Bölüm 44

252 53 10
                                    


Yan Mingting onun yüzünde saklamak için elinden geleni yaptığı şoku gördü ve haklı olduğunu anladı.

Bir nezaket ismi ailesi, büyükleri veya belki de Kutsal imparator tarafından seçilmeliydi. Ancak Zhao Yelan'ın ebeveynleri onun ilk yıllarında ölmüştü ve Zhao Xuan onun için nezaket ismini seçmesi en muhtemel kişiydi.

İlk başta, Zhao Xuan'ın ağzından "Mengting" kelimesini duyduğunda, tarif edilemez bir aşinalık vardı, ancak dikkatli bir incelemeden sonra, Zhao Yelan'ın buna verdiği tepkinin norm dahilinde olmadığını fark etti. Bu ismi duyduğunda hazırlıksız yakalanmış gibi görünüyordu ve ifadesi beklenmedik bir şekilde değişti.

Daha sonra av alanında, karşı tarafa Zhao Xuan'ın kendisine neden Mengting dediğini sormuştu.

Zhao Yelan bunun bir nezaket ismi olduğunu söyledi.

Yol boyunca ona bu şekilde hitap etti, ancak bunu her söylediğinde Zhao Yelan çok sinirlendi. Geri döndüklerinde Kahya Qin'in önünde "Mengting" diye seslenince Zhao Yelan sanki bu adın yabancıların önünde anılmasını istemiyormuş gibi öfkelendi.

Bu yüzden artık başkalarının önünde bu ismi kullanmıyordu ve sadece yalnız kaldıklarında, ikisi arasında eğlence olsun diye ara sıra ona Mengting diyordu.

Çocukluğundan beri adı değiştirilmişti ve soylu bir memur olmasına rağmen Zhao Konağı'nda atalarını onurlandıracak bir ata salonu yoktu...... belli belirsiz bir tahmin yürütüyordu ama Zhao Mengting adının ardında kaç hikaye saklı olduğunu araştırmak istemiyordu.

İnsan doğasının özünde iyi olduğuna kesinlikle inanıyordu. Eğer Zhao Yelan adım adım uçuruma sürüklenebiliyorsa, bunun ardındaki hikâye yürek burkucu olmalıydı. O kanlı yarayı tekrar ortaya çıkarmamak için gizlice araştırmak istemedi. Karşı taraf buna katlanamazdı ve kendisi de bununla sakince yüzleşemeyebilirdi.

İkisi General'in Konağı'na döner dönmez, Kâhya Qin ve Gao Tan'ın merdivenlerde çömelmiş, durmaksızın tartıştıklarını gördüler.

Kâhya Qin: "Zhao-daren neden geneleve gitti? Bu çok çirkin, dürüstçe malikanede kalamaz mı?"

"Genelev güzel ve lezzetli kokuyor, lordum doğal olarak bundan hoşlanacaktır."

"Yetişkinlerle nasıl konuşulacağını iyi biliyorsun evlat, oranın ne olduğunu biliyor musun?!"

"Elbette biliyorum ama korkarım sen bilmiyorsun. Gitmek için çok yaşlısın."

"Sen kime tepeden bakıyorsun! Kim gençken güçlü değildi ki?! Ben kızlarla takılırken sen daha nasıl emzireceğini bile bilmiyordun!"

"Yaşlı yaşlıdır, ben sadece övünme duyuyorum."

"Buna inan! Karıma üçüncü bir çocuk yapmasını söyleyebilirim, peki ya sen!"

"Tabii ki yapamam, karını sevmiyorum, bebeğimi doğurmasını istemiyorum."

"Bu nasıl olabilir!" Kâhya Qin o kadar sinirlenmişti ki sakalları kabarmıştı. Onu dövmek için ayağa kalktı ama yapamayacağını biliyordu, bu yüzden öylece durdu ve hatasını kabul etmesini bekledi.

Bu sırada biri kolunu tuttu ve içten içe rahat bir nefes aldı. Başını çevirip gelenin General olduğunu gördü ve hemen Gao Tan'a "Generalin hatırı için seninle dövüşmeyeceğim velet!"

Xiao Gao onu görmezden geldi ve bir adım öne çıkarak üzgün bir şekilde "Lordum, geri döndünüz. Bugün dışarı çıkarken beni yanınıza almadınız, hâlâ en sevdiğiniz Xiao Gao ben miyim?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin