Yan Mingting'in ayrılmasından yarım ay sonra, General'in Köşkü'nde olağandışı bir şey yoktu ama Zhao Yelan biraz daha meşguldü. Her gün erken çıkıp geç dönüyor ve Nanjiang'la ilgili meseleleri görüşmek üzere sık sık saraya çağrılıyordu. Aynı zamanda Zhao Xu'nun izini aramaktan da vazgeçmiyordu.
Mevcut duruma bakılırsa, Zhao Xu Nanjiang'a kaçmış, iktidarı ele geçirmek için yeni kralla birleşmiş ve ardından tahtı gasp etmek için Xuan Hanedanlığı ile bir savaş başlatmış olabilirdi.
Ancak Zhao Yelan, Zhao Xu'nun henüz kaçmamış olabileceğinden ve hala bir köşede saklanıyor olabileceğinden de şüpheleniyordu. Nanjiang ile uzun zaman önce temasa geçmiş olmalıydı, ancak Zhao Xu'nun muhtemelen başkentte hala gözleri ve kulakları vardı.
Bu endişelerini Zhao Xuan'a bildirdi ve Zhao Xuan İmparatorluk Muhafızlarını bir grup sadık insanla değiştirdi, ardından yetkililerin konaklarını aradı. Geniş bir ağ attı, ancak kimse bulunamadı.
Zhao Xuan, bu kişinin çoktan Nanjiang'a kaçtığına bile inanıyordu ve Yan Mingting'in bu kurt zihniyetli insanları oracıkta infaz etmesini bekledi.
"Ordu gece gündüz seyahat ediyor ve Nanjiang sınırına ulaştı." Zhao Xuan anıtı ona uzattı.
Üzerinde güzergahı ve savaş planlarını bildiren sadece birkaç kısa kelime vardı, ancak Zhao Yelan sanki her bir darbeyi sonsuza dek okumak istiyormuş gibi uzun süre baktı.
Zhao Xuan mektubu onun elinden kaptı: "Okumaya devam edersen hava kararacak."
Zhao Yelan mahcup bir gülümseme verdi.
"Sana yazmadı mı?" Zhao Xuan merakla sordu.
"Yazdı."
Doğal olarak yazmıştı ama bu mektubun ciddi tonundan farklıydı. Ona yazdığı mektuplar Yan Mingting'in kendine özgü kişisel tarzıyla doluydu.
Yolda tuhaf çiçekler ya da kuşlar görürse, bunları ayrıntılı bir şekilde anlatıyor ve ardından mektuba bir tüy ya da çiçek yaprağı ekliyordu.
Zorlu bir yolculuk yapmasına rağmen tam bir sayfa boyunca şikâyet ediyor, satır aralarında teselli istiyordu. Bu mektuptaki kısa cümlenin aksine: Sınırdayım."
Yan Mingting muhtemelen boş olduğu her an mektup yazıyordu, bu yüzden Zhao Yelan neredeyse her gün bir ya da iki mektup alıyordu. Sanki bu kişi hiç uzağa gitmemiş gibiydi ve kulağının dibinde dırdır edip duruyordu.
O da cevap yazdı ve tüyler ve çiçek yaprakları aldığında evden biraz taze kurutulmuş çay yaprağı gönderdi.
Yan Mingting mektuplarda onu özlediğinden bahsediyordu, bu yüzden kendisinin küçük bir portresini çizdi. Fırçayı eline aldığında acımasızca gülümseyerek yarı çıplak çizdi.
Yan Mingting portreyi açtı ve neredeyse burnu kanayacaktı, sonra da ona erotik bir şiir gönderdi.
Zhao Yelan mektubu aldığında, giderek daha utanmaz hale geldiğini düşünerek hafifçe kızarmaktan kendini alamadı. Eğer bu mektup çalınırsa, bu dünyada yaşamaktan çok utanacaktı.
"Ne düşünüyorsun? Neden yüzün kızarıyor?" diye sordu Zhao Xuan.
Zhao Yelan kendine geldi: "Majesteleri yanlış anlıyor, ben sadece..... biraz sıcak hissediyorum. Bugün hava çok sıcak."
"Yağmur yağıyor." Zhao Xuan dışarıdaki yağmur perdesini işaret etti.
"........"
İlkbaharda çok yağmur yağdı ve yağmur durmayınca Zhao Xuan ondan yemek için kalmasını istedi. İki kişi yemek yedi ve onlara gerçekten geçmişlerindeki sahneleri hatırlatan mevcut durum hakkında sohbet etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...