Bölüm 81

202 46 3
                                    


Gece geç saatlerde, Yan Mingting banyosunu bitirdikten sonra, Zhao Yelan'ı odada göremedi, bu yüzden gelişigüzel kıyafetlerini giydi ve onu aramak için dışarı çıktı.

Hizmetçiler Zhao-daren'in ataların salonuna gittiğini gördüklerini söylediler.

Ataların salonuna yaklaştı ve içerideki ışıkların parlak olduğunu ve Zhao Yelan'ın gölgesinin pencereye düştüğünü gördü.

Bir an düşündükten sonra ses çıkarmadan yönünü değiştirdi ve pencereye yaslanarak bir süre sessizce onunla birlikte kaldı.

İçerideki kişi sessizliğini koruyor, sadece tütsü mumları yanıyordu. Yan Mingting bir süre düşündükten sonra sessizce oradan ayrıldı ve yoldaki insanlara atalarının salonuna yaklaşmamalarını söyledi.

Bir süre odada yattıktan sonra kapı gıcırdayarak açıldı ve Zhao Yelan yatağın yanına yürüdü.

"Dönmüşsün. Çabuk gel, yatak senin için ısıtıldı." Yan Mingting onun yanına gitti.

"Nerede olduğumu biliyor musun?" Zhao Yelan giysilerini çıkardı ve yatağa uzandı. Diğer taraf onun soğuk ellerini tuttu ve avuçlarının içinde ovuşturdu.

"Evet, merak etme, ailenle olan özel konuşmana kulak misafiri olmadım."

"Duyduysan sorun değil." Zhao Yelan gülümsedi. "Sadece onlara şu anda iyi olduğumu söylemek istedim."

Yan Mingting gülümseyerek, "Bu iyi, ailen için rahatladım," dedi.

Uzun bir süre sonra Zhao Yelan aniden sordu: "Yarın dinlenmek için bir gün ayıracak mısın?"

"Evet, ahh." Yan Mingting esnemeye başladı.

Beklenmedik bir şekilde, diğer taraf hışırdayarak onun üzerine oturdu ve kulağını yalamak için başını eğdi: "Yarın dışarı çıkmayacağım."

Yan Mingting'in aklı bir anda karıştı: "Böyle söylersen artık uykum gelmez."

Zhao Yelan usulca gülümsedi ve kulağına fısıldadı: "Biraz sert olman önemli değil."

Ertesi gün, Zhao Yelan gerçekten dışarı çıkmadı ve öğleden sonraya kadar kalkmadı. Bir sıcak su şişesine sarıldı ve yatar koltuğa yığıldı. İçinde kaplan postu vardı ve dizlerinin üzerine bir battaniye yerleştirilmişti. Karın tadını çıkarmak ve Yan Mingting'in Xiao Gao'ya dövüş sanatlarını öğretmesini izlemek için saçakların altında yavaşça oturdu.

On gün sonra Yeni Yıl Arifesiydi. İmparator, feodal beylerle birlikte bir aile ziyafeti düzenleyecek ve hiçbir yetkilinin katılması gerekmeyecekti, böylece herkes evinde huzurlu bir Yeni Yıl geçirebilecekti.

General'in Köşkü bu yıl çok hareketliydi. Kâhya Qin uzun yıllardır bu kadar meşgul olmamıştı. Sabah erkenden saygılarını sunmaya gitti ve insanları misafir olmaları için davet etti.

Öğleye doğru misafirler birbiri ardına gelmeye başladı.

Baba ve oğul Li Yucheng, Ruan Xian'ın ailesi, He Cuizhang, Zuo Ran, Yin Pinglu gibi birkaç teğmen ve Kan Chuan'ın üç kişilik ailesi.

Diğer herkesin Zhao Yelan ile iyi bir ilişkisi vardı, ancak Kan Chuan'ı gördüklerinde kaçınılmaz olarak biraz şaşırdılar.

Yan Mingting gülümsedi ve "Bana yüz verdiğiniz için teşekkür ederim, Kan-daren" dedi.

"General şaka yapıyor. General'in davetini kabul ettiğim için şanslıyım."

İkili birbirlerine hoş beş ettikten sonra herkes onun Yan Mingting'in arkadaşı olduğunu düşündü ve şüphelerini bir kenara bıraktılar.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin