştir ve söz dinlemeyen at kendi kendine geri koşmuştur," diye teselli etti Li Yucheng, kalkmasına yardım ederek.

Zhao Yelan'ın şaşkın gözleri yavaş yavaş odaklandı: "Haklısın. Belki de durum budur."

"Ah? Öyle mi?" Li Yucheng'in kafası karışmıştı. Az önce ne demişti?

Zhao Yelan vücudundaki acıyı ve giysilerindeki tozu unuttu. Hızla geri koştu ve ter-kan atı da koşarak geldi.

"Yarı yolda indi, değil mi? Beni onu bulmaya götür." Böyle dedikten sonra Zhao Yelan atını sürdü.

Yan Mingting haklıydı, ter-kan atını kontrol etmek onun için hâlâ biraz zordu. Hız çok fazlaydı ve figürünü sabitlemeyi başarana kadar birkaç kez dengesini kaybetti. Düşmesine izin vermemeye çalışarak yol boyunca Yan Mingting'in adını sayıkladı.

"Deli mi bu?" Li Yucheng aceleyle Xiao Gao'dan kendisini takip etmesini istedi ve şehre dönerek bir at arabası kiraladı.

"Yan Mingting! Yan Mingting, neredesin!"

Zhao Yelan yol boyunca bağırdı. Li Yucheng ve Xiao Gao da arkadan gelip seslendiler. Artık tamamen karanlıktı ve üçü karanlık yolda uzun süre aradılar. Xiao Gao bir meşale tuttu ve Zhao Yelan'ı ilerideki patikada yönlendirdi.

Zhao Yelan'ın sesi o kadar kısıktı ki artık bağıramıyordu. Sonsuz geceye ve önündeki yola baktı ve aniden ne yaptığını bilemedi.

Şehre dönmeli ve birilerini arayıp arama başlatmalıydı ya da Yan Mingting'den daha erken dönmesini istememeli ve bir süre Nanjiang'da kalıp orduyla birlikte geri dönmesini sağlamalıydı. O zaman Yan Mingting eve dönerken kesinlikle ortadan kaybolmazdı.

Ya da en başta Yan Mingting'in Nanjiang'a gitmesine izin vermemeliydi.

Nasıl dövüşüleceğini bilen o kadar çok insan vardı ama sadece bir Yan Mingting vardı.

Xiao Gao önde yürüyordu ve hafif bir hıçkırık duyduğunda kulakları hafifçe kıpırdadı. Başını çevirdi ve Zhao Yelan'ın bir elini kaldırıp avucunu gözlerine bastırdığını gördü. Bir gözyaşı damlası gözünün ucundan yanağına doğru yuvarlandı.

Xiao Gao konuşamayacak kadar şok olmuştu ve titreyerek onu işaret etti. Tam konuşacakken Li Yucheng ona anlamlı bir bakış attı ve geç de olsa ağzını kapattı. Önüne bakarak hiçbir şey görmemiş gibi davrandı.

At ilerlemeye devam etti ve üçü de yolda sessiz kaldı.

Xiao Gao onun bir daha ağladığını duymadı, sanki az önce duydukları onun hayal gücüydü. Ya da belki de Lodru daha fazla bir şey duymalarına izin vermeye cesaret edemeyerek onu dizginledi ve bastırdı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin