Bölüm 42

231 55 22
                                    


Birkaç gün sonra, büyük cariye seçim günüydü ve saray tepeden tırnağa doluydu.

Zhao Yelan evde boş boş oturuyor, yeni gelen liçi meyvelerinin tadına bakıyordu.

Liçi bulmak zordu. Güney Pekin'e sadece dün haraç ödemişti ve İmparator bunları bu sabah aralarında Yan Mingting'in de bulunduğu birkaç çalışkan memura verdi.

Yan Mingting'in kendisi de bu şeyi yemeyi sevmiyordu, onları soymanın zaman kaybı olduğunu ve suyunu ellerinden yıkamanın gerçekten zahmetli olduğunu düşünüyordu.

Ama bir kenarda oturup Zhao Yelan'ın liçi soymasını izledi. İki ince eli pul gibi kabuğu soyarak dolgun, yumuşak eti ortaya çıkardı. Nemli meyve suyu parmak uçlarına değdi ve yanında, yapışkan hissettiği takdirde ellerini yıkayabileceği bir leğen soğuk su vardı.

Sonra bir ağız posayı ısırdı, parlak kırmızı dudaklar nemlendi. Tükürülen çekirdek sadece bir tırnak büyüklüğündeydi ve tatlı bir tada sahipti.

Bu şekilde umursamadan tekrar tekrar devam etti.

Yan Mingting bu manzara karşısında büyülenmişti ve biraz da salyası akıyordu. Bir tane daha soyulduktan sonra eğildi ve etini tek lokmada ısırdı.

Zhao Yelan, ağzına doğru giden liçi etinin aniden kaybolmasıyla irkildi. Yüzü asıldı ve hoşnutsuzlukla "Ellerin yok mu senin?"

"Cimri, sana bir tane geri vereceğim." Yan Mingting hevesle bir tanesini soydu ve ağzına götürdü. "Al bakalım."

Zhao Yelan liçi etine baktı ve almak için uzandı. Beklenmedik bir şekilde, karşı taraf hiç uyarmadan ağzına tıktı, bu yüzden ağzını açmak ve öfkeyle ona bakarak yutmak zorunda kaldı.

Yan Mingting bunun komik olduğunu düşündü. Adamın gözlerindeki ifade kızgınlıktan ziyade gülümsüyor gibiydi ve bu da kalbinin çarpmasına neden oldu.

Yan Mingting sepeti önüne koydu, teker teker ona yedirmek niyetindeydi ama Zhao Yelan onun dikkatli planını fark ettikten sonra yemeyi bıraktı. O sırada Gao Tan, içinde büyük bir karpuz bulunan bir sepetle geri geldi. Yazın susuzluğunu gidermek için önce soğuması için kuyuya atılmıştı.

Sepette ayrıca büyük ve dolgun, çok çekici bir salkım üzüm vardı. Bunlar ona yedirilirse......Yan Mingting nedense biraz ateşli hissederek hayal kurmaya başladı.

Üzümleri almak için uzandı ama Zhao Yelan tarafından tokatlandı: "Git liçi ye, gelip eşyalarımı alma."

Sanki kapıp götürmesinden korkuyormuş gibi sepeti taşıdı ve yatak odasına doğru yürüdü. Kapıdan girer girmez arkasını döndü ve gözleriyle Gao Tan'a sordu: Takip eden biri var mı?

Gao Tan başını salladı.

Zhao Yelan sepetten notu çıkardı, açtı ve hayrete düştü.

- İki iyi haber var. Birincisi, hücre patronu bulundu ve benim elimde. Onunla ne yapmak istiyorsun? İkincisi, ilaç nihayet hazır. Ne zaman harekete geçmeyi planlıyorsun?

"Sadece birkaç üzümünü yemek istiyorum, neden bu kadar uzakta saklanıyorsun?" Yan Mingting'in sesi kapıda yankılandı ve Yan Mingting belli belirsiz bocaladı. Sakinmiş gibi davranarak avucundaki notu sıkıştırdı, arkasını döndü ve konuyu değiştirdi: "Yao Muze'nin ustasından haber var mı?"

"Hâlâ arıyorum." Yan Mingting onun neden birdenbire bunu sorduğunu bilmiyordu ama onun bu kadar ilgili olduğunu düşününce minnettar olmaktan kendini alamadı. "Herhangi bir haber olursa, seni en kısa zamanda mutlaka bilgilendireceğim."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin