Bölüm 69

212 48 12
                                    


Küçükken, yakınlarda aynı yaşlarda birkaç kız vardı ve gelip Zhao Yelan'la oynamaya bayılırlardı. Zhao Yelan onlarla hiçbir şey yapmak istemezdi ve onları gevezelik ederken gördüğünde, düz bir yüzle eve döner, bir kitap alır ve ilgilenmesi gereken bir işi varmış gibi davranırdı.

Annesi gülerdi ve bir gece babasına  "Bizim Mengting'in gerçekten bir şeyden haberi yok, ileride hangi kızdan hoşlanacağı belli olmaz." dedi.

"O kaç yaşında, böyle şeyleri nasıl anlayabilir? Değil mi, Mengting?" Babası ona baktı.

"Evet." Zhao Yelan başını yazıya gömdü. "Çok gürültücüler."

"Yani sessiz birini mi seviyorsun?" diye sordu annesi.

"Evet." Zhao Yelan başını kaldırmadan, "Senin gibi sessiz, nazik, düşünceli ve lezzetli yemekler pişiren birini seviyorum anne," dedi.

"Gördün mü bir de anlamıyor demiştin. Aklında bir sürü düşünce var," dedi annesi gülümseyerek.

Babası da güldü ve başını salladı: "Annen zaten benim ve muhtemelen bunun kadar iyi bir eş bulamayacaksın."

"Saçmalama, kesinlikle daha nazik ve erdemli birini bulacağım!"

Zhao Yelan nedense bu rüyayı gördükten sonra yavaşça gözlerini açtı ve bu sefer bir kabus olmadığı için içten içe sevindi. Sonra yanındaki adama baktı.

Hiç de nazik ve erdemli değildi, yemekleri tatsızdı ve ideal eşinden çok uzaktı.

"Ne oldu?" Yan Mingting onun uyumadığını fark etti ve gözlerini açmadan önce refleks olarak diğerinin başını kollarının arasına alıp sırtını ovarak yarı bilinçli bir şekilde, "Yine mi kâbus?" dedi.

Zhao Yelan onun böyle davranmasına baktı ve gülümseyerek  "Yan Mingting, başkente döndüğümüzde gel ve ailemle tanış." dedi.

"Tamam, ahh...... ne?!" Yan Mingting aniden gözlerini açtı ve şaşkınlıkla ona baktı, gözlerinde biraz şaşkınlık ve belirsizlik vardı. "Sen ciddi misin?"

Zhao Yelan basitçe söyledi: "Yalan söyledim."

"Sözünü geri al," dedi Yan Mingting inatla. "Ben gidiyorum, sözünden dönmene izin yok."

"Kim sözünden dönüyor?" dedi gülümseyerek.

Yan Mingting kıkırdadı: "Neden birdenbire aileni görmemi istedin?"

"İnsanlar kusurlarını sonsuza dek gizleyemezler."

".....Benim kusurlarım olduğunu mu söylüyorsun?"

Zhao Yelan sessiz kaldı.

Yan Mingting de sessizdi.

Bir süre sonra Zhao Yelan elinde olmadan "Kızgın mısın?" diye sordu.

Yan Mingting sessiz kalmaya devam etti.

" Çocukça."

Zhao Yelan onun belini çimdikledi ve Yan Mingting bir kahkaha patlattı. "Gıdıklanıyorum. Sadece tanışma hediyesi olarak ne getireceğimi düşünüyordum, kâğıt para kesinlikle yeterli değil."

"......Biraz daha düşün. Elin nereye dokunuyor?" Zhao Yelan ağır bir sesle sordu.

" Göğsünün sağ tarafı yaralanmamış mıydı? Yara izi kalmış mı diye bakıyorum," dedi Yan Mingting utanmazca.

Zhao Yelan yuvarlanıp üzerine oturdu ama diğeri fırsattan istifade elbiselerini aşağı çekti. Yan Mingting doğrulup onun dudaklarını ve boynunu öptü.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin