Bölüm 77

184 49 6
                                    


Zhao Yelan arkasından gelen nal seslerini duydu ve gözlerini hafifçe açtığında Yan Mingting'in uyanık bir leopar gibi gözlerini kocaman açmış, bakışlarında açıklanamayacak kadar şiddetli bir sahiplenme duygusuyla kendisine baktığını gördü.

Zhao Yelan bu manzara karşısında bir an için afalladı ve arkadan gelenin kim olduğunu hemen tahmin etti. Ağzının kenarları hafifçe yukarı kalktı ve gözlerini tekrar kapatarak bu gizlenmemiş öpücüğün tadını çıkardı.

Arkadaki insanlar yavaş yavaş uzaklaştıktan sonra, ikisi birlikte ayrıldılar. İkisi de kimin geldiğinden bahsetmek yerine tavşan yakalamaya gitti.

Az önceki dikkat dağınıklıkları tavşanların dağılıp kaçmasına yol açmıştı. Zhao Yelan yayı tekrar çekecek gücü kendinde bulamadı ve "Sen git," dedi.

"Peki ya sen?"

"Ben etrafta dolaşacağım."

Yan Mingting bir canavarın ortaya çıkıp ona zarar vermesinden endişeleniyordu, bu yüzden "Ben de seninle dolaşacağım" dedi.

İkisi atları sürdüler ve bilmeden küçük bir dereye rastladılar. Orada su içen birkaç geyik aceleyle kaçtı.

Zhao Yelan elindeki ilacı ovuşturdu. Bu uygunsuzdu, bu yüzden mendili Yan Mingting'e verdi.

Yan Mingting mendili ıslatmak için dereye gitti, sonra yüzünü ve ellerinin arkasını dikkatlice sildi ve yumuşak bir gülümsemeyle "Avlanmaya çıkarken çok titiz davranıyorsun."

"Bir sorun mu var?"

"Yok, senden bir şeyler öğrenmek istiyorum."

Yan Mingitng konuşurken mendiliyle yüzünü tekrar sildi ve yıkamak için dereye gitti. Birden durakladı ve suyun içindeki şeylere baktı.

"Ne oldu?" Zhao Yelan bakmak için eğildi ve başparmağı büyüklüğünde küçük bir yengecin suyun içinde otoriter bir şekilde yürüdüğünü gördü.

Yan Mingting onu aldı ve avucunun içine koydu: "Bu da başka bir av değil mi?"

"......"

Yengeç minicikti, avucunun içinde ileri geri sürünüyordu. Çok gıdıklanıyordu. Zhao Yelan onu bir kenara atıp atmayacağını bilemedi. O mücadele ederken, Yan Mingting birkaç tane daha yakaladı ve avucuna koydu. Sonra onun çaresiz bakışlarını görünce geri çekildi ve güldü.

Ormanda zaman zaman kaplanların ve canavarların kükremeleri ve avlarını başarıyla vuranların tezahüratları duyuluyor, kuşlar ağaç tepelerinden kanat çırparak uzaklaşıyordu. Ama buradaki küçük dünya biraz çocuksu görünüyordu.

Zhao Yelan ayakkabılarını çıkardı ve derede yüzmeye gitti. Yan Mingting başını yengeç yakalamaya gömdü ve sonra yengeçleri yanında kazılmış avuç içi büyüklüğündeki bir havuza koydu. Zhao Yelan bu göletin yönetiminden sorumluydu ve yengeçlerin hapishaneden kaçtığını gördüğünde onları geri getirecekti.

Li Yucheng ve Fu Qian aynı tavşanı kovalarken buraya geldiler. Onlara uzaktan baktılar, yaklaşmaya cesaret edemediler.

Fu Qian şok olmuştu: "Ne yapıyor bunlar? Beş yaşındayken bunlarla oynamayı bırakmıştım."

"Bilmiyorum, sadece eğlence için." Li Yucheng onun dikkatsizliğinden yararlanarak tavşanı vurdu, sonra da gururla tavşanı alıp kaçtı. "Seni uyarmadığım için beni suçlama, eğer gitmezsen onlardan dayak yersin."

Fu Qian pantolonunu kaldırmış ve yüzünde bir gülümsemeyle adama baktı. Ne olursa olsun, sorgu odasında oturup mahkûmun gözlerini kendi elleriyle oyan Cehennem Kralı ile onu bağdaştırmak zordu.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin