Bölüm 46

228 54 35
                                    


Köşkdekiler çoktan su ısıtmak ve evin bir kanadını temizlemekle meşguldü. Zhao Yelan avluda durmuş, sağa sola koşuşturan hizmetkârları izliyordu. Olayı bilmeyenler yeni bir efendinin içeri girmek üzere olduğunu düşünebilirdi.

Yan Mingting kadını evin kendi kanadına götürdü ve meseleleri tartışmadan önce banyo yapmasını istedi, sonra diğer teğmenlere haber vermeye gitti ve yolda bir doktor çağırdı.

Bu işin Zhao Yelan'la hiçbir ilgisi yoktu, bu yüzden bir olta aldı ve arka avludaki balık havuzunda balık tutmaya gitti. Bir tütsü çubuğu kadar zaman geçmesine rağmen tek bir tane bile yakalayamamıştı. Yüzü balık havuzundan daha aşağılara inerken, oltayı hızla geri çekti ve öfkeyle bir kenara fırlattı.

Xiao Gao oltayı onun için tekrar aldı ve pantolonunun paçalarını sıvamaya başladı: "Lordum, General'in yaptığı gibi aşağı inip size birkaç tane getirmemi ister misiniz? Biraz yemek ister misiniz?"

"Gerek yok." Zhao Yelan karanlık bir yüz ifadesiyle konuştu ve arkasından gelen ayak seslerini duyunca öfkeyle balık havuzuna baktı.

"Hava kararıyor, neden buraya balık tutmaya geldin?" diye sordu Yan Mingting.

"Hava karardığında balık tutamayacağınızı kim söyledi? Gece balıkçılığı kavramını anlıyor musun?" Zhao Yelan sertçe cevap verdi.

"Tamam, senin sofistikeliğini anlayamıyorum." Yan Mingting gerçekten de işini geciktirdiğini düşündü ve uyardı: "O halde daha sonra yemek yemeyi unutma, ben ön avluya gidip durumu kontrol edeceğim."

Zhao Yelan öfkeyle arkasını döndü ama onun çoktan gitmek için dönmüş olduğunu gördü.

Güneş batmış, gökyüzünde sadece son gri parçasını bırakarak göz açıp kapayıncaya kadar karanlığa gömülmüştü. Zhao Yelan bir süre balık havuzunun yanında sessizce oturdu ve ön avludaki hareketleri dinledi. Xiao Gao eve dönmesini hatırlatmak için sivrisinekleri tokatlamaya başlayınca ayağa kalktı ve yavaşça arka avludan dışarı doğru yürümeye başladı.

"Ah, lordum, balık tutmayı bitirdiniz mi? Çabuk gidin ve yemeğinizi yiyin, sizi bekliyorduk." Kâhya Qin onu aramaya gelmişti ve aceleyle onu ana salona götürdü.

Kapıya ulaşır ulaşmaz mırıldanan konuşmaları duydu. Adımını attığında konuşma kesildi. Kadın ona dikkatle baktı ve dostluk gösterisi olarak titrek bir baş selamı verdi.

Masada birçok güzel yemek vardı ama kimse çubuklarını oynatmadı.

"Buradasın, çabuk otur." Onun geldiğini gören Yan Mingting ayağa kalktı ve ona bir sandalye çekti.

Zhao Yelan oturdu ve sakince kadına baktı. Banyo yaptıktan sonra hizmetçi kıyafetlerini giymişti ve tüm vücudu tamamen yenilenmiş görünüyordu. Sadece gözleri hâlâ biraz kırmızı görünüyordu. Yan Mingting onu teselli etti: "Sorun değil, yemekten sonraya kadar bekle ve bunu tartışıp bir yol bulalım."

Kadın başını salladı ama hiç iştahı yoktu. İki lokma yedikten sonra kâseyi ve yemek çubuklarını bıraktı, özür diledi ve aceleyle odasına döndü.

Yan Mingting onun gittiği yöne baktı ve iç çekti. Geri döndüğünde Zhao Yelan'ın kasvetli bakışlarını fark etti ve tanışma faslına geçti: "Adı Zuo Ran, sınırda tanıştığım bir arkadaşım."

Oh, sınırda bir arkadaş, ah. Başkente onca yolu aceleyle geri dönmek, gerçekten derin duygular olmalı.

Yan Mingting: "O da savaşa katıldı ve dövüş sanatlarında Zhong Yuehong kadar iyi. Ancak şöhret olmak istemediği için daha önce bizimle Pekin'e dönmedi ve itibarını gizledi."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin