İmparatorluk sarayı bugünlerde çok meşguldü. İlk olarak, Jiangnan valisi Pekin'e geri götürüldü. Birkaç gün sonra, Huaizhou hakimi ve diğer birkaç önemli yetkili de gözaltına alındı.
İmparator çok öfkelendi ve üç adli birime onları sorgulamalarını emretti. Jiangnan'da birbirleriyle gizli anlaşma içinde olan yetkililerin ortaya çıkarılması gerekiyordu. Bu aynı zamanda diğerlerine örnek olmak içindi. Tahta çıktıktan sonra, merhum imparatorun geride bıraktığı insanların kökünü kazımak istemişti ama odak noktası her zaman Pekin olmuştu. Jiangnan bölgesi her zaman uysal ve barışçıl olmuştu. Beklenmedik bir şekilde, aralarındaki mesafeye güvenen vali bile İmparatorluk sarayının yasalarını ve disiplinini görmezden gelmeye cüret etti. Aşağıda ne tür bir çürümenin yattığını söylemek mümkün değildi.
Kuang Sheng'in dikkatini çeken raporu olmasaydı, bu insanlar tarafından uzun süre kandırılmış olacaktı. Ancak Kuang Sheng bu çabasında başarılı olsa da, İmparatorluk sarayının boş yere 100.000 tael tahsis etmesine neden olan felaket durumunu yanlış bildirme suçundan kaçamadı. Bu parayı kısa sürede geri taşımak zordu ve bu da ulusal hazinede kıtlığa neden oldu. Tüm taraflar arasında yapılan tartışmaların ardından nihai karar Kuang Sheng'in su muhabirliği görevinden alınması ve ömür boyu resmi bir görevde bulunmasına izin verilmemesi oldu.
Kuang Sheng sonuçlardan zaten çok memnundu. Zhao-daren'in raporda onun için şikayetlerini yeniden yazdığını biliyordu, böylece hapse girme felaketinden güvenli bir şekilde kaçınabildi.
Aynı şey Yin Pinglu için de geçerliydi. Yin ailesini ifşa ettiği ve Zhao Yelan'a soruşturmasında büyük ölçüde yardımcı olduğu için, bu onu masum insanları töhmet altında bırakmadan Yin ailesinden ayırdı. Yin Pinglu küçük kardeşlerini büyükannesinin evine gönderdi.
Bununla birlikte, Jiangnan'da birdenbire çok sayıda boş kadro ortaya çıktı ve mahkemede bu kadroları kimin doldurması gerektiği konusunda sonu gelmeyen tartışmalar yaşandı.
Zhao Xuan birkaç gündür meşguldü ve zaman zaman konuyu görüşmek üzere Ceza Bakanlığı ve Memurlar Bakanlığı'ndan yetkilileri çağırıyordu. Nihayet işleri yoluna koyduktan sonra rahat bir nefes aldı. Öğle yemeği yemeyi unuttuğunu fark ederek Sun Muyun'un evine gitti.
Jiangnan'daki olaylardan beri Sun Muyun'u bir daha görmemişti. Hem meşguldü hem de Sun ailesinin de bu çürük tohumlardan biri olmasından endişe ediyordu.
Ancak bu günlerde Sun Muyun onu bulmak için inisiyatif almıyordu. Ara sıra ona İmparatorluk bahçesinde rastlıyordu; diğer taraf saray hanımları ve hadımlarla umursamazca oynuyor, babası için endişeleniyormuş gibi görünmüyordu. Sonra Zhao Yelan'dan bir mektup aldı. Soruşturmaya göre, vilayet hakimi olaya karışmamıştı. Aksine, uzun yıllardır arkadaş olan ve birbirleriyle işbirliği yapan bir bölge hakimi ve Wu hakimi vardı.
"Ne yapıyorsun sen?" Zhao Xuan içeri girer girmez Sun Muyun'un daireler çizerek döndüğünü gördü.
"İmparatora cevap veriyorum, yeni kıyafetler deniyorum." Sun Muyun gülümsedi ve "Jinxuan'ın kıyafetleri gerçekten çok iyi ama Jiangnan'ınkiler kadar iyi değiller" dedi.
"Jinxuan mı? Ne kadar tanıdık bir isim."
"Tabii ki tanıdık geliyor. Zhao-daren temelde tüm kumaşlarını ve hazır kıyafetlerini oradan satın alıyor. Onları giymek canlı bir reklamdır, ancak sıradan insanların bunları karşılayamaması üzücü."
Sun Muyun daha önce başkentte en iyi kıyafetlerin hangileri olduğunu özellikle sormuştu.
Zhao Xuan gülümsedi. Günleri saydığında, Zhao Yelan'ın bir aydan fazla bir süredir uzakta olduğunu gördü. Şaşkınlık içinde "Acaba şimdi Jiangnan'da ne yapıyor?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...