O gece sokaklar çok hareketliydi ve her aile pazara gelip nehir fenerleri bıraktı.
İkili akıntıya karşı yürüdü ve kalabalık tarafından birçok kez taşındı. Zhao Yelan biraz sinirlenmişti ve dolambaçlı bir yoldan gitmeyi planlayarak yakındaki bir ara sokağa girdi.
Yan Mingting hemen arkasından takip etti ve tam elini tekrar tutmak üzereyken birinin bağırdığını duydu: "Çocuğum, çocuğum nerede?! Çocuğum kayıp, biri yardım edebilir mi?"
Kalabalık ayaklanmaya başladı, herkes etrafta çocuğu arıyordu ama hiçbir iz bulunamadı. Kadın daha da telaşlandı ve birinin çocuğunu çaldığını söyledi.
Yan Mingting Zhao Yelan'a baktı.
"Git, bak."
"Burada çok insan var, önce sen hana geri dön. Ben hemen döneceğim." Yan Mingting emri verdikten sonra arkasını döndü ve geri koştu.
Zhao Yelan sokak boyunca yürümeye devam etti. Ancak, Jiangnan'daki bu kanal kasabasındaki sokaklar çok sayıda ve dolambaçlıydı. Yürümeye devam ettikten sonra bir çıkmaz sokağa ulaştı.
Geri dönmek için arkasını döndü ama aniden durdu ve başını çevirerek yanındaki eve baktı. Işık yoktu ama içeriden boğuk bir homurtu ve ardından kapıya ya da pencereye çarpan bir kafanın sesi geliyordu.
Tekrar dikkatle dinlemeye koyulduğunda, ortalık çok sessizdi.
Kapıyı çaldı, sonra avluya çıktı ve seslendi: "Yun Anne, evde misin? Sana bir şey getirdim."
İçeriden bir ses geldi, ardından bir mum yakıldı ve bir adam cevap verdi: "Yun Anne çoktan uyudu, yarın tekrar gelin."
Zhao Yelan gözlerini hafifçe kıstı. Burası gerçekten de ev sahibinin evi değildi.
Ay ışığının altında bir işaret yaptı ve bir an sonra Yu Dali ve diğerleri sessizce göründüler.
Zhao Yelan onlara anlamlı bir bakış attı ve herkes düzenli bir şekilde evin etrafında nöbet tutmaya başladı.
"Anne Yun, odanızda neden bir erkek var? Başka bir sevgilin mi var? Kim olduğuna bir bakayım." Zhao Yelan öne çıktı ve kapıyı tekmeleyerek açtı.
"Kımıldama!" Kapının arkasında siyah bir gölge belirdi ve boynunu arkadan boğdu. Sesi boğuk geliyordu, sanki birkaç gündür tam bir öğün yememiş gibiydi. "Kimsin sen?"
"Ben Yun Anne'nin yakın arkadaşıyım, sen kimsin?" diye sordu Zhao Yelan.
"Bunun için endişelenme." Arkadaki kişi bıçağını kaldırdı ve bir hamle yapmak üzereydi, ancak başka bir kişi tarafından durduruldu.
"Bir şey yapmayın, biri olabilir gibi görünüyor. Belki de bu şişman bir koyundur." Gölgelerin arasından bir kadın çıktı ve "Yun Anne'ye ne veriyorsun?" diye sordu.
Zhao Yelan "Biraz para getirdim. Yun Anne'nin hayatı çok zor."
"Gümüş nerede?" Kadın konuşurken, vücudundaki parayı çıkarmaya başladı ve ani bir duraklama oldu. Beline baktı, kısa ve keskin bir ok çıkıntısı vardı. Yaradan kan akıyordu ve kadın karşısındaki ifadesiz adama şaşkınlıkla baktı.
"Ah-Li!" Arkadaki adam aceleyle kadının yarasını kapatmasına yardım etti ve sonra öfkeyle Zhao Yelan'a baktı. "Seni öldüreceğim!"
Bu sırada tahta bir sopa adamın sırtına şiddetle vurdu ve Zhao Yelan odada başka birinin daha olduğunu fark etti. Bu bir kadındı ama erkek kıyafetleri giyiyordu. Yüzü kirliydi ve ayaklarının altında kırık bir ip vardı. Bu iki kişi tarafından kaçırılan kız o olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...